abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:22:08 #226
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_19782948
Neee ik wil je niet voor gek zetten echt niet.
Ok de volledige vraag dan:
Hoeveel medewerkers (incl stagiaires) zijn er op 10-juni-2004 (12:15) bij het bedrijf TechID Engineering bv te Zwolle???
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:22:36 #227
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_19782963
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:00 schreef Speher het volgende:

[..]

Jirkens, je kunt je eigen clubje oprichten denk ik.

er zijn nog mensen die je geloven ook.
Oke, misschien is het de hitte maar:
Speher, ken jij de term open mind? Jij beschouwt jezelf vast wel open minded, net zoals iedereen waarschijnlijk op deze aarde. Maar iedereen die op voorhand zijn conclusies trekt, zonder dat die antwoorden zijn gekomen, moet iedereen zelf weten.

Ik ben simpelweg geinteresseerd, 'kijken of dit waar is. Dat ik er moeite voor doe, om mensen stil te houden, zegt meer iets over mijn interesse, dan over hetgeen dat ik geloof. Net zoals andere mensen in dit topic, trok jij een voorbarige conclusie, over mij en wat ik geloof.
pi_19783003
Goed dan, nu mijn vragen:

1. Hoe is de mens ontstaan (dus geschapen door iets hogers dan wij, of puur natuurkundig?)
2. Wat is de zin van dit leven, is dat strict individueel, of is er een 'higher meaning'?
3. Wat is de oorzaak van ons lijden? (persoonlijk lijd ik niet zo veel, maar je wilde deze vraag graag, dus dan stel ik m wel voor je!)

[ Bericht 0% gewijzigd door djenneke op 10-06-2004 14:30:14 ]
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:28:30 #229
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_19783183
Hier nog een keer mijn vragen van pg 8.

1) Wordt Schwarzenegger in 2008 president?
2) Bestaan er reptilian shapeshifters? Zijn de Reptilians de oorzaak van ons lijden???
3) Veel zeggen dat er een oorlog met China komt, is dat waar, zoja, wanneer?
4) Komt er dit jaar nog een grote aanslag? zoja wanneer, of zeg tenminste welke maand?
5)Heeft David Icke gelijk met zijn theorien, of zit er ook veel onzin tussen?

AUB, beantwoord deze vragen.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_19783305
Ik moet nu weg want ook alwetende hebben afspraken. Vanavond zal ik verder gaan.
You live in my reality
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:33:29 #231
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_19783376
beantwoord dan ook de vraag van Sir tachyon en overige, aub
pi_19783392
Ja tuuuuuuuuurlijk maar als je alwetend bent, duurt het toch niet uren voordat je ergens antwoord op weet? Je weet het toch gewoon?
Nou, dan kon je ipv dat bericht te typen ook eerst nog wel antwoorden geven.

Ik zie het maar zo.. je bent de zwakste schakel, tot ziens!
pi_19783527
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:22 schreef Choices het volgende:

[..]

Oke, misschien is het de hitte maar:
Speher, ken jij de term open mind? Jij beschouwt jezelf vast wel open minded, net zoals iedereen waarschijnlijk op deze aarde. Maar iedereen die op voorhand zijn conclusies trekt, zonder dat die antwoorden zijn gekomen, moet iedereen zelf weten.

Ik ben simpelweg geinteresseerd, 'kijken of dit waar is. Dat ik er moeite voor doe, om mensen stil te houden, zegt meer iets over mijn interesse, dan over hetgeen dat ik geloof. Net zoals andere mensen in dit topic, trok jij een voorbarige conclusie, over mij en wat ik geloof.
Als je had gelezen wat ik allemaal gezegd heb dan weet je dat ik heel open minded ben. Ik geloof ook dat dit zou kunnen. Ik geloof in een spirituele wereld, ook wel een geestelijke wereld om het niet zo zweferig te laten klinken.

Maar als je zoiets zegt dat je dit bent dan moet je niet lomp doen en na denken, want meneer komt niet met antwoorden, behalve vagen zinnen waar je echt alles uit kunt halen.
Tolerantie is een onvolmaakte deugd, omdat één van de centrale kenmerken van tolerantie is het toelaten van iets dat je in feite afkeurt. Omdat hetgeen je afkeurt toch plaatsvindt, kan je over het resultaat niet erg enthousiast worden. Kees Schuit
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:39:56 #234
75447 sir_Tachyon
pi_19783608
AUB niet zo negatief. Ik denk dat ie niet zon handig met computers is. Anders zag ie wel dat er elke minuut wel 3 posts waren.
Kan iemand ook ff van de vorige posts alle vragen en antwoorden in 1 post samenvatten. Es kijken of er dan ook een logica inzit.
Want hij had al 1 geboortedatum genoemd van iemand??
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:40:52 #235
86044 Neverland
Still the same only different.
pi_19783639
ach..het houd ons bezig he..
Sometimes I feel like a burned up letter, no one can read me...
pi_19783685
met een beetje googlen dan kom ik ook wel achter iemand zijn gdatum.

Is hij niet een kloon, want zijn eerste post is een uur nadat hij zich heeft aangemeld?
Tolerantie is een onvolmaakte deugd, omdat één van de centrale kenmerken van tolerantie is het toelaten van iets dat je in feite afkeurt. Omdat hetgeen je afkeurt toch plaatsvindt, kan je over het resultaat niet erg enthousiast worden. Kees Schuit
pi_19783724
Deze zin is niet waar.

Is de vorige zin waar?
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:46:05 #238
86044 Neverland
Still the same only different.
pi_19783803
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:42 schreef Speher het volgende:
met een beetje googlen dan kom ik ook wel achter iemand zijn gdatum.

Is hij niet een kloon, want zijn eerste post is een uur nadat hij zich heeft aangemeld?
Ja dat lijkt me ook eerder, maar dan nog kvind het wel interesant enzo hoor maar laat hem 1 antwoord geven dat echt klopt, dan geloof ik hem tot die tijd...
Sometimes I feel like a burned up letter, no one can read me...
pi_19783882
Dit zijn nog altijd niet echt de vragen waar hij om vraagt. Het blijft onzinning
Jinkens for ever!
pi_19784072
Jinkens,
Met enig gezond verstand weet je welk boek er bedoeld werd en welk jaartal. Met enige alwetendheid ook.
Waarom heb je trouwens niet vantevoren alle antwoorden gegeven?
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:56:32 #241
93455 Mugen_Honda
Power of Dreams
pi_19784111
Diegene die beweert alwetend te xijn, is niet alwetend. Diegene die dat wel is, is wijs, en zegt dit soort dingen niet.

Pleur op, jij.
pi_19784159
Wat is er nodig om eden te bereiken?

En wat voor soort gebeurtenissen kunnen er plaatsvinden om hetgeen te doen plaatsvinden wat nodig is in de vorige vraag?

Ik denk zo van als jij echt alwetend bent, dan weet je wel wat ik met deze vragen bedoel

[ Bericht 84% gewijzigd door YoriZ op 10-06-2004 15:04:18 ]
:) :D
pi_19784207
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:48 schreef Gigagozert het volgende:
Dit zijn nog altijd niet echt de vragen waar hij om vraagt. Het blijft onzinning
Kom nou! Hij is alwetend, dus wij maken wel uit waar we naar vragen.
En onze Alwetende Jinkens wist vantevoren dat hij eerst getest zou worden, alvorens de vragen te beantwoorden die hij wil horen.
Anders kan ik het ook.. Ik ben alwetend hoor, maar ik bepaal wat je mag vragen, ja?
pi_19784398
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:57 schreef Aurora025 het volgende:
Jinkens, ik heb een paar vragen voor je, die je voor me beantwoorden moet.
1) Wordt Schwarzenegger in 2008 president?
2) Bestaan er reptilian shapeshifters?
3) Veel zeggen dat er een oorlog met China komt, is dat waar, zoja, wanneer?
4) Komt er dit jaar nog een grote aanslag? zoja wanneer, of zeg tenminste welke maand?
5)Heeft David Icke gelijk met zijn theorien, of zit er ook veel onzin tussen?

AUB, beantwoord deze vragen.
1) Sorry, niet in de VS. Schwarzenegger is geen Amerikaan, dus.... geen president.
2) Nee
3) Nee, want China zal binnen een paar jaar het communisme verlaten, en wordt dan een tweede Amerika. MMaar China zal wel meedoen aan de oorlog die ik eerder heb genoemd.
4) Dat kan je tegen mensen gebruiken, sorry.
5) Er zit veel onzin tussen. Zoon van God
You live in my reality
pi_19784527
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:23 schreef djenneke het volgende:
Goed dan, nu mijn vragen:

1. Hoe is de mens ontstaan (dus geschapen door iets hogers dan wij, of puur natuurkundig?)
2. Wat is de zin van dit leven, is dat strict individueel, of is er een 'higher meaning'?
3. Wat is de oorzaak van ons lijden? (persoonlijk lijd ik niet zo veel, maar je wilde deze vraag graag, dus dan stel ik m wel voor je!)
1. Evolutietheorie, ga dat maar eens doornemen
2. al beantwoord
3. De Wil van Schopenhauer, zolang men steeds meer wilt hebben, dan is men nooit tevreden, daarom lijdt men mentaal.
You live in my reality
pi_19784761
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:18 schreef Nature het volgende:
Ik vind dit wel een geinig topic, een paar vragen dan

Jinkens, ergens had je als antwoord dat iemand die dood is niet meer op aarde komt, vandaar mijn vraag:
1.Hoe denk je over reincarnatie?

2. Wat is mijn geboortedatum?
3. Hoe heet mijn hond?
1. Denken, of weten???? Het bestaat niet, maar ik wel best denken dat het bestaat... als ik jou daar een plezier mee doe.

2.+ 3. Sorry, privacy. je kent de gevolgen niet.
You live in my reality
pi_19784840
ok ok ok, hoe lang heb ik inmiddels verkering met mijn vriendin?
Dat kan je niet zomaar weten.
pi_19784882
-//create -activetopic-
forum.fok.nl
pi_19785053
Oke Jinkens, I want my first answer!
Vraag 1: Wat is, op geestelijk gebied, mijn meest brandende vraag?
  donderdag 10 juni 2004 @ 15:26:26 #250
75447 sir_Tachyon
pi_19785086
1. Wat staat er op mijn polsbandje om mijn rechterarm (of moet je weten wie ben)?
2. Wat is de snelheid van een Tachyon?
3. Wat staat er op de stang van mijn 2de fiets. (in volgorde van aankoop)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')