Die gingen er de vorige ronde al uit.... beetje jammer.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:05 schreef Baklap het volgende:
Meneer Harmsen & Robin
Damn, ben niet meer bij de tijd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Die gingen er de vorige ronde al uit.... beetje jammer.
Niet echt he..quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:10 schreef Baklap het volgende:
[..]
Damn, ben niet meer bij de tijd.
Ludo & Janinequote:Op donderdag 10 juni 2004 13:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Niet echt he..
Maar doe onze lieve BVO ff een plezier .. en stem ff...
Maar BVO!! Wat doe je nouquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:04 schreef BVO het volgende:
Jef & Sylvia
Stefano & Bowien.
Zijn nou eenmaal de leuksten van die 4quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar BVO!! Wat doe je nou
JANINE EN LUDO zijn de leukste!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Zijn nou eenmaal de leuksten van die 4.
Inderdaad, het is niet eerlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:33 schreef Tania18 het volgende:
Arme Jef en Sylvia, staan ze tegenover Ludo en Janine
![]()
Bedoel je niet lootjes?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:46 schreef _bigmac_ het volgende:
BVO hoe doe jij dat eigelijk trek je loodjes ofzo??.
Denk niet dat Roos en Arnie en Bowien en Stefano beter zijn dan JEf en Sylvia of Ludo en Janine
de eerste loodjes wegen het zwaarstquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bedoel je niet lootjes?![]()
Dat klopt niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Ludo & Janine
Jef & Sylvia
quote:Op maandag 14 juni 2004 08:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat klopt niet..
Stefano en Bowienquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:45 schreef Dizer het volgende:
Echt spannend vind ik het niet...is toch al duidelijk wie er gaat winnen.
Dat zou je vandaag doenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
Ik sluit deze ronde morgenmiddag.
Ik heb ff geen zin nuquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zou je vandaag doen
Ludo en Janine en hun Tangoquote:Op zondag 20 juni 2004 20:25 schreef melonovy het volgende:
Het stel wat veel van elkaar tolereerde,waar ik zwijmelend voor de TV hing tijdens hun passionele tango´s. Haat en liefde over en weer bekeek ik week aan week weer met veel plezier. En het allerleukste vind ik nog wel dat ook irl de vonk tussen beide is overgeslagen.
Mijn stem gaat naar Ludo & Janine!
quote:Op zondag 20 juni 2004 19:45 schreef Noa-lynn het volgende:
Ludo en Janine!
(Stefano en Bowien waren ook leuk,moeilijke keus!)
Jij speelt vals. Jij stemt onder twee accountsquote:Op maandag 21 juni 2004 10:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik stem overigens voor Ludo en Janine.
In dat bericht van BlaatschaaP stond iets anders, maar ze heeft het veranderd.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:27 schreef Svensational het volgende:
Jij speelt vals. Jij stemt onder twee accounts![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik stem op Ludo en Janine.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Whehehe, oeps, dat was ik (Tom_Tom-) dus.
quote:Op maandag 21 juni 2004 10:42 schreef Svensational het volgende:
blaat.
quote:Op maandag 21 juni 2004 10:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
maar ze heeft het veranderd.
Er stond namelijk dat ik uit protest en pietiet (ofzo..) met Sylvia niet ging stemmen.
Dus is die extra stem van jou overbodig!quote:Op maandag 21 juni 2004 10:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
maar ze heeft het veranderd.
Ik vroeg aan BS waarom ze m'n post had veranderd in een stem voor Ludo en Janine:quote:Op maandag 21 juni 2004 10:54 schreef Svensational het volgende:
Dus is die extra stem van jou overbodig!
Blijft twee stemmen jounerzijds...quote:Op maandag 21 juni 2004 10:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vroeg aan BS waarom ze m'n post had veranderd in een stem voor Ludo en Janine:
"Omdat dat de naam van het eerste koppel was die ik zag."
Maak maar bekend dan...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:02 schreef BVO het volgende:
Nog mensen die willen stemmen?
Anders kan de uitslag bekend gemaakt worden...echt héél spannend is het niet.
quote:Ik vond het heel erg moeilijk. Het zijn allebei leuke koppels. Het is sneu voor Stefano dat zijn relatie's altijd gedoemd zijn om te mislukken, vaak omdat het tegenstanders van zijn vader zijn. Bowien en Stefano vond ik een heel mooi koppel, maar ik moet toch echt kiezen voor Ludo & Janine. Zij zitten er beide al heel lang in. Ze zorgen voor goede verhaallijnen en heel veel spanning en natuurlijk voor de komst van Nina! Shir
Echt het ideale koppel. Zowel ludo als janine zijn leuke gtst karakters. Samen zijn ze geweldig. Dada
Het stel wat veel van elkaar tolereerde,waar ik zwijmelend voor de TV hing tijdens hun passionele tango´s. Haat en liefde over en weer bekeek ik week aan week weer met veel plezier. En het allerleukste vind ik nog wel dat ook irl de vonk tussen beide is overgeslagen. Melonovy
Je loopt achter die is al lang bezigquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:00 schreef Shir het volgende:
Wat wordt het nieuwe tournament?
Sorry, ga nu even stemmen. (ik kijk vaak alleen in my active topics, dus mis ik nieuwe interessante topics)quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:02 schreef Riann het volgende:
[..]
Je loopt achter die is al lang bezig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |