Klopt jah, de systeemeisen en pakket. Maar als ie alwetend is dan zou hij me daar naar moeten vragen. En naar meer details vragen tot een antwoord te komen. Want er zijn nog een heleboel aspecten die ik niet genoemd hebt maar die wel van belang zijn van de duur van een rendering.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Is dat niet systeem en pakket afhankelijk .. en dit is een irrelevante vraag, want als jij het antwoord er van al weet, hoef je de vraag niet te stellen. En dat geldt voor alle vragen naar de bekende weg. dat zijn dus ongeldige vragen.
Het schiet alleen niet op he?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:59 schreef godard_k het volgende:
[..]
tis leuk om het voor 't blok te zetten![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:57 schreef Choices het volgende:
Waarom zijn jullie zo argh, ongeduldig. Er zijn nog genoeg vragen welke beantwoord kunnen worden. Ipv je conclusies al trekken, ik ben benieuwd of die vragen beantwoord worden. Zoals de vraag van Sir Tachyon. Stel gewoon een vraag, waarop het antwoord niet anders dan duidelijk kan zijn, en niet discussieerbaar. De vragen zijn gesteld.. nu wachten totdat Jirkens ze beantwoord. 1 Vraag per persoon was de afspraak. Maargoed, het is nu wachten op jirkens, en de antwoorden op de resterende vragen. Geen nieuwe vragen graag mensen, als dat mogelijk is. Totdat hij heeft geantwoord.
Dat ookquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:59 schreef godard_k het volgende:
[..]
1. Zo als jij de vraag stelt staat er: dat JRR Tolkien voorkomt in Lord of the Rings. En die komt er niet in voor.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:47 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oke
1. Hoeveel woorden beslaan de 3 boeken van JRR Tolkien uit Lord of the Rings de engelse originele versie ?
2. Hoeveel frames beslaat de film Indepandance Day, en hoeveel frames daarvan zijn CG gedigitaliseerd ?
3. Hoe lang duurt de rendering van een theepot in een 35 graden gedraait perspectief, met bumpmapping, glass, 1 omilightning, 3 direct target lightning, een glass texture in een resolutie van 1024x768, met alle opties aan voor de rendering behalve de effects ?
3.
dit is bijna niet meer leuk, dit wordt bijna zielig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:59 schreef godard_k het volgende:
[..]
oke oke, sorry hoor muus maar aangezien ik tegelijk met jou een bericht had gepost had ik niet gezien dat dit niet meer op prijs gesteld werd dus nie zo chaggie he, tis mooi weer!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:03 schreef Neverland het volgende:
-edit MUUS- Klaar nu..
Ja, het is lekker weer.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:07 schreef Neverland het volgende:
[..]
oke oke, sorry hoor muus maar aangezien ik tegelijk met jou een bericht had gepost had ik niet gezien dat dit niet meer op prijs gesteld werd dus nie zo chaggie he, tis mooi weer!![]()
Ik weet het wel en jij weet het, de rest weet niet hoe jij het bedoelt. Als ik de vraag dus beantwoord zo als jij hem bedoelt hebt beantwoord ik de vraag fout.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:41 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wat een gelul in de ruimte. Als TS alwetend zou zijn dan zou hij ook weten wat ik er mee bedoelde en zou zijn antwoord niet de tong zijn. Derhalve is hieruit al te concluderen dat TS alles behalve alwetend is. Hoogstens bijdehand.
Ja je hebt gelijk!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, het is lekker weer.. En ik ben niet chaggie, maar genoeg is genoeg.
.
Hup, jij ook wat te drinken gaan halen voor jezelf en dan zie je zo wel of er weer nieuwe antwoorden zijn gekomen..
1. Het was een duidelijke vraag, dus je antwoord is gelul.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:02 schreef Jinkens het volgende:
[..]
1. Zo als jij de vraag stelt staat er: dat JRR Tolkien voorkomt in Lord of the Rings. En die komt er niet in voor.
2. Om te beginnen er zijn geen frames CG gedigitaliseerd. 313445
3. Dit is voldedig afhankelijk van het systeem.
Nee dan beantwoord je de vraag correct, want dan zou je ook weten dat ik integer genoeg ben om de rest uit te leggen in welke context ik het bedoelde.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:11 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Ik weet het wel en jij weet het, de rest weet niet hoe jij het bedoelt. Als ik de vraag dus beantwoord zo als jij hem bedoelt hebt beantwoord ik de vraag fout.
Hoe kan jij dat weten, jij kent de consequenties niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:44 schreef Choices het volgende:
Vraag 2- Wat is mijn volledige naam? -dit mag gerust gezegd worden.-
Sorry maar de meeste posters willen gewoon een feitelijke antwoord. Niet een vraag en antwoord wat meer op een mening lijkt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:16 schreef Jinkens het volgende:
Ik wil wel bewijzen dat het antwoord op de vraag: wie wint het EK waarde heeft maar wat is de zin daar van. Vraag liever naar de oorzaken van ons lijden.
Omdat hij alwetend is over zijn eigen verantwoordelijkheid. Consequenties of niet daar kiest hij dan zelf voor. En dat is niet iets wat jij onder controle kunt hebben. Zelfs God kan de wil van de mensheid niet besturen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:14 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat weten, jij kent de consequenties niet.
Oke ik zal je nu eerst even vragen de vraag goed te verwoorden. Want het jaar mist zo kan ik je gerust vertellen dat het bedrijf in 1800 geen medewerkers heeft aangenomen omdat het niet bestaat.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Fasten your seatbelt:
Hoeveel medewerkers (incl stagiaires) zijn er op 10-juni (12:15) bij het bedrijf TechID Engineering bv te Zwolle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |