Waar wil je ze voor gebruikenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:46 schreef jagermaster het volgende:
Zijn er ergens op internet plaatjes te vinden van de karakters met een beetje goede kwaliteit van het spel counterstrike 1.6?
Of hoe kan je deze maken uit het spel? want met screenshots is het te blury.
voor het aanpassen van een logo vn een clan-site.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waar wil je ze voor gebruiken
Gelukkig kick je hem na een half jaar weer ff omhoogquote:Op maandag 1 mei 2006 07:58 schreef Escape het volgende:
Kickom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb voor 10 euro de half life 1 anthologie gekocht.maar dan moet ik nog steeds cs kopen volgens steamquote:Op maandag 1 mei 2006 09:32 schreef Placemad het volgende:
Je hebt inderdaad een legale versie van counterstrike of halflife nodig, halflife 1 premium pack kan je voor 10e op veel plaatsen wel kopen, een beter idee is om meteen halflife 2 te kopen dit is alleen wat duurder, maar wel een stuk mooier.
Maak eens een screenie dan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:35 schreef Escape het volgende:
pfffom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
download hlsw , kijk of dr amx op een server staat (amx x kan ook) en dat is automatisch + je kan t land zienquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:36 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik wil alleen op servers spelen waar je zo kan zien waar je geraakt bent en hoeveel en wie je geraakt hebt en hoeveel en die NIET Duits zijn!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop