Oke, misschien is het de hitte maar:quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:00 schreef Speher het volgende:
[..]
Jirkens, je kunt je eigen clubje oprichten denk ik.
er zijn nog mensen die je geloven ook.![]()
Als je had gelezen wat ik allemaal gezegd heb dan weet je dat ik heel open minded ben. Ik geloof ook dat dit zou kunnen. Ik geloof in een spirituele wereld, ook wel een geestelijke wereld om het niet zo zweferig te laten klinken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:22 schreef Choices het volgende:
[..]
Oke, misschien is het de hitte maar:
Speher, ken jij de term open mind? Jij beschouwt jezelf vast wel open minded, net zoals iedereen waarschijnlijk op deze aarde. Maar iedereen die op voorhand zijn conclusies trekt, zonder dat die antwoorden zijn gekomen, moet iedereen zelf weten.
Ik ben simpelweg geinteresseerd, 'kijken of dit waar is. Dat ik er moeite voor doe, om mensen stil te houden, zegt meer iets over mijn interesse, dan over hetgeen dat ik geloof. Net zoals andere mensen in dit topic, trok jij een voorbarige conclusie, over mij en wat ik geloof.
Ja dat lijkt me ook eerder, maar dan nog kvind het wel interesant enzo hoor maar laat hem 1 antwoord geven dat echt klopt, dan geloof ik hem tot die tijd...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:42 schreef Speher het volgende:
met een beetje googlen dan kom ik ook wel achter iemand zijn gdatum.
Is hij niet een kloon, want zijn eerste post is een uur nadat hij zich heeft aangemeld?
Kom nou! Hij is alwetend, dus wij maken wel uit waar we naar vragen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:48 schreef Gigagozert het volgende:
Dit zijn nog altijd niet echt de vragen waar hij om vraagt. Het blijft onzinning
1) Sorry, niet in de VS. Schwarzenegger is geen Amerikaan, dus.... geen president.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:57 schreef Aurora025 het volgende:
Jinkens, ik heb een paar vragen voor je, die je voor me beantwoorden moet.
1) Wordt Schwarzenegger in 2008 president?
2) Bestaan er reptilian shapeshifters?
3) Veel zeggen dat er een oorlog met China komt, is dat waar, zoja, wanneer?
4) Komt er dit jaar nog een grote aanslag? zoja wanneer, of zeg tenminste welke maand?
5)Heeft David Icke gelijk met zijn theorien, of zit er ook veel onzin tussen?
AUB, beantwoord deze vragen.
1. Evolutietheorie, ga dat maar eens doornemenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:23 schreef djenneke het volgende:
Goed dan, nu mijn vragen:
1. Hoe is de mens ontstaan (dus geschapen door iets hogers dan wij, of puur natuurkundig?)
2. Wat is de zin van dit leven, is dat strict individueel, of is er een 'higher meaning'?
3. Wat is de oorzaak van ons lijden? (persoonlijk lijd ik niet zo veel, maar je wilde deze vraag graag, dus dan stel ik m wel voor je!)
1. Denken, of weten???? Het bestaat niet, maar ik wel best denken dat het bestaat... als ik jou daar een plezier mee doe.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:18 schreef Nature het volgende:
Ik vind dit wel een geinig topic, een paar vragen dan
Jinkens, ergens had je als antwoord dat iemand die dood is niet meer op aarde komt, vandaar mijn vraag:
1.Hoe denk je over reincarnatie?
2. Wat is mijn geboortedatum?
3. Hoe heet mijn hond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |