De redding van de mensheid zal gered worden in spiritualiteit, maar vooral in bewustwording.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:25 schreef Choices het volgende:
De mensheid, zal de redding van de mensheid liggen in spiritualiteit?
Zal jesus -of een andere grote meester, zoals babaji- daadwerkelijk terugkeren?
wel zeggen, niet zeggen? Als je zelf al niet weet wat je kan zeggen, hoe kan je dan alwetend zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:39 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk hier even vertellen welke er waar zijn en niet waar. Maar ik kan je vertellen dat het overgrote deel fout is. Sommige gedeeltelijk goed. Ik kan het trouwens ook niet zeggen want dat kan tegen de mensen gebruikt worden die in de samenzweringen genoemt worden.
Je gaf net al aan, dat je weet dat de mensheid spiritualitieit moet zoeken in boedisme en taoisme, toch ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:46 schreef Jinkens het volgende:
Er is geen nut van houden, niks is werkelijk van jou, als wij met zijn alle dat realiseren zullen we echt gelukkig worden. En zijn we vrij. Iedereen is ondergeschikt aan geld. Wij zijn, met name in de westerse wereld, afhankelijk van geld. Als wij realiseren dat niks van ons is, speelt geld die rol niet meer en zullen wij werkelijk geluk kunnen vinden.
Ik wist dat dit er aan zat te komen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:20 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een loser om in onzin net zo'n topic te openen...
Als er geen nut zit in Houden, dan zit er geen nut in Houden van vrijheid. Houden van betekent gehechtheid, en gehechtheid, betekent op den duur lijden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:51 schreef ArmaniMania het volgende:
Wat is het nu van, houden van vrijheid ?
Dat vraag ik ook niet. Ik vraag niet of er misschien nut zit in houden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:54 schreef Choices het volgende:
[..]
Als er geen nut zit in Houden, dan zit er geen nut in Houden van vrijheid. Houden van betekent gehechtheid, en gehechtheid, betekent op den duur lijden.
Dus houden van vrijheid, heeft inderdaad geen nut. Want zolang je houd van vrijheid, ben je nooit werkelijk vrij. Vrijheid is ook maar slechts een relatief begrip, en ook ego-gebonden. Er is geen nut daarvoor, anders dan ons te laten realiseren dat we het moeten ontstijgen.
Mijn fout.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:57 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook niet. Ik vraag niet of er misschien nut zit in houden.
De val van de westerse economie zal vooraf gaan aan de oorlog die 1/3 van de mensheid zal uitvagen. Dan zal er weer ruimte zijn op aarde en hebben we elkaar nodig. Het zal dan zijn dat wij vrede met elkaar zullen vinden. En het is ook dan dat de geloven samenzullen vloeien, het nieuwe geloof zal voornamelijk kenmerken van het Taoisme en het Boeddhisme vertonen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:51 schreef Choices het volgende:
Zal de val van de Westerse economie , samengaan met een oorlog/chaos?
En zal hieruit dan de werkelijke vrede ontstaan?
Er zit dus geen nut in houden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:57 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook niet. Ik vraag niet of er misschien nut zit in houden.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ehm ten eerste: Doe mee aan een quiz ofzoo. En het geld dan weer naar een goed doel.
Fasten your seatbelt:
Hoeveel medewerkers (incl stagiaires) zijn er op 10-juni (12:15) bij het bedrijf TechID Engineering bv te Zwolle.
Als je dit weet dan geloof ik je en anders zijn de bovenstaande antwoorden en vragen op 1 of andere manier op te zoeken. En het bewijst dan weer dat de gemiddelde mens niet tot staat is om een vraag te stellen die berust is op actuele en veranderlijke feiten. NO OFFENSE naar jouw Jinkens.
Juist wel, het nut van houden van vrijheid is de alledaagse dingen die je doet en dus het accepteren van jezelf met al je beperkingen en ellende die een mens kan hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:00 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Er zit dus geen nut in houden.
Nee dat ben je niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:31 schreef Jinkens het volgende:
Ik ben alwetend!
Hoe hij alwetend beschrijft lijkt het er meer op dat ie niet alwetend of almachtig is, maar gewoon zijn eigen menselijke mening. Op die manier is iedereen alwetend. Wat me brengt op de volgende vraag voor hem.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee dat ben je niet.
Het was geen hoax. De oorlog zal rond 2015 plaatsvinden, maar ik kan natuurlijk geen exacte details geven omdat ik anders de tijdlijn onherstelbaar beschadig. Overigens zijn in de tijd van John Titor nog niet alle effecten van deze oorlog merkbaar.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:01 schreef Choices het volgende:
John titor sprak ook over die oorlog. Was John titor, een Hoax, of niet?
En wanneer zal die oorlog plaatsvinden. Rondom welk jaartal als je het precieze jaartal niet mag zeggen.
En deze oorlog, is er een plekje op aarde waar er weinig tot niets te merken is van die oorlog? -afgezien van de zeëen en oceanen-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |