E-saai-as:?quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:20 schreef Mr_Knoxville het volgende:
gisteren ook al, die ontzettend saaie neger, weet niet meer hoe die heet. Zat alleen maar een beetje op tafel te tikken
Dat zeg ik, nu in de herhaling...quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:26 schreef Jaystified het volgende:
Ik heb me echt dood lopen ergeren aan die gast met die handpop.. WÁT een figuur
Schei uit. Mulder sprak zich in dezelfde aflevering enorm tegen. Hij preekt eerst over minder systemen, meer frivoliteit en klaagt over het eruitslijpen van de creativiteit door Advocaat en zijn opstellingen. Roept eerder al dat het losser moet. Dat Makaay geen hordes moet springen maar moet kunnen luieren op de training. Roept dat in '74 juist door het losse feesterige discipline-loze Oranje ze ver kwamen. En gaat dan mauwen over discozweet van Kluif. Mulder is net als zijn zoon een en al cliche's. En het was wel lachen hoe Dick hem voor lul zette en hem uitmaakte als pseudo-kenner. Meteen vastgeluld. Niet dat Dick er kijk op heb, maar die Mulder ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:27 schreef APK het volgende:
E-saai-as:?
Maar nogmaals, Jan Mulder was in de eerste aflevering weergaloos met zijn observatie over Kluivert's zweet na 5 minuten in de wedstrijd: 'Disco-zweet'.![]()
Ik hoop het toch echt niet, ik werd echt agressief van de wannabe grappen van em..quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Verstond ik 't nou goed, en komt die handpop mongool morgen weer?
Er is nu verder helemaal geen zak opquote:Op donderdag 10 juni 2004 01:33 schreef Steijn het volgende:
Wie kijkt er nog naar B&vD.
Ik heb de TV gewoon uitgezet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is nu verder helemaal geen zak op. En na 2 herhalingen heb je het 8 uur Journaal ook wel gezien
.
Het andere topic is hoogstaander.quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Kom hier maar.![]()
Ach het geeft wat achtergrondgeluidquote:Op donderdag 10 juni 2004 01:41 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb de TV gewoon uitgezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |