Klopt dus wel wat Johan Derksen zegt: hij kijkt alles.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:57 schreef tong80 het volgende:
Advocaat laat zich kennen. Wat een triest figuur.
Kijk dan ook gewoon niet naar al die programma's. Hij beweert constant dat ie zich alleen maar ergert aan al die meningen en dat ie daar toch niets mee aan kan, kijk dan niet!quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt dus wel wat Johan Derksen zegt: hij kijkt alles.
Erg triest idd, een bondscoach met zo'n dunne huid. Van welke voorganger zou ie dat nou hebben afgekeken?![]()
De zwager dus en tenenkrommend hoe Dick zichzelf voor schut zette.quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:04 schreef tong80 het volgende:
De zus van Peter van Vossen ?
Ja, toen was het nieuw en wel erg leuk kan ik me herinneren.quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:42 schreef milagro het volgende:
waar zag ik hem toch eerder (op tv) en vond ik het wel leuk?
ook bij BvD?
kan leuk wordenquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Vanavond Hans Kraay J.R......![]()
Inderdaad.. toen vond ik het echt knap. Maar als je zecht hele gezelschappen te spelen en dan 2x keer met dezelfde pop komt.. beetje vreemdquote:Op donderdag 10 juni 2004 07:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, toen was het nieuw en wel erg leuk kan ik me herinneren.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:48 schreef Alessandro het volgende:
OMG HANS KRAAIIIIII
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |