Dit is niet echt iets wat je ook zo snel op internet zou kunnen vinden.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:12 schreef akeojd het volgende:
Ik heb OPEENS een counter-strike 1.5 probleem.
Ik krijg, als ik nu iets wil kopen, geen plaatjes van de wapens te zien. Ik krijg in plaats daarvan de naam van de wapens als tekst. Ook zie ik de beschrijvingen bij de wapens niet.
Ik weet echt niet hoe dit komt. Ik heb al geprobeerd op internet te zoeken.
Kan iemand mij AUB helpen.
Bij de optiemenu kan je kiezen wat voor buymenu je wil hebben. Namelijk de 'old text' en de 'vgui'. Jij hebt jouwes waarschijnlijk op old text staan. Probeer deze te changen naar vgui en kijk wat je dan hebtquote:Op woensdag 15 december 2004 09:12 schreef akeojd het volgende:
Ik heb OPEENS een counter-strike 1.5 probleem.
Ik krijg, als ik nu iets wil kopen, geen plaatjes van de wapens te zien. Ik krijg in plaats daarvan de naam van de wapens als tekst. Ook zie ik de beschrijvingen bij de wapens niet.
Ik weet echt niet hoe dit komt. Ik heb al geprobeerd op internet te zoeken.
Kan iemand mij AUB helpen.
fy_ski denk ikquote:Op zondag 26 december 2004 12:38 schreef Aeroxie het volgende:
Ik heb een hele tijd geleden een map gespeeld maar ik kan hem niet meer vinden. Het is een sneeuw map. Je hebt als het ware 2 kanten met daartussen een groot gat (waar je wel door heen kunt lopen). Je hebt aan bijde kanten een klein huisje en wat bomen. Je kunt alleen Scouten in die map.
Weet iemand hoe die map heet?
Je hebt HL2 gekocht, als je die in de winkel koopt zit de Back Catalog (DoD,TFC,CS etc.) er niet bijquote:Op zondag 26 december 2004 12:30 schreef Elegy het volgende:
Ik heb net 1.6 steam install gedownload en installeerd, steam updates gedaan etc. Maar waar staat 1.6 nou in mijn steamgamesOf ben ik gewoon blind en kijk ik er overheen? Zie wel HL2, HL1 source, Gordon, CSS staan
In de map van HL2 kan ik ook niets relevants vinden.
cstrike -> logos volgens mijquote:Op maandag 24 januari 2005 11:38 schreef greatgonzo het volgende:
weet iemand hoe spray's in CS 1.6 krijgt?
Bij CS:S zie ik wel import spray staan, maar bij 1.6 niet?
Ik heb geen problemen met chelloquote:Op maandag 14 februari 2005 11:56 schreef viezerdt het volgende:
chello, chello en chello. dat is de fout en de oplossing, dumpen die kutverbinding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |