Het hebben van alle kennisquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:12 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hoe hij alwetend beschrijft lijkt het er meer op dat ie niet alwetend of almachtig is, maar gewoon zijn eigen menselijke mening. Op die manier is iedereen alwetend. Wat me brengt op de volgende vraag voor hem.
Wat versta jij onder alwetend ?
absolute kennis over alle gebeurtenissen in het verleden, heden en toekomst. Dat versta ik er in ieder geval onder.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:12 schreef ArmaniMania het volgende:
Wat versta jij onder alwetend ?
Saai, is ego-gebonden. Een wie zijn ego ontstegen is, kent geen saai.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef DJ_Scuff het volgende:
Ik zat zo te denken TS MOET een saai leven hebben. Hij weet alles, dus spelletjes spelen is geen ruk aan, hij weet vantevoren al wie wint. Het nieuws hoeft 'ie niet te zien, hij weet het al. Zelfde met tv programma's, cabaretshows, hij wist vantevoren hoe dit topic ging lopen, en ga zo maar door.
TS, zeg eens eerlijk, dat is toch een saai leven of niet? Wel makkelijk overigens....
Nee, het is meer een vloek. Er is geen erger lijden dan alles weten. Er bestaat geen lol meer in het leven. Het enige wat mij tegenhoud een einde aan het lijden te maken is het helpen van de mensheid.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef DJ_Scuff het volgende:
Ik zat zo te denken TS MOET een saai leven hebben. Hij weet alles, dus spelletjes spelen is geen ruk aan, hij weet vantevoren al wie wint. Het nieuws hoeft 'ie niet te zien, hij weet het al. Zelfde met tv programma's, cabaretshows, hij wist vantevoren hoe dit topic ging lopen, en ga zo maar door.
TS, zeg eens eerlijk, dat is toch een saai leven of niet? Wel makkelijk overigens....
De tijdlijn heb je al onherstelbaar beschadigd door al een jaartal te noemen. Je zult dan toch iets meer van Nostradamus moeten lezen, om dat soort foutjes te onderscheppen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:13 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Het was geen hoax. De oorlog zal rond 2015 plaatsvinden, maar ik kan natuurlijk geen exacte details geven omdat ik anders de tijdlijn onherstelbaar beschadig. Overigens zijn in de tijd van John Titor nog niet alle effecten van deze oorlog merkbaar.
De oorlog zal overal merkbaar zijn.
Ik weet dat er altijd mensen zullen zijn die het niet geloven. Het is ook niet te bevatten voor mensen die deze gave/vloek niet hebben. En geloof me dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee dat ben je niet.
het ijs smelt continu. Ja, Nederland bijvoorbeeld en ook bangladesh en vele andere.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wanneer smelt het ijs van de polen af en stijgt de zeespiegel zo hoog dat er landen verwoest worden?
Hoeft niet, dat is toekomst gericht.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef DJ_Scuff het volgende:
[edit]
Als je alwetend ben weet je wat ik je wil laten doen om te bewijzen dat je alwetend bent.
[/edit]
Dat vind ik een prima idee. Ga jullie gang.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:12 schreef Choices het volgende:
Jinkens, geef anders de mensen een kans om 3 vragen te stellen, welke laten zien dat je inderdaad alwetend bent.
3 vragen mensen, 3 vragen die onder deze post gepost moet worden, en Waar goed over nagedacht moet worden. ALs er meer vragen zijn, dan 3, zullen die worden genegeerd. En dan kan het normale vragenrondje weer beginnen als jinkens geantwoord heeft.
Jinkens, misschien is dit een idee?
Nog even een aanrader: Denk goed na over je vraag. Bijvoorbeeld een zoals; Sir_Tachyon er een heeft. Alleen de eerste 3 worden dan beantwoord, indien jinkens hiermee instemt. (1 vraag per persoon)
De vraag was wanneer dit plaats zou gaan vinden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:22 schreef Jinkens het volgende:
[..]
het ijs smelt continu. Ja, Nederland bijvoorbeeld en ook bangladesh en vele andere.
Het vind al plaats.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
De vraag was wanneer dit plaats zou gaan vinden.
Alles staat vast. Er is geen toeval. Je zou alles kunnen "voorspellen" als je alle gegevens hebt. Dat is ook een mogelijkheid om aan alwetendheid te komen. Alleen is dit niet te doen in een mensen leven en met de middelen van vandaag de dag.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:25 schreef Speher het volgende:
Als je alwetend zou zijn, dan zou je ook je eigen toekomst weten, dan weet je ook wie de volgende dictator wordt. Dan weet je ook of er nog zo'n persoon als hitler komt? En uit liefde voor de mensheid ga je natuurlijk direct naar de politie en vertelt natuurlijk wie de volgende dictator wordt.
Ik denk dat je alleen maar feiten kunt benoemen, dat je helemaal niet zo alwetend bent, want niemand weet wat voor keuzes een mens maakt, deze zijn flexibel.
Maar goed, vertel mij maar eens wat mijn grootste kracht is. En dan niet de ziel maar datgene wat ik alleen weet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:27 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Het vind al plaats.
Gun hem die illusie toch, ik vind het wel grappig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:25 schreef Speher het volgende:
Je vertelt hier niet echt dingen, waarvan ik nou zeg, die gast is echt alwetend.
met een beetje fantasie kan ik ook zulke antwoorden verzinnen.
Als je alwetend zou zijn, dan zou je ook je eigen toekomst weten, dan weet je ook wie de volgende dictator wordt. Dan weet je ook of er nog zo'n persoon als hitler komt? En uit liefde voor de mensheid ga je natuurlijk direct naar de politie en vertelt natuurlijk wie de volgende dictator wordt.
Ik denk dat je alleen maar feiten kunt benoemen, dat je helemaal niet zo alwetend bent, want niemand weet wat voor keuzes een mens maakt, deze zijn flexibel.
ik geloof best dat je eventueel waarheid kunt spreken over bepaalde gebeurtenissen, waar je nooit bij bent geweest. Maar jij kunt geen dingen beantwoorden die nog niet vast staan, omdat deze flexibel zijn. Daarom geef je ook geen antwoord op vragen die niet vast staan.
wie de lotterij wint, wat voor cijfers iemand gaat halen en of hij kan slagen, dus zet het maar uit je hoofd dat je alwetend bent, want dat ben je niet
Je tong, dat is de sterkste spier in het lichaam.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:29 schreef Havoc het volgende:
[..]
Maar goed, vertel mij maar eens wat mijn grootste kracht is. En dan niet de ziel maar datgene wat ik alleen weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |