hehe nicequote:Op donderdag 10 juni 2004 13:47 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oke
1. Hoeveel woorden beslaan de 3 boeken van JRR Tolkien uit Lord of the Rings de engelse originele versie ?
2. Hoeveel frames beslaat de film Indepandance Day, en hoeveel frames daarvan zijn CG gedigitaliseerd ?
3. Hoe lang duurt de rendering van een theepot in een 35 graden gedraait perspectief, met bumpmapping, glass, 1 omilightning, 3 direct target lightning, een glass texture in een resolutie van 1024x768, met alle opties aan voor de rendering behalve de effects ?
3.
Ok alleen mijn voornaam dan!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:46 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Oke als jullie echt willen dat dit de drie vragen zijn moet ik jullie teleurstellen. Dit kan tegen hem gebruikt worden. En ik weet wat het beste voor hem is, en ik weet ook dat ik het dus niet moet zeggen.
Dit allemaal KAN niet tegen mij worden gebruiktquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:47 schreef godard_k het volgende:
Vraag 1- Waar bevindt ik mij op dit moment, het antwoord moet een plaatsnaam bevatten
Vraag 2- Wat voor een merk broek heb ik nu aan, het antwoord hiervan moet een merknaam dus bevatten
Vraag 3- Welke radio zender luister ik nu (kan je nog goed gokken) , het antwoord moet een naam bevatten dus, van een radio zender, die overal verkrijgbaar is
Nu jij weer![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:46 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Oke als jullie echt willen dat dit de drie vragen zijn moet ik jullie teleurstellen. Dit kan tegen hem gebruikt worden. En ik weet wat het beste voor hem is, en ik weet ook dat ik het dus niet moet zeggen.
dat moeten deze vragen ook geen probleem op leverenquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:49 schreef Choices het volgende:
hij had al een geboortedatum van iemand gezegd, op pagina 2.
Is dat niet systeem en pakket afhankelijk .. en dit is een irrelevante vraag, want als jij het antwoord er van al weet, hoef je de vraag niet te stellen. En dat geldt voor alle vragen naar de bekende weg. dat zijn dus ongeldige vragen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:47 schreef ArmaniMania het volgende:
3. Hoe lang duurt de rendering van een theepot in een 35 graden gedraait perspectief, met bumpmapping, glass, 1 omilightning, 3 direct target lightning, een glass texture in een resolutie van 1024x768, met alle opties aan voor de rendering behalve de effects ?
Jawel hoor meneer Lord Dreamer, want hij heeft nog geen enkel antwoord gegeven waaruit daadwerkelijk blijkt dat hij alwetend is..quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Is dat niet systeem en pakket afhankelijk .. en dit is een irrelevante vraag, want als jij het antwoord er van al weet, hoef je de vraag niet te stellen. En dat geldt voor alle vragen naar de bekende weg. dat zijn dus ongeldige vragen.
Het beste wat ik heb gezien op dit hele topic.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:50 schreef Neverland het volgende:
Ja dus waarom niet nog 1tje zeggen, die van mij bijvoorbeeld, ik ben iig geen kloon..maar kennelijk is hij niet zo alwetend..achja dan maar een biertje!
Is dat van belang dan ? Hij houdt jullie prima op deze manier bezig en het is zeer vermakelijk. De antwoorden van de TS zijn ook zeer vermakelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:52 schreef Neverland het volgende:
[..]
Jawel hoor meneer Lord Dreamer, want hij heeft nog geen enkel antwoord gegeven waaruit daadwerkelijk blijkt dat hij alwetend is..![]()
Ja tis nou eenmaal een feit dat ik gewoon weet wat mensen ECHT belangrijk vinden!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:53 schreef godard_k het volgende:
[..]
Het beste wat ik heb gezien op dit hele topic.
Het is zo waar![]()
Andersom, 3 boeken in 6 delen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:48 schreef godard_k het volgende:
[..]
Het orgineel bestaat ui 6 boeken en 3 delen![]()
vraag 3 is btw wel nice
en tog hebben 2 vrienden van mij het in 6 boekenquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:55 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Andersom, 3 boeken in 6 delen.
Ach nee niet echt...het is inderdaad ook wel vermakelijk maar als hij beweerd "alwetend" te zijn mag hij dat wel bewijzen! Maar kennelijk is hij niet alwetend maar heeft hij wel een "theorie/mening" klaar over allerlei onderwerpen, achja kan ook leuk zijnquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Is dat van belang dan ? Hij houdt jullie prima op deze manier bezig en het is zeer vermakelijk. De antwoorden van de TS zijn ook zeer vermakelijk.
tis leuk om het voor 't blok te zettenquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Is dat van belang dan ? Hij houdt jullie prima op deze manier bezig en het is zeer vermakelijk. De antwoorden van de TS zijn ook zeer vermakelijk.
Jirkens, je kunt je eigen clubje oprichten denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:57 schreef Choices het volgende:
Waarom zijn jullie zo argh, ongeduldig. Er zijn nog genoeg vragen welke beantwoord kunnen worden. Ipv je conclusies al trekken, ik ben benieuwd of die vragen beantwoord worden. Zoals de vraag van Sir Tachyon. Stel gewoon een vraag, waarop het antwoord niet anders dan duidelijk kan zijn, en niet discussieerbaar. De vragen zijn gesteld.. nu wachten totdat Jirkens ze beantwoord. 1 Vraag per persoon was de afspraak. Maargoed, het is nu wachten op jirkens, en de antwoorden op de resterende vragen. Geen nieuwe vragen graag mensen, als dat mogelijk is. Totdat hij heeft geantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |