Hoe groot is jouw ip range ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:04 schreef Internationalist het volgende:
[..]
ben al bezig. Op naar een virtuele victorie!![]()
Daarom noem je jezelf bad guy....quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat komt o.a. door mij, ik had toen VVD gestemd![]()
Voor een revolutie tijdens de volgende verkiezingen heb je toch tenminste een ip-range van 16 miljoen nodig....quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:13 schreef Internationalist het volgende:
geen idee, heb ze inmiddels aan 20 stemmen geholpen
D66 haalt het waarschijnlik toch niet. En dan gaat je stem verloren.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:10 schreef Roosje11 het volgende:
ik zit nog te twijfelen tussen D66 en PvdA.....
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:13 schreef Shaman het volgende:
[..]
Daarom noem je jezelf bad guy....
Theoretisch gezien niet onmogelijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:14 schreef Shaman het volgende:
[..]
Voor een revolutie tijdens de volgende verkiezingen heb je toch tenminste een ip-range van 16 miljoen nodig....
bluffer...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:17 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Theoretisch gezien niet onmogelijk![]()
even wat 1337e hackertjes optrommelen die daar wel voor kunnen zorgen. Tegen die tijd is stemmen via inet wel normaal.
Typisch weer waar mensen zoals jij hun tijd in steken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:13 schreef Internationalist het volgende:
geen idee, heb ze inmiddels aan 20 stemmen geholpen
quote:geen idee, heb ze inmiddels aan 20 stemmen geholpen
so truequote:Op donderdag 10 juni 2004 15:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Ach als die jongen is blij dat GL eindelijk een beetje hoog staat, gun hem ook wat. Vanavond ligt hij weer te huilen omdat GL in geen velden of wegen te bekennen is :p
Dat is dus de voorlopige uitslag. Er kan altijd iets mis zijn gegaan bij het optellen van de stemmen ergens (alles wordt nog een keer gecontroleerd) en de uitslag van de briefstemmers komt ook pas later.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:11 schreef nationalist101 het volgende:
[..]
maar met een beetje hoofdrekenen kan je de echte uitslag vanavond ook al berekenen![]()
reactie op 2:quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:24 schreef Internationalist het volgende:
1. Ik ben geen hacker. Kan daar niets van.
2. Pol was sowieso verneukt dus who cares. Op het Nieuwrechts forum hebben ze een link geplaatst naar deze pol. uhuh zo kan ik het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |