Hier ook, Inbox lukt nog net, maar mails bekijken of verwijderen mooi nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:59 schreef Blokhut het volgende:
Hotmail is hier nog steeds down. Echt zwaar irritant.
Ze zijn juist gespreidquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:09 schreef Zanza het volgende:
Ja hier hotmail ook down, je zou toch verwachten dat ze wat meer servers zouden hebben om storingen op te vangen, of zouden ze vanavond alleen de fokkers boycotten...
Of ligt er gewoon een dns bij je uit?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:13 schreef Zanza het volgende:
Jeez icq ookal, en nog wat andere sites en services... aargh en the Box heeft ook storingen. zou er in a'dam de bliksem in wat lijntjes geslagen zijn. zucht niks anders te doen dan heel de avond fokken.
Ja zoiets zal het zijn. Het leuke is dat ik vorige week ookal omkwam in de storingen maar dan in de adsl verbinding, reactie van de provider: ja er zit er hier iemand heel erg te downloaden... sure. En dat moet ik dan weer verkopen aan onze klanten zekerquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of ligt er gewoon een dns bij je uit?
Gelukkig, dan kan ik stoppen met op de router te rossenquote:Op donderdag 10 juni 2004 03:21 schreef Megumi het volgende:
Ja bij mij ligt msn er ook uit.
Houd wel van mensen die zichzelf goed kennen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 06:33 schreef Rietvaerder het volgende:
MSN hoer
Sorry.quote:Op donderdag 10 juni 2004 06:41 schreef Rietvaerder het volgende:
MSN hier bedoel ik
quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:41 schreef Black-Hole het volgende:
Damn it, nog steeds problemen met Hotmail![]()
Zelfs nu nog. Klerelijers, ga binnenkort maar eens overstappen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:45 schreef Blokhut het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:54 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik snap ook niet dat iedereen hotmail gebruikt, ga dan naar een andere gratis provider Yahoo! bijvoorbeeld
Nog steedsquote:Op donderdag 10 juni 2004 08:41 schreef Black-Hole het volgende:
Damn it, nog steeds problemen met Hotmail![]()
Lol, als je geen andere account heb kun je je ook niet registreren bij fok! want die accepteert geen hotmailquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:38 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
En voor iedereen die begint over een andere mailaccount, ik heb ook nog 2 andere hoor die het wel altijd doen![]()
Ik gebruik al meer dan 5 jaar mijn hotmailaccount, zowel privé als 'zakelijk'. Toen ik mijn adres registreerde was Hotmail een stuk beter en betrouwbaarder dan op dit moment. En overstappen op iets anders? Ik zou graag willen maar a) daar krijg ik mijn huidige mailtjes niet meer open en b) daar gaat heel veel tijd (en geld) in zitten, ik zal iedereen die mijn huidige mailadres heeft moeten vertellen dat ik een nieuwe heb en op 20+ websites mijn profiel moeten veranderen wat weer dingen als wachtwoordchanges met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:44 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Lol, als je geen andere account heb kun je je ook niet registreren bij fok! want die accepteert geen hotmailIk gebruik hotmail ook alleen maar voor MSN, wie niet eigenlijk
Hier eens niet...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:19 schreef DutchBlood het volgende:
MSN down?
hier gaat die perfectquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:50 schreef Gitarist het volgende:
Gitaar.net is down... (althans, bij mij)
Tja, dan ben je een dagje kwijt, maar dan heb je natuurlijk wel een veel betere email, kijk voor de grap gwoon op yahooquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:50 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik gebruik al meer dan 5 jaar mijn hotmailaccount, zowel privé als 'zakelijk'. Toen ik mijn adres registreerde was Hotmail een stuk beter en betrouwbaarder dan op dit moment. En overstappen op iets anders? Ik zou graag willen maar a) daar krijg ik mijn huidige mailtjes niet meer open en b) daar gaat heel veel tijd (en geld) in zitten, ik zal iedereen die mijn huidige mailadres heeft moeten vertellen dat ik een nieuwe heb en op 20+ websites mijn profiel moeten veranderen wat weer dingen als wachtwoordchanges met zich meebrengt.
Zo'n vermoeden had ik al..... Hier doet ie het ook weer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:18 schreef Black-Hole het volgende:
Hotmail doet het hier weer, lag overigens niet aan Hotmail maar aan HCCnet.
lijkt hier niet te lukken:quote:Op maandag 14 juni 2004 12:48 schreef Rodie83 het volgende:
Kan er iemand op www.mobstar.cc komen?? Hier gebeurd er helemaal niks
Ondertusse n is picserver terug upquote:The operation timed out when attempting to contact www.mobstar.cc.
The browser timed out while trying to connect to the specified site. The site may be experiencing high loads that are slowing it down, or network problems are preventing data from being received from it in a timely manner. If the site is likely to be busy, consider waiting a few moments before retrying the request.
idd... oeh deksels hij doet ut weerquote:Op maandag 14 juni 2004 19:25 schreef beastie_boy het volgende:
het leven is hard zonder msn
of nietquote:Op maandag 14 juni 2004 19:23 schreef PeterRabbit het volgende:
doet t weer
jah, de hele dag al... hotmail was eerder vandaag ookal niet bereikbaar...quote:Op maandag 14 juni 2004 19:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En nu doet ie het weer niet , msn doet vaaaaaaaaaaaaag
http://messenger.msn.nl/Status.aspx of http://messenger.msn.be/Status.aspxquote:.NET Messenger Service
Alle systemen zijn stabiel en draaien.
Werkt hier wel gewoon.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:57 schreef mr_koffie het volgende:
euh...
ligt www.microsoft.com er nu uit ???
vanaf het werk niets en vanaf thuis niets....
lijkt een dns probleem (dns hack?)
dit is omdat iedereen dit topic wil lezenquote:Op maandag 21 juni 2004 15:10 schreef phantium het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (Maximum aantal verbindingen met de MySQL server is bezet)
Werkt perfect hier.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:27 schreef Poerkie het volgende:
MSN werkt nog steeds niet. Krijg nu zelfs een melding die ik nog nooit heb gehad » een window pop-up (na klikken) "Problemen met verbinding oplossen"
Waar ik vervolgens ook niks mee opschiet: 'De probleemoplosser voor verbindingen kan niet worden gestart. Probeer het later opnieuw.'
Hehe gelukkig..problemen zijn verholpenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:01 schreef whoxy het volgende:
alle homepages van dot.tk doen het niet! weet iemand of er een storing is ofzo?? is al vanaf gister
Zijn we weer lekker mee....quote:23/6/2004
Defecte spool disk
Om 11:00 is vandaag 1 van de disks defect geraakt die onderdeel is
van de array waarop de binaries staan. Het effect hiervan is dat een groot gedeelte van de
multipart binaries niet meer compleet te downloaden zijn. Alle artikellen na 11:00 zijn wel compleet.
Vanavond gaan we nog kijken of we de schijf alsnog tijdelijk online kunnen krijgen.
Hier werken ze prima ( emmen Drenthe, met planet adsl)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:26 schreef Praag het volgende:
www.nu.nl
en www.nl.bol.com werken niet bij mij.
Misschien dat er wat mis is met m'n browser of liggen ze er echt uit?
Vroeger zat er een optie in IE waardoor je 'm makkelijk kon repareren. Met XP pro zit ie er niet. Gottverdammte Schijt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier werken ze prima ( emmen Drenthe, met planet adsl)
Ze doen het weer. Ik denk dat Casema weer zat te klooien.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:26 schreef Praag het volgende:
www.nu.nl
en www.nl.bol.com werken niet bij mij.
Misschien dat er wat mis is met m'n browser of liggen ze er echt uit?
Euhm, ben ik nou de enige??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:10 schreef BretsiG het volgende:
Zo'n beetje alle usa-sites liggen plat bij mij, ik gebruik @home.
nee, hele zooi .com doet t bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:22 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Euhm, ben ik nou de enige??
nee, hier ook geen cnn, maar wel whitehouse.govquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:22 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Euhm, ben ik nou de enige??
Ah, gelukkig. Zo massaal heb ik het in jaren niet meegemaakt, echt alles wat ik probeer ligt plat en alle .nl-en doen het gewoon.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:26 schreef Shogen het volgende:
[..]
nee, hele zooi .com doet t bij mij ook niet.
Heeft iemand anders dit probleem eigenlijk wel?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:41 schreef yootje het volgende:
En MSN is weer down....
Gelukkig, ligt het niet aan mijquote:Op maandag 28 juni 2004 15:08 schreef ondeugend het volgende:
Yep, hier doet ie ook niks
die doet het weer. Ze hebben nu een andere server lees ik op het forum.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:44 schreef thijsje123 het volgende:
www.warezheaven.nl down.. brein misschien ofzo..
De drukte he...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:12 schreef Skv het volgende:
https://www.p3.postbank.nl/sesam/
Godverdomme
hele mijnpostbank.nl doet het WEER niet!
Godverdomme laat ze een keer iets fixxen wat wél werkt ;r
Chello omgeving Zwolle niet, en da's voor het eerst in een paar maanden, ik word goed zat van Chelloquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:45 schreef Oom_Agent het volgende:
Chello omgeving Nijmegen is weer eens ernstig traag, soms helemaal geen verbinding
Niet alleen dat. Er zijn veel meer sites niet te bereiken zoals de BBC en Webwereld. Ook Nederlandse nieuwssites zoals Leeuwarder Copurant en Dagblad van het Noorden zijn niet bereikbaar. Ik denk dat ergens een serieus DNS probleem ligt in een server ergens.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 02:02 schreef prinsrob het volgende:
msn down?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:22 schreef DenniZ224 het volgende:
http://lc2.bay0.hotmail.p(...)EN&serverDownState=0
Nu doet ie hetquote:Op donderdag 15 juli 2004 02:28 schreef socko het volgende:
[..]
Kan iemand ff kijken of de site echt down isof dat het aan 'mij' ligt?
leugenaarquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:51 schreef Praag het volgende:
forum.fok.nl is down
om dit topic wat op te vrolijken. altijd maar die negatieve berichten hier dat er weer iets niet werkt. wordt een mens niet vrolijker van.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:52 schreef Jump het volgende:
[..]
leugenaar![]()
En nog steedsquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:40 schreef Hollandia2 het volgende:
Ligt het nou aan mij of doen alle .tk sites het niet![]()
zojuist, u had gelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:51 schreef Praag het volgende:
forum.fok.nl is down
De sites weet ik niet, maar de e-mail werkt gewoon.quote:Op woensdag 21 juli 2004 08:12 schreef Toeps het volgende:
Meer mensen last met ladot?
Misschien heeft een virus je hostfile verandert om te zorgen dat je virusscanner niet kan updaten?quote:Op maandag 19 juli 2004 20:08 schreef danko het volgende:
symantec.com is bij mij ook down... kan vanaf afgelope donderdag iig geen virusscan meer updaten en ook niet op symantec.com wel op symantec.nl
...
Werkt perfect hier.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:31 schreef SolidArt het volgende:
google.com???
Server Error
The service you requested is not available at this time.
Service error -27.
werkt nog altijd/.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:31 schreef SolidArt het volgende:
google.com???
Server Error
The service you requested is not available at this time.
Service error -27.
wat lul je nu allemaal?quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:21 schreef Maar-T het volgende:
dit gaat over televisie btw
fox kids, yorin en sbs6 zijn down, net nu ik shin chan wil zien.
Wat mij betreft mogen deze zenders wel wat vaker down zijn maargoed, dat is mijn mening.
Abonnement op de kabel opzeggen wil ook wel helpenquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:21 schreef Maar-T het volgende:
Wat mij betreft mogen deze zenders wel wat vaker down zijn maargoed, dat is mijn mening.
Kan ik ook niet bijquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:58 schreef FoRAiN het volgende:
rabobank.nl?
ja kut manquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:58 schreef FoRAiN het volgende:
rabobank.nl?
Ze hebben iig wel weer stroom, alleen de server is fucked up denk ik..quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:45 schreef Dagonet het volgende:
Er is een stroomstoring in Zeist waardoor de Rabobank niet bereikbaar is
De hele dag doet ie het al niet, nou post ik er wat over, en dan kan je er opeens weer op..quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:36 schreef noizzie het volgende:
[..]
Ze hebben iig wel weer stroom, alleen de server is fucked up denk ik..
"HTTP Server Error 503
No available server to handle this request"
Net nu ik een Maybach 62 wil kopen, liggen ze (er nog steeds) uitquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:58 schreef FoRAiN het volgende:
rabobank.nl?
Ik heb dit wel vaker, meld ie me in een keer af.. meestal zie ik dit en meld ik me meteen weer aanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:31 schreef DJRandall het volgende:
Mijn MSN valt uit! Bij jullie ook>?
werkt hier primaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:52 schreef Leujel het volgende:
Ik heb er nu al een paar dagen last van dat ik niet op www.adobe.com kom.... Heel vaag, zijn er meer mensen met het probleem?
idem ditoquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:54 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
werkt hier prima
Inderdaad: hartstikke platquote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:49 schreef masterr112 het volgende:
is tweakers.net down?? iig bij mij doet ie het niet meer :S
Jup in Eindhovenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:49 schreef masterr112 het volgende:
is tweakers.net down?? iig bij mij doet ie het niet meer :S
ja, lekker is dat...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:09 schreef amr_diab het volgende:
Hotmail ligt weer eens down.
"This server is too busy."
Doet het gewoon/weer.quote:
Ze hebben down gelegen in elk gevalquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:39 schreef Quarks het volgende:
[..]
Doet het gewoon/weer.(is wel vaak traag)
Kan de DNS wezen inderdaad. Je kan ook even je hostfile nakijken?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:09 schreef markvleth het volgende:
Google lijkt er wel uit te liggen. En dan alleen het .com domein, en niet het .nl domein. Andere mensen die dit probleem hebben, of is het alleen chello dns die pruttelt?
Overigens doet hij het hier af en toe wel, en af en toe niet.
"Momenteel is deze site even niet bereikbaar."quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:37 schreef kokos het volgende:
www.t-mobile.nl
Nou dat weet ik zonet nog niet, FOK! ligt vaker down dan tweakers hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:08 schreef masterr112 het volgende:
ghehe fok is nu gewoon beter dan tweakers.netook al stamt het er vanaf, nu hebben we ze gebeat
Doet het gewoonquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
"Momenteel is deze site even niet bereikbaar."
Toen wij keken, niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doet het gewoon![]()
Als je internet het niet dood kan je hier niet posten ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:28 schreef JohnDDD het volgende:
@home internet doet het bij mij niet? bij iemand ook niet? (Deventer)
Firefox geeft hier aan dat hij de site niet kan vinden.quote:Op zondag 29 augustus 2004 09:18 schreef ruffian het volgende:
http://www.smartforum.nl/ Down?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:08 schreef brighton het volgende:
MSN Messenger down?
-doet 't alweer
Hmmmm verkapte Spam?quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:33 schreef Tommetjetom het volgende:
http://jambareclame.sucks.nl ?
Ligt die nog steeds platquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:24 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
www.ns.nl
gaat goed mis daar! maar daar is wel vaker storing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |