abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19778123
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:31 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik twijfel tussen VVD en D'66... Zal wel VVD worden.
Ik zou ook VVD stemmen op nationaal niveau, maar op EUropees niveau vind ik D66 de betere standpunten hebben. Liberaler, meer pro-europa, en ook een goede verdeling van de macht.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_19778169
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:17 schreef NoXxa het volgende:

[..]

Waarom?

Ik wil die motivaties zien!
Haha, in andere topics genoeg motivatie gegeven , maar okey mijn 3 hoofdredenen om NR te stemmen zijn:
- ze zijn voor sluiting van de grenzen voor asielzoekers;
- voor het terugsturen van criminele allochtonen;
- Nederland onafhankelijk, immers we geven heel veel geld uit aan de EU, terwijl het in verhouding niks opgeleverd (we zijn de melkkoe van de EU)
N I E U W R E C H T S - EENHEID DOOR INHOUD
~~~~~~~~~~www.nieuwrechts.nl~~~~~~~~~~
pi_19778214
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:37 schreef nationalist101 het volgende:

[..]

Haha, in andere topics genoeg motivatie gegeven , maar okey mijn 3 hoofdredenen om NR te stemmen zijn:
- ze zijn voor sluiting van de grenzen voor asielzoekers;
- voor het terugsturen van criminele allochtonen;
- Nederland onafhankelijk, immers we geven heel veel geld uit aan de EU, terwijl het in verhouding niks opgeleverd (we zijn de melkkoe van de EU)
Ik zal niet de dicussie aangaan, maar we krijgen er meer voor terug dan dat we erin stoppen. Vooral omdat wij als Nederland erg gericht zijn op de handel (met Europa).
pi_19778291
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:33 schreef Linkpagina het volgende:

[..]

En je ouders vinden dat goed? Ik zou dat met mijn ouders nooit kunnen. Die zeggen dat ze dat ze wel uitmaken. Zo hoort het eigenlijk ook.

Mijn moeder stemt trouwens Groenlinks en mijn vader ook D66.
Jah
ze zeiden jij mag het bepalen
duss ik kies voor SP
4 stemmen voor SP dus ( vader , Moeder , 2 zussen )
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_19778346
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:36 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Ik zou ook VVD stemmen op nationaal niveau, maar op EUropees niveau vind ik D66 de betere standpunten hebben. Liberaler, meer pro-europa, en ook een goede verdeling van de macht.
Idem hiero.. Ik heb VVD op nationaal niveau gestemd D66 op europees niveau (meer pro-europa onder andere). Daarnaast zijn bijde partijen verenigd onder de ELDR (lijsttrekker vd VVD is op dit moment vice-voorzitter daarvan -als-ik-mij-niet-vergis-...) dussum op zich ontloopt het elkaar niet zo gek veel tis alleen de manier waarop welke mij meer aanspreekt bij de een dan bij de ander.
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
pi_19778410
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:39 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Ik zal niet de dicussie aangaan, maar we krijgen er meer voor terug dan dat we erin stoppen. Vooral omdat wij als Nederland erg gericht zijn op de handel (met Europa).
Iedereen kan toch zijn eigen boontjes doppen, als we er uit zeggen, wil dat niet zeggen dat we niet meer handelen met bijv. Duitsland (immers Duitsland is heel erg afhankelijk van ons qua doorvoerhandel).
  donderdag 10 juni 2004 @ 11:47:43 #57
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_19778421
Ik heb VVD gestemd. Komt ook altijd bij mij uit de stemwijzer en als ik het programma dan vergelijk met andere partijen klopt dat altijd wel. Ik heb er voor de 2e kamer en de gemeenteraad ook op gestemd.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_19778477
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:47 schreef nationalist101 het volgende:

[..]

Iedereen kan toch zijn eigen boontjes doppen, als we er uit zeggen, wil dat niet zeggen dat we niet meer handelen met bijv. Duitsland (immers Duitsland is heel erg afhankelijk van ons qua doorvoerhandel).
Wat ik me dan afvraag, pomp duitsland (rijk, en bedrijfsleven) dan ook geld in onze betuwe lijn?
pi_19778509
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:47 schreef nationalist101 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat we enorme voordelen behalen door de gemeenschappelijke markt en één munt. Zonder de EU waren deze voordelen er niet geweest, ik ben het met je eens dat de afdracht wel wat terug kan (eigenlijk gewoon de landbouwsubsidies afschaffen, dan zal het al een stuk minder zijn), maar de voordelen zijn enorm, het zou stom zijn om er om de reden van de afdracht uit de EU te willen stappen.
pi_19778517
volgens stemwijzer zou ik volop op LPF moeten stemmen, maar die vertrouw ik niet...
dus dan maar op de VVD, as usual
  donderdag 10 juni 2004 @ 11:56:32 #61
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_19778674
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:45 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:

Daarnaast zijn bijde partijen verenigd onder de ELDR (lijsttrekker vd VVD is op dit moment vice-voorzitter daarvan -als-ik-mij-niet-vergis-...) dussum op zich ontloopt het elkaar niet zo gek veel tis alleen de manier waarop welke mij meer aanspreekt bij de een dan bij de ander.
En als D66 een zetel haalt in het EP kunnen de reststemmen van VVD en D66 samen voor een restzetel zorgen door de lijstencombinatie.
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:02:22 #62
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_19778833
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:56 schreef freako het volgende:

[..]

En als D66 een zetel haalt in het EP kunnen de reststemmen van VVD en D66 samen voor een restzetel zorgen door de lijstencombinatie.
Helder, dan ga ik maar meedoen met het circus en stem ik op D66.
pi_19779008
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Huh? Ze hebben dezelfde standpunten, nl. die van de ELDR.
Ze hebben, wat Europa betreft, niet dezelfde standpunten. Ik heb beide programma's doorgenomen en D66 past wat Europa betreft, beter bij mijn standpunten.

Als je stemt moet je wel de moeite nemen om programma's te lezen en niet domweg zeggen ik stem op die partij maar niet weten waarom...dat vind ik toch zo onnozel
pi_19779046
De Partij voor de Dieren!
pi_19779250
Ga zo even naar stomlokaal en stemmen op http://www.nieuwrechts.nl/
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:19:33 #66
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_19779296
Jammer dat iemand de poll heeft verkloot. NieuwRechts staat bovenaan
pi_19779408
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:19 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik ben het niet, wel geprobeerd, maar hij checkt op IP-adres:D, maar misschien wint NR vandaag wel de verkiezingen
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:24:43 #69
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_19779456
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:23 schreef nationalist101 het volgende:

[..]

Ik ben het niet, wel geprobeerd, maar hij checkt op IP-adres:D, maar misschien wint NR vandaag wel de verkiezingen
En misschien kunnen koeien wel vliegen
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:25:34 #70
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_19779480
Aan de reacties hier te lezen kan het wel kloppen dat NR bovenaan staat!
Accept you're dead and start living
pi_19779502
Ik heb nog niet gestemd maar dat ik ga vandaag nog wel doen .
Ik ga op de SP stemmen .
pi_19779581
LPF .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_19779660
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:19 schreef UnderWorld_ het volgende:
Dus omdat niet jou geliefde partij bovenaan staat, is er gekloot met de poll...
pi_19779662
PvdD Een bewuste keuze.
pi_19779739
Gestemd!
I intend to live forever, or die trying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')