Die kan je bij cdshop of opus gewoon bestellen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:25 schreef ShaoliN het volgende:
Hoe kom je dr aan?
ze zaten onverwachts bij een bestelling van DVD´s, en ik gebruik ze toch niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:25 schreef ShaoliN het volgende:
Hoe kom je dr aan?
zal ik vanavond plaatsen.. zit nu op mn werk nmlquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:28 schreef MaNDaRK_ het volgende:
Ik heb wel intresse
Waar ophalen? En heb je misschien een foto van de binnenkant? (Het gedeelte waar de DVD ingeklickt wordt)
Commerciele handel e.d. is niet toegestaan vandaar mijn interesse.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:36 schreef Nivo het volgende:
[..]
ze zaten onverwachts bij een bestelling van DVD´s, en ik gebruik ze toch niet.
Maakt dat wat uit dan?
Met alle respect, maar dit noem ik geen interesse maar achterdochtigheid.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Commerciele handel e.d. is niet toegestaan vandaar mijn interesse.
zoals ik al zei: in Beverwijk (NH)quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:59 schreef off_topic het volgende:
Maar goed, waar is het op te halen. Ik ben geintereseerd en bied eur10,-
bij deze... hij's wel een beetje groot, dus ik hoop niet dat je dial up hebtquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:28 schreef MaNDaRK_ het volgende:
En heb je misschien een foto van de binnenkant? (Het gedeelte waar de DVD ingeklickt wordt)
Veel belangrijker, hoe kom je er afquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:25 schreef ShaoliN het volgende:
Hoe kom je dr aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |