er staan ook wel een paar overduidelijk goede/betere films tegenover wat minder goede....quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:52 schreef Retarded het volgende:
volgens mij is het in het begin al vrij duidelijk welke films in de finale komen
meer niet gezien?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:19 schreef dolle_hond het volgende:
ronde 1
6. Twins
niet de moeite waard om voor te stemmen iigquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:26 schreef Retarded het volgende:
[..]
meer niet gezien?
tja ik ook.. maar ik hou het wel eerlijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
Ronde 2
1. Conan the Barbarian vs. Terminator 3
2. The Terminator vs. End of Days
3. Commando vs. Jingle all the Way
4. Predator vs. Eraser
5. The Running Man vs. True Lies
6. Total Recall vs. Terminator 2
ik had liever TR tegen T2 in de finale gezien...
Hij was wel leuk, maar in vergelijking met True Lies toch echt de mindere...quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:59 schreef victorinox het volgende:
Ben ik nou de enige die The Running Man erg leuk vond.
T3 had slechtste einde ooit manquote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:23 schreef victorinox het volgende:
Ronde 3
1. Terminator 3 vs. Terminator 2 [me=]hoewel ik het einde van 3 beter vind/me]
2. Terminator vs. True Lies
3. Commando vs. Predator
Terminator 2 James Cameron is gewoon PERFECTIEquote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:32 schreef Alessandro het volgende:
[..]
T3 had slechtste einde ooit manDie van t2 ownde pas alle delen
![]()
We weten allang dat T2 wint btw, dus waarom doorgaan? Je hebt straks btw 3 namen ove, hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:45 schreef Retarded het volgende:
1. Terminator 2
2. Terminator
3. Predator
Dat is het nadeel inderdaad. Ik wilde ook een vervolgfilms tournament doen, maar dan is al zeker dat Godfather wint.... dus ook maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We weten allang dat T2 wint btw, dus waarom doorgaan? Je hebt straks btw 3 namen ove, hoe doe je dat?
Ik bedoel dus niet individuele films, maar meer wat de beste filmserie is (dus minimaal een trilogie).quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:33 schreef SunChaser het volgende:
Euuuuuuh, Aliens en T2 zijn ook goede kanshebbers om te winnen. Ik prefeer T2 boven GF2.
Terminator is onderdeel van de Terminator trilogie. Het zou dus een tournament worden van filmseries... niet van individuele films UIT filmseries. Dat Godfather dan zou winnen in wel 99% zeker.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:35 schreef SunChaser het volgende:
Terminator is geen individueel vervolg. Temple of Doom is dat bv wel.
LOTR wint dan mischien welquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet individuele films, maar meer wat de beste filmserie is (dus minimaal een trilogie).
Dan stem je dus voor de Godfather trilogie.. of de Back to the future trilogie... of the Nightmare on Elmstreet serie... enz
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:05 schreef Alessandro het volgende:
[..]
LOTR wint dan mischien wel
Nu kan het wel heel spannend worden wie zegt dat godfather wint??? ZIjn veel nieuwe filmps uitgekomen die godfather pwnenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Inderdaad.... daar had ik nog niet eens aangedacht.
ik zou zeggen open hemquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:08 schreef SunChaser het volgende:
Maar een beste vervolgfilmtournament, ongeacht de serie, lijkt mij ook wel leuk.
nee, dan moet ik het ook gaan bijhouden enzoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:09 schreef Alessandro het volgende:
[..]
ik zou zeggen open hem![]()
ik volg je niet helemaal.... en toch is het zo dat Stallone meer films gedaan heeft dan Arnold.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:20 schreef hoeishet het volgende:
Degene die het topic heeft geopend zei dat Schwarzenegger niet zoveel bekende films heeft gemaakt als Stallone. Arnold heeft met conan terminator enz wel bekende films. Kunnen we geen topic maken over in welke fim z,n figuur het grootst is. Dan zou het hercules worden en dan conan dan terminator 1 en redheat en dan twins....................terminator 2 ,3 ....................en nog wat namen er tussen in! Waarop junior een uitschieter is!
Daar ben ik het niet mee eens, jevergeet namelijk nog al zijn trainingsvideo's. Ook heeft hij nog een tussen de 30 en 40 bijrollen gehad in allerlei films.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:38 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik volg je niet helemaal.... en toch is het zo dat Stallone meer films gedaan heeft dan Arnold.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:31 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, jevergeet namelijk nog al zijn trainingsvideo's. Ook heeft hij nog een tussen de 30 en 40 bijrollen gehad in allerlei films.
Dat tellen z'n verkiezingsspotjes ook mee!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:31 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, jevergeet namelijk nog al zijn trainingsvideo's. Ook heeft hij nog een tussen de 30 en 40 bijrollen gehad in allerlei films.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |