Oh, dat is best redelijk. Volgens mij stemmen de meeste mensen pas na de middag, als ze terug zijn van hun werk.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:28 schreef du_ke het volgende:
Overigens was bij ons stembureau om half 1 de opkomst nog maar een procent of 14 terwijl het normaal gesproken het bureau met de hoogste opkomst in onze gemeente is. Dat beloofd niet veel goeds.
Niet-EU-burgers? Mogen ook niet stemmen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die (nog) bij 'ik mag niet stemmen ' kan trouwens volgens mij wel zonder haakjes, ik vermoed dat er vrij weinig verstandelijk gehandicapten en oorlogsmisdadigers op fok zitten.
Ik bedoel dus dat er alleen maar mensen zijn die nog niet mogen stemmen, en geen mensen die dat helemaal niet mogen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Pubers jonger dan 18 zullen er wel te vinden zijn hier.
Lul
Kut, daar heb je een punt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:32 schreef freako het volgende:
[..]
Niet-EU-burgers? Mogen ook niet stemmen.
Ja en dat ip veranderd ook elke minuut natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef Internationalist het volgende:
Makkelijk om te sjoemelen met die poll. Heb een wanadoo abonnement met steeds wisselende ip's. Zo kan ik ook 500 keer op dezelfde partij stemmen.
Dit is nog debieler en irritanter dan de stemwijzer. Sla goede voorstellen mis en infantiele voorstellen per ongeluk het veld uitquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:36 schreef nationalist101 het volgende:
Doe gewoon de alternatieve stemwijzer op www.opzoeknaareuropa.nl/game , veel beter; daar doen alle partijen mee!!!
Wel na een reboot wat ongeveer 30 sec. kostquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:49 schreef Grimpof het volgende:
[..]
Ja en dat ip veranderd ook elke minuut natuurlijk![]()
Weet je wat 't is, PvdD afficheert zichzelf als een partij die noch links, noch rechts is. Dat klinkt op zich wel leuk, omdat ze daadwerkelijk voor dierenrechten opkomen, maar wanneer er gestemd dient te worden over sociale en economische kwesties en ze nemen een duidelijk standpuntin, zoals het een politieke partij betaamt, dan stoten ze of hun linkse danwel hun rechtse achterban voor het hoofd. Voor mij is het dus geen goed alternatief voor de reguliere politieke partijen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:33 schreef sobeit het volgende:
Ik heb PvdD gestemd. In tegenstelling tot wat sommigen denken heeft de PvdD heeft wel degelijk standpunten over andere onderwerpen. Ze wijzen de oorlog in Irak en de bombardementen in Afghanistan ondubbelzinnig af en Groenlinks nam een veel minder duidelijke positie in. Als je PvdD stemt is dat een niet mis te verstaan signaal voor de andere partijen dat jij wilt dat er meer aan dierenwelzijn gedaan moet worden. Een stem op een andere "diervriendelijke"partij maakt dat niet duidelijk.
Sinds de opmars van de PvdD worden de andere partijen nerveus en gaan ze ineens al veel meer doen aan dierenwelzijn. D66 lanceerde 7 juni een nota dierenwelzijn en de PvdA op 8 juni.
Als je helpt de PvdD echt haas in de marathon te laten zijn in Brussel zal dat de "schildpadden"veel meer tempo geven. Ik geloof dus echt dat een stem op de pvdd vooral ook goed is voor de dierebeschermers binnen Groenlinks, PvdA, SP en D66. Die zullen binnen hun partij voortaan (mede uit concurrentie-overwegingen) meer ruimte krijgen om dierenwelzijn hoog op de agenda te zetten.
Gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:26 schreef Tristessa het volgende:
Ik heb nog niet gestemd maar dat ik ga vandaag nog wel doen.
Ik ga op de SP stemmen.
Ik vind het verkeerd dat ze standpunten innemen over de oorlog in Irak. De partij is gestart voor de dieren en daar moeten ze ook bij blijven, anders gaan ze veel kiezers telleurstellen. Bovendien zullen ze nooit mijn steun ontvangen, omdat ze tegen gen technologie zijn waar ik juist groot voorstander van ben.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:33 schreef sobeit het volgende:
Ik heb PvdD gestemd. In tegenstelling tot wat sommigen denken heeft de PvdD heeft wel degelijk standpunten over andere onderwerpen. Ze wijzen de oorlog in Irak en de bombardementen in Afghanistan ondubbelzinnig af en Groenlinks nam een veel minder duidelijke positie in. Als je PvdD stemt is dat een niet mis te verstaan signaal voor de andere partijen dat jij wilt dat er meer aan dierenwelzijn gedaan moet worden. Een stem op een andere "diervriendelijke"partij maakt dat niet duidelijk.
Sinds de opmars van de PvdD worden de andere partijen nerveus en gaan ze ineens al veel meer doen aan dierenwelzijn. D66 lanceerde 7 juni een nota dierenwelzijn en de PvdA op 8 juni.
Als je helpt de PvdD echt haas in de marathon te laten zijn in Brussel zal dat de "schildpadden"veel meer tempo geven. Ik geloof dus echt dat een stem op de pvdd vooral ook goed is voor de dierebeschermers binnen Groenlinks, PvdA, SP en D66. Die zullen binnen hun partij voortaan (mede uit concurrentie-overwegingen) meer ruimte krijgen om dierenwelzijn hoog op de agenda te zetten.
Kan binnen 1 seconde zelfs. Even disconnecten en weer connecten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:49 schreef Grimpof het volgende:
[..]
Ja en dat ip veranderd ook elke minuut natuurlijk![]()
Inderdaad. Anders is het wel erg triest gesteld met de NLse bevolking.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:53 schreef Teerwater het volgende:
Nieuw Rechts 30%??? Volgens mij klopt er iets niet...
Zo werkt dat bij de meeste verbindingen nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:36 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Kan binnen 1 seconde zelfs. Even disconnecten en weer connecten.
Tuurlijk is een poll redelijk makkelijk te manupileren, maar noem jij eens een naam van een provider waar dit nog wel zo het geval is waar je geen telefoontikken hebt. Volgens mij is elke kabel/adsl provider overgestapt naar vaste IP adressen. Het kan nog wel via proxyservers en dat kan ook niet worden tegengehouden. Ik weet niet of het mogelijk is, maar fok zou bij een poll de username moeten registreren, zodat het nog weer wat lastiger wordt om het te manupileren.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:36 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Kan binnen 1 seconde zelfs. Even disconnecten en weer connecten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |