owquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:59 schreef blublub het volgende:
[..]
voor als je geen bestekla hebt?
Dat was een woonsdagaanbieding, degene die nu binnenkomen zijn nog steeds gereserveerd volgens mijquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:09 schreef Allan24 het volgende:
Zat/zit daar een leveringsprobleem op dan
heb vakantie gehad en zou het niet weten![]()
Ik weet daar niet alles van, maar ik weet wel dat wij het volgend jaar ook in ons assortement nemen, of dat nou aankomend catalogusjaar of hetgeen erna is weet ik zo niet meer...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:19 schreef schatje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat dierenassortiment?? Is dat een succes??
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:04 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat was een woonsdagaanbieding, degene die nu binnenkomen zijn nog steeds gereserveerd volgens mij
Kan zijn dat ik het fout heb, maar zg zogauw dat ze er in Duiven niet waren iig...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:10 schreef Allan24 het volgende:
[..]
bij ons zijn daar toch geen problemen mee geloof ik!
Gaat dus nog steeds om die mooie rode roos.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
1 meter x 1 meter 40
buitenmaat van de ingelijste poster
Ik vind het ook een ietwat gechargeerde recensie hoor. Beetje geschreven om het 'sensatie-achtige' van iets af te kunnen keuren. Zoeken naar dingen.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:42 schreef WebForce het volgende:
Nou, oké. Ik hoor toch veel, héél veel andere reacties op het restaurant. Hier wordt niet gezegd dat het spotgoedkoop is, je gerust een tweede keer drinken mag pakken (vind ik nogal een service) en dat je in een goedkoop pand zit, dus de aankleding moet ook niet supergoed zijn, dat is niet IKEA's eigen, maargoed...
Een jaar geleden werkte ik in het restaurant van IKEA Duiven, daar hing een kranten artikel van, ik dacht, het AD, waarin stond dat IKEA restaurants verreweg de beste waren, mokee...
Ja, idd en nogges goedkoop ook.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het ook een ietwat gechargeerde recensie hoor. Beetje geschreven om het 'sensatie-achtige' van iets af te kunnen keuren. Zoeken naar dingen.
Ok, het heeft geen sfeer, maar het is toch ook geen 3-sterren toko. Het heeft als doel even snel een hapje en drankje te kunnen serveren aan de klanten, en in mijn ogen voldoet het daar prima aan.
We hebben bij de uitgang van dat dunne inpakpapi'r op rol, iets dikker dan kaftpapier denk ik, dat zou je eromheen kunnen doen. En anders vraag je bij klantenservice of ze ergens een doos oid hebben. En anders neem je zelf een deken ofzo mee?quote:Op maandag 26 juli 2004 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gaat dus nog steeds om die mooie rode roos.
Vraagje. Hij staat alleen maar uitgepakt in de winkel bij jullie en nu wil ik hem dus op het dak naar huis gaan vervoeren. Is er iets van verpakkingsmateriaal bij te krijgen? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar...
Wat is dit ontzettend negatief zeg, je gaat toch niet naar Ikea om sfeervol romantisch uit eten te gaan.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:15 schreef Jonan het volgende:
Recentie van het restaurant van IKEA Utrecht... ik wilde het jullie niet onthouden...
-verhaal-
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:15 schreef Jonan het volgende:
Zweden heeft al heel wat grote sporthelden voortgebracht. Ik noem maar Jöhan Ølav Köss, Järi Litmänen en zo kunnen we nog wel even doorgaan. In de muziek zijn ze ook niet misselijk met vooraanstaande festivals als Røskillde.
Dat van die deken is een goed idee! THanks!quote:Op maandag 26 juli 2004 14:53 schreef WebForce het volgende:
[..]
We hebben bij de uitgang van dat dunne inpakpapi'r op rol, iets dikker dan kaftpapier denk ik, dat zou je eromheen kunnen doen. En anders vraag je bij klantenservice of ze ergens een doos oid hebben. En anders neem je zelf een deken ofzo mee?
Succes
Ik vind trouwens die Alleby poster met de taxi mooier! Is net nieuwMaar free-range artikelen staan niet op de site ofzo
Het heet tegenwoordig Alleby...
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:50 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Johan Olav Koss is een Noor,
Jari Litmanen een Fin, en
Roskilde is een festival in Denemarken!
bij de klantenservice is vaak ook ikea inpakplastic te verkrijgen, echt megarollenquote:Op maandag 26 juli 2004 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
Dat van die deken is een goed idee! THanks!
oververkoop bon waarschijnlijk, klant koopt iets en rekent dat af en vervolgensquote:Op maandag 26 juli 2004 21:43 schreef TuuT het volgende:
Maar ik had bij de Ikea dus wel wat andere spullen gekocht. Toen ik op mijn witte Journalist krukjes moest wachten kreeg ik te horen dat ze er niet waren. Omdat de man zei dat het hun schuld was (ze hoorden er te zijn) zou hij ze af laten leveren. Dat vond ik dus al heel cool, want ik wist niet dat ze zoiets deden. Toen ik mijn adres aan het opschrijven was werden ze opeens toch gevonden. Toen toverde hij uit zijn laadje een grote bon, maar later gaf hij toch 4 bonnetjes voor koffie met gebak (we waren daar met z'n 4en). Heel aardig natuurlijk, want zo lang moesten we niet eens wachten ofzo ..ik heb weleens langer moeten w88 iig). Dus waarom hij ze gaf weet ik ook niet, maar nu ben ik wel benieuwd wat die grote bon was ...dus wat zijn die grote bonnen die in de la bij de afhaalbureaus liggen?![]()
het kan geen overkoopbon zijn, want ik had mijn krukjes al gehad voordat hij met die bonnen aan kwam zetten..quote:Op maandag 26 juli 2004 23:17 schreef Adelante het volgende:
oververkoop bon waarschijnlijk, klant koopt iets en rekent dat af en vervolgens
is er om welke reden dan ook het artikel niet op voorraad in het talon magazijn.
klant wacht voor niks, ellende, droevenis, etc...meestal krijg je dan wel
een kleine vergoeding aangeboden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |