Nou, volgens mij zitten er aardig wat verstandelijk gehandicapten op Fok!, gezien de grote steun voor NieuwRechtsquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die (nog) bij 'ik mag niet stemmen ' kan trouwens volgens mij wel zonder haakjes, ik vermoed dat er vrij weinig verstandelijk gehandicapten en oorlogsmisdadigers op fok zitten.
Kloons?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:46 schreef frensz het volgende:
maar fok zou bij een poll de username moeten registreren, zodat het nog weer wat lastiger wordt om het te manupileren.
Of jij maakt je gewoon niet zo druk en wacht gewoon rustig op de uitslag vannacht, daar heb je meer aan als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:46 schreef frensz het volgende:
[..]
Tuurlijk is een poll redelijk makkelijk te manupileren, maar noem jij eens een naam van een provider waar dit nog wel zo het geval is waar je geen telefoontikken hebt. Volgens mij is elke kabel/adsl provider overgestapt naar vaste IP adressen. Het kan nog wel via proxyservers en dat kan ook niet worden tegengehouden. Ik weet niet of het mogelijk is, maar fok zou bij een poll de username moeten registreren, zodat het nog weer wat lastiger wordt om het te manupileren.
Ik denk dat mensen wel wat beters te doen hebben dan 30 verschillende users aan te maken en 30 verschillende e-mail adressen te registreren. Anders zou ik het behoorlijk kansloos vinden als je daaraan gaat beginnen. Maar laten we uitwachten op de uitslag, dan hebben we meer duidelijkheid, want ik hecht ook niet teveel waarde aan een poll.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:50 schreef freako het volgende:
[..]
Kloons?
nee Proxy's ...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:50 schreef freako het volgende:
[..]
Kloons?
komt er een uitslag dan ? Ik dacht pas op Zondagavond.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:54 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Of jij maakt je gewoon niet zo druk en wacht gewoon rustig op de uitslag vannacht, daar heb je meer aan als je het mij vraagt.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:30 schreef N-joy het volgende:
Op de eerste vrouw op de lijst van de PvdA (Edith Wagemans)
Is goed.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:50 schreef Internationalist het volgende:
Pfff ouwehoer niet zo dom.
Niemand met een Wanadoo Broadband abonnement die hetzelfde kan?
Willen jullie zien dat ik binnen een half uur Groenlinks op 1 kan krijgen? Zien?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:50 schreef Internationalist het volgende:
Pfff ouwehoer niet zo dom.
Niemand met een Wanadoo Broadband abonnement die hetzelfde kan?
Willen jullie zien dat ik binnen een half uur Groenlinks op 1 kan krijgen? Zien?
Vanavond Exit-polls en zondag meende ik de echte uitslag pasquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:58 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
komt er een uitslag dan ? Ik dacht pas op Zondagavond.
ben al bezig. Op naar een virtuele victorie!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:03 schreef convinced het volgende:
[..]
Is goed.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:04 schreef Internationalist het volgende:
[..]
ben al bezig. Op naar een virtuele victorie!![]()
Ja..quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Kunnen de echte stemcomputers ook gehackt worden
Dat is toch al eens gebeurdquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Kunnen de echte stemcomputers ook gehackt worden
maar met een beetje hoofdrekenen kan je de echte uitslag vanavond ook al berekenenquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vanavond wordt er wel een voorlopige uitslag bekend, omdat een definitieve uitslag dus niet mag.
Dat komt o.a. door mij, ik had toen VVD gestemdquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:11 schreef Shaman het volgende:
[..]
Dat is toch al eens gebeurd![]()
Hoe komen we anders aan dit kabinet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |