een oppervlakkig antwoord, wat de vraag niet eens goed beantwoord ..quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:32 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Je tong, dat is de sterkste spier in het lichaam.
Behalve het geloof verkondigde Jezus dat je uit liefde tot god moet komen. Maar ik weet dat sommige dit opvatten als het verkondigen van het geloof.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:30 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jezus was ook niet alwetend, anders vroeg ie zich niet af of God hem wel of niet in de steek had gelaten.
Wat verkondigde Jezus nu echt, behalve het geloof ?
Het enige juiste antwoord.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:35 schreef godard_k het volgende:
[..]
een oppervlakkig antwoord, wat de vraag niet eens goed beantwoord ..![]()
jesus was er om te boete voor de zonde van de mensenquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:35 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Behalve het geloof verkondigde Jezus dat je uit liefde tot god moet komen. Maar ik weet dat sommige dit opvatten als het verkondigen van het geloof.
dan zal ik het anders voor je formuleren, welke psychische kracht en niet fysieke kracht bedoel ik.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:37 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord.
Ja, want je tong gebruik je om mee te spreken. En dat is de grootste gave van een mens.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:37 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Hier is mijn vraag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als dit niet kunt beantwoorden dan zitten er grenzen aan je alwetendheid.quote:Ehm ten eerste: Doe mee aan een quiz ofzoo. En het geld dan weer naar een goed doel.
Fasten your seatbelt:
Hoeveel medewerkers (incl stagiaires) zijn er op 10-juni (12:15) bij het bedrijf TechID Engineering bv te Zwolle.
De defenitie van alwetend lijkt mij, de potentie om te kunnen voorspellen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:37 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik vind het wel een lachen topic dit.. puur omdat ik niet snap, wanneer iemand nou ECHT alwetend is. Het lijkt mij dat TS het in iederegeval niet is..
Maar ja, hoe test je zoiets in vredesnaam? Want als je een feit uit een boek haalt, waarom kan TS dat niet?
Wat een gelul in de ruimte. Als TS alwetend zou zijn dan zou hij ook weten wat ik er mee bedoelde en zou zijn antwoord niet de tong zijn. Derhalve is hieruit al te concluderen dat TS alles behalve alwetend is. Hoogstens bijdehand.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:40 schreef giscard het volgende:
[..]
Ja, want je tong gebruik je om mee te spreken. En dat is de grootste gave van een mens.
GEEN antwoord...(zoals ik al eerder zei, overal omheen draaien, zodat het altijd een kern van waarheid bevat)quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:37 schreef Jinkens het volgende:
[..]
verbaas me alwetendnotquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:40 schreef Neverland het volgende:
Oke, jij als alwetend persoontje moet dan de volgende dingen weten als het goed is.
1. Wat is mijn voornaam?
2. Wat is mijn geboortedatum dan?
3. Waar ga ik na de zomervakantie werken?
Zoo, nu ben ik erg benieuwd...!
![]()
Hij verkondigde ook dat hij Jezus hete, zo kan ik er nog meer verzinnen. Dat van het boete voor de mensen valt geheel onder het geloof.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:37 schreef godard_k het volgende:
[..]
jesus was er om te boete voor de zonde van de mensen![]()
Het was geen reclame stunt van god ofzo ...
praat je er weer omheen, (je geeft niet eens een goed tegen argumentquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:44 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Hij verkondigde ook dat hij Jezus hete, zo kan ik er nog meer verzinnen. Dat van het boete voor de mensen valt geheel onder het geloof.
Oke als jullie echt willen dat dit de drie vragen zijn moet ik jullie teleurstellen. Dit kan tegen hem gebruikt worden. En ik weet wat het beste voor hem is, en ik weet ook dat ik het dus niet moet zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:40 schreef Neverland het volgende:
Oke, jij als alwetend persoontje moet dan de volgende dingen weten als het goed is.
1. Wat is mijn voornaam?
2. Wat is mijn geboortedatum dan?
3. Waar ga ik na de zomervakantie werken?
Okequote:Op donderdag 10 juni 2004 13:32 schreef Choices het volgende:
Mensen vanaf Deze post:
Onder deze post mogen slechts 3 vragen komen, de 4e zal worden genegeerd.. En deze vragen zijn om te kijken of jinkens inderdaad alwetend is.
Sir_tachyon, post je vraag anders even opnieuw.
En de rest; Verzin vragen zoals sir_tachyon. Feitelijke vragen, die hij ogenschijnlijk onmogelijk kan weten.
3 vragen slechts, dus denk er goed over na! Een vraag per persoon.
Het orgineel bestaat ui 6 boeken en 3 delenquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:47 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oke
1. Hoeveel woorden beslaan de 3 boeken van JRR Tolkien uit Lord of the Rings de engelse originele versie ?
knipperdeknip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |