Dat lijkt me een dubbeltopic.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:11 schreef Pluis123 het volgende:
Stemmen? Waarom wel / niet?
In andere (dubbel topic) heb ik mijn overwegingen naast elkaar gelegd. Zal ze even copyeren.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:11 schreef Linkpagina het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik nou mooi. Stemmen op basis van inhoud en vergelijken van standpunten.
Daar ben ik het volledig met je eens. D66 is meer pro-Europa dan de VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:10 schreef freako het volgende:
Zo'n manifest is dan ook leuk, maar beide partijen hebben toch echt verschillende programma's. Waarbij de VVD wat eurosceptischer is, en daarmee wat tegen de algemene ELDR-lijn ingaat.
quote:Ik heb net de stemwijzer ingevult en kom op de LPF uit. Uit principe wil ik daar gewoon niet op stemmen. 2e staat de PvDa. Daar ook al niet op willen stemmen vanwegen hun draaikont beleid (helemaal als ik naar dhr. bos kijk).
Dan komt d66. Zij staan het meest tolerant tegenover het NL drugs beleid en willen dit behouden. Dat vind ik wel een goed item. Alleen mijn 2e punt is het asiel beleid. Dat moet gewoon eens strak aangetrokken worden. Dan kom ik weer uit bij een christelijke partij (rechts) maar daar ga ik al helemala niet op stemmen.
ff het programma van D66 opzoeken, kijken wat die daarvan te melden hebben.
Uit andere topic...quote:Correct. Ze zijn voor een gemeeschappelijk beleid. en gelijke verdeling van asielzoekers. Geen onterechte kwestie als je ziet dat er veel asielzoekers naar NL komen voor de flexibele uitkerings cultuur. Waar er in zwitserland (ik noem een zijstraat) niemand op af komt.
Daarnaast is D66 voor een greencard (canadees amerikaans principe). Dus selectief buitenlandse werknemers tot een land nemen. Dus geen ongeschoolde voor ons land niets betekenede mensen. maar goed opgeleid mensen met een motivatie. Ik ben er bijna uit.
Je bent geen 18 jaarquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:10 schreef Meki het volgende:
SP gestemd
quote:1987-06-04
Go D66quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:15 schreef NoXxa het volgende:
[..]
[..]
Uit andere topic...
Waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:17 schreef nationalist101 het volgende:
Vanmiddag ga ik stemmen op NieuwRechts
Nee Sidekickquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:12 schreef Sidekick het volgende:
Ondanks een hele moeilijke keuze tussen PvdA en D66, ga ik toch stemmen op D66. Ik ga zo naar het stemlokaal.
Graag dit topic alleen de gedane stemkeuzes vermelden, een informatieve opmerking is niet erg, maar voor discussie zijn er wel andere topics.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:16 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je bent geen 18 jaar
[..]
SP!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee Sidekick
D66 is slecht stem op SP![]()
Dat over die greencard, VVD en PVDA pleiten daar ook voor...quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:15 schreef NoXxa het volgende:
[..]
[..]
Uit andere topic...
Pvda vink maar niks. En VVD is eurosceptisch. Das ook geen instelling om de europese politiek mee in te gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat over die greencard, VVD en PVDA pleiten daar ook voor...
Een beetje sceptisch lijkt me niet meer dan normaal in het huidige Europa...quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:23 schreef NoXxa het volgende:
[..]
En VVD is eurosceptisch. Das ook geen instelling om de europese politiek mee in te gaan.
Je mag toch alleen maar voor iemand anders stemmen als je zelf ook mag stemmen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Voor me ouders
D66 is pro-europa, maar ook kritisch. Ze zijn voor het 'subsidiariteitsbeginsel'. Dat houdt in dat alles wat op lager niveau geregeld kan worden, ook naar dat niveau verplaatst moet worden. Daarnaast staan ze voor een duidelijke integratie van Europa op thema's die we gezamelijk moeten regelen (zoals delen van de economie, maar ook bijvoorbeeld buitenlandsbeleid).quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een beetje sceptisch lijkt me niet meer dan normaal in het huidige Europa...
Neeh ik doe het andersquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:25 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je mag toch alleen maar voor iemand anders stemmen als je zelf ook mag stemmen?
Je ouders hebben geen eigen mening?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh ik doe het anders
Ik ga met me ouders mee
en ik geef ze advies ik ben bang dat ze op een andere partij gaan stemmen
Wat ga jij stemmen Zwansen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je ouders hebben geen eigen mening?
Hebben je ouders geen eigen meningquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:27 schreef Meki het volgende:
Neeh ik doe het anders
Ik ga met me ouders mee
en ik geef ze advies ik ben bang dat ze op een andere partij gaan stemmen
Jawelquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je ouders hebben geen eigen mening?
Ik twijfel tussen VVD en D'66... Zal wel VVD worden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:30 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat ga jij stemmen Zwansen?
En je ouders vinden dat goed? Ik zou dat met mijn ouders nooit kunnen. Die zeggen dat ze dat ze wel uitmaken. Zo hoort het eigenlijk ook.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Jawel
maar ik wil niet dat ze op LPF of CDA of VVD gaan stemmen of PVDA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |