abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juli 2004 @ 11:19:01 #251
16715 Mylene
*schatje*
pi_20824737
Hoe zit het eigenlijk met dat dierenassortiment?? Is dat een succes??
pi_20825599
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 18:59 schreef blublub het volgende:

[..]

voor als je geen bestekla hebt?
ow
OWWWWWW

Oh men, je hebt gelijk
Ik heb inderdaad geen bestekla...maar ik heb m'n bestek in een lade onder de oven vlak boven de grond gedaan. Werkt ook best, al moet ik wel wat vaak bukken..
(:
  zaterdag 24 juli 2004 @ 12:44:03 #253
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_20826069
Wij hebben gisteren die twee witte eetbakjes die in elkaar passenvoor de katten gekocht! Vond ze erg leuk!

En een metaalkleurige fotolijst, een wc-bril, opbergdozen en opbergpotten.

O ja en handgreepjes voor op de keukenkastjes in het nieuwe huis!
  † In Memoriam † zaterdag 24 juli 2004 @ 12:53:37 #254
7074 moussy
kuttekop
pi_20826201
Worden de poppenhuispoppetjes van lillabo niet meer verkocht?

Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 24 juli 2004 @ 18:04:40 #255
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_20831027
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:09 schreef Allan24 het volgende:
Zat/zit daar een leveringsprobleem op dan

heb vakantie gehad en zou het niet weten
Dat was een woonsdagaanbieding, degene die nu binnenkomen zijn nog steeds gereserveerd volgens mij
  zaterdag 24 juli 2004 @ 18:05:33 #256
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_20831045
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 11:19 schreef schatje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat dierenassortiment?? Is dat een succes??
Ik weet daar niet alles van, maar ik weet wel dat wij het volgend jaar ook in ons assortement nemen, of dat nou aankomend catalogusjaar of hetgeen erna is weet ik zo niet meer...

Volgens mij wel een succes
pi_20831134
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 18:04 schreef WebForce het volgende:

[..]

Dat was een woonsdagaanbieding, degene die nu binnenkomen zijn nog steeds gereserveerd volgens mij
bij ons zijn daar toch geen problemen mee geloof ik!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zaterdag 24 juli 2004 @ 18:18:13 #258
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_20831242
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 18:10 schreef Allan24 het volgende:

[..]

bij ons zijn daar toch geen problemen mee geloof ik!
Kan zijn dat ik het fout heb, maar zg zogauw dat ze er in Duiven niet waren iig...

Ik werk er al een tijdje niet meer dus
  maandag 26 juli 2004 @ 12:20:27 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20864241
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 18:43 schreef Adelante het volgende:

[..]

1 meter x 1 meter 40

buitenmaat van de ingelijste poster
Gaat dus nog steeds om die mooie rode roos.

Vraagje. Hij staat alleen maar uitgepakt in de winkel bij jullie en nu wil ik hem dus op het dak naar huis gaan vervoeren. Is er iets van verpakkingsmateriaal bij te krijgen? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar...
  maandag 26 juli 2004 @ 13:15:50 #260
82005 Jonan
in oprichting
pi_20865388
Recentie van het restaurant van IKEA Utrecht... ik wilde het jullie niet onthouden...

http://www.maarhoewashet.nl/index.php?id=109058633314876436

IKEA
[Deze recensie maakt deel uit van de grote kleine horeca-in-winkelketens-test. Andere recensies in deze test: La Place (V&D) en HEMA.]

Zweden heeft al heel wat grote sporthelden voortgebracht. Ik noem maar Jöhan Ølav Köss, Järi Litmänen en zo kunnen we nog wel even doorgaan. In de muziek zijn ze ook niet misselijk met vooraanstaande festivals als Røskillde. Maar hoe zit dat op culinair gebied? Hoog tijd om in het kader van horeca-in-winkelketens-test een bezoekje te brengen aan het 'restaurant' in de Utrechtse IKEA-vestiging.

Bij binnenkomst valt meteen de kantine-achtige indeling op. Weinig franje, grijzige sfeer en een beetje smerig. Het publiek is divers. Veel mensen met kinderen, maar ook stelletjes waarvan de man zo'n geinig T-shirt uit de Gamma-reclame heeft met een geinige tekst op de voor- en achterkant. De kindvriendelijkheid van IKEA wordt wel weer benadrukt: er staan twee Playstations (één met Eye-toy) en er is een videohoek met non-stop Pippi-Langkousfilms.

IKEA hanteert hetzelfde model als de andere tenten uit deze test. Dienblad pakken en opscheppen. Het aanbod is vrij beperkt. 5 á 6 warme maaltijden, 2 á 3 salades, 1 soort witte wijn, 4 á 5 toetjes. De prijzen zijn ongeveer 4,50 voor een hoofdmaaltijd, 2,95 voor een salade en 2 euro voor een toetje.

Het mooiste zijn de koks bij wie je je warme maaltijd bestelt. Deze voeren hun taak uit alsof het gaat om taakstraf die ze van staatswege opgelegd hebben gekregen. Hun voeten waren nog net niet aan elkaar geknoopt met een lange ketting.
Respectievelijk bestelden M. en ik bij deze net-niet-gedetineerden de gegrilde zalm met aardappeltjes en groente en de Zweedse balletjes (Kött Bullars!) met saus en patat. Dit eten werd met een geniale desinteresse en onprofessionaliteit op de borden gesmeten. *Klets* *klieder*. Saus overal over je bord en over de au-bain-marie bakken waar het uit kwam. Hierbij namen we een bier, een klein flesje wijn (zonder jaartal) en een Griekse salade. Afrekenen en eten dan maar!

Het eten is in één woord slecht. De groente is net vijf uur te lang gekookt en de aardappeltjes kun je - net als de groente - bijna opslurpen. De zalm is droog en smakeloos. De patat is wel oké. De Köt Bullars hebben een beetje een ondefinieerbare smaak en textuur. Beetje zompig maar uiteindelijk niet echt heel onsmakelijk. De saus over de balletjes smaakt echter wel erg naar bloem/maïzena. De salade bestaat uit partjes tomaat met tot minuscule stukjes gehakte komkommer, paprika en feta. En 3 olijven. Eigenlijk was alleen het bier en de wijn lekker. Naderhand zaten we beiden heel erg vol, terwijl de porties niet gigantisch waren. Ik was ook een beetje misselijk.

Later zagen we bij de Zweedse minisupermarkt bij de uitgang mijn zalm en de balletjes van M. in het vriesvak liggen. Je kunt dit feestmaal thuis dus nog eens dunnetjes over doen.

Ik vond het allemaal maar rönduit KLØTE!

Ambiance: 5
Smaak: 4
Bediening:3
Prijs/Kwaliteit:4
# posted by Tim : 14:31
oeps...
  maandag 26 juli 2004 @ 14:42:13 #261
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_20867505
Nou, oké. Ik hoor toch veel, héél veel andere reacties op het restaurant. Hier wordt niet gezegd dat het spotgoedkoop is, je gerust een tweede keer drinken mag pakken (vind ik nogal een service) en dat je in een goedkoop pand zit, dus de aankleding moet ook niet supergoed zijn, dat is niet IKEA's eigen, maargoed...
Een jaar geleden werkte ik in het restaurant van IKEA Duiven, daar hing een kranten artikel van, ik dacht, het AD, waarin stond dat IKEA restaurants verreweg de beste waren, mokee...

maandag 26 juli 2004 @ 14:44:43 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20867563
quote:
Op maandag 26 juli 2004 14:42 schreef WebForce het volgende:
Nou, oké. Ik hoor toch veel, héél veel andere reacties op het restaurant. Hier wordt niet gezegd dat het spotgoedkoop is, je gerust een tweede keer drinken mag pakken (vind ik nogal een service) en dat je in een goedkoop pand zit, dus de aankleding moet ook niet supergoed zijn, dat is niet IKEA's eigen, maargoed...
Een jaar geleden werkte ik in het restaurant van IKEA Duiven, daar hing een kranten artikel van, ik dacht, het AD, waarin stond dat IKEA restaurants verreweg de beste waren, mokee...

Ik vind het ook een ietwat gechargeerde recensie hoor. Beetje geschreven om het 'sensatie-achtige' van iets af te kunnen keuren. Zoeken naar dingen.
Ok, het heeft geen sfeer, maar het is toch ook geen 3-sterren toko. Het heeft als doel even snel een hapje en drankje te kunnen serveren aan de klanten, en in mijn ogen voldoet het daar prima aan.
  maandag 26 juli 2004 @ 14:49:25 #263
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_20867669
quote:
Op maandag 26 juli 2004 14:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik vind het ook een ietwat gechargeerde recensie hoor. Beetje geschreven om het 'sensatie-achtige' van iets af te kunnen keuren. Zoeken naar dingen.
Ok, het heeft geen sfeer, maar het is toch ook geen 3-sterren toko. Het heeft als doel even snel een hapje en drankje te kunnen serveren aan de klanten, en in mijn ogen voldoet het daar prima aan.
Ja, idd en nogges goedkoop ook.

En dat gevangenis gedoe ik weet niet wat daar op slaat MOeten ze gaan springen en rondrennen daar achter het buffet ofzo?
  maandag 26 juli 2004 @ 14:53:19 #264
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_20867774
quote:
Op maandag 26 juli 2004 12:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gaat dus nog steeds om die mooie rode roos.

Vraagje. Hij staat alleen maar uitgepakt in de winkel bij jullie en nu wil ik hem dus op het dak naar huis gaan vervoeren. Is er iets van verpakkingsmateriaal bij te krijgen? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar...
We hebben bij de uitgang van dat dunne inpakpapi'r op rol, iets dikker dan kaftpapier denk ik, dat zou je eromheen kunnen doen. En anders vraag je bij klantenservice of ze ergens een doos oid hebben. En anders neem je zelf een deken ofzo mee?

Succes

Ik vind trouwens die Alleby poster met de taxi mooier! Is net nieuw Maar free-range artikelen staan niet op de site ofzo Het heet tegenwoordig Alleby...
pi_20868475
quote:
Op maandag 26 juli 2004 13:15 schreef Jonan het volgende:
Recentie van het restaurant van IKEA Utrecht... ik wilde het jullie niet onthouden...

-verhaal-
Wat is dit ontzettend negatief zeg, je gaat toch niet naar Ikea om sfeervol romantisch uit eten te gaan.
Het smaakt mij altijd goed in het restaurant van Ikea, nou ben ik nooit in de Ikea in Utrecht geweest maar wel in Sliedrecht, Delft, Barendrecht en Breda.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_20872888
quote:
Op maandag 26 juli 2004 13:15 schreef Jonan het volgende:
Zweden heeft al heel wat grote sporthelden voortgebracht. Ik noem maar Jöhan Ølav Köss, Järi Litmänen en zo kunnen we nog wel even doorgaan. In de muziek zijn ze ook niet misselijk met vooraanstaande festivals als Røskillde.

Johan Olav Koss is een Noor,
Jari Litmanen een Fin, en
Roskilde is een festival in Denemarken!

Nja, enfin, jammer dat het een 5, 4, 3 en 4 krijgt... een poosje geleden stond in BN/DeStem (dagblad voor zuidwest-Nederland) een 'culinaire recensie' van het restaurant van IKEA Breda.
"We" kregen toch zomaar een 8
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 26 juli 2004 @ 19:29:36 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20873675
quote:
Op maandag 26 juli 2004 14:53 schreef WebForce het volgende:

[..]

We hebben bij de uitgang van dat dunne inpakpapi'r op rol, iets dikker dan kaftpapier denk ik, dat zou je eromheen kunnen doen. En anders vraag je bij klantenservice of ze ergens een doos oid hebben. En anders neem je zelf een deken ofzo mee?

Succes

Ik vind trouwens die Alleby poster met de taxi mooier! Is net nieuw Maar free-range artikelen staan niet op de site ofzo Het heet tegenwoordig Alleby...
Dat van die deken is een goed idee! THanks!
  maandag 26 juli 2004 @ 19:31:20 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20873706
quote:
Op maandag 26 juli 2004 18:50 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Johan Olav Koss is een Noor,
Jari Litmanen een Fin, en
Roskilde is een festival in Denemarken!
dat was me nog niet eens opgevallen!
pi_20874171
Weet iemand hier toevallig hoe hoog de kleine luidsprekerstandaarts van de Jutis serie zijn.

Deze,

Maar dan een slag kleiner.

Je kan trouwens prima eten daar bij Ikea Utrecht
pi_20876994
ik had hier een een tijdje geleden gepost dat ik mijn Lack plank wou ruilen, terwijl ik 'm al een hele tijd geleden had gekocht. Nu ben ik een paar weken geleden weer bij de Ikea geweest, maar was ik vergeten de plank mee te nemen Nu wacht ik nog wel een maandje (ben nou toch al veels te laat) en dan neem ik 'm gewoon in de bus mee als ik weer gratis kan OVén

Maar ik had bij de Ikea dus wel wat andere spullen gekocht. Toen ik op mijn witte Journalist krukjes moest wachten kreeg ik te horen dat ze er niet waren. Omdat de man zei dat het hun schuld was (ze hoorden er te zijn) zou hij ze af laten leveren. Dat vond ik dus al heel cool, want ik wist niet dat ze zoiets deden. Toen ik mijn adres aan het opschrijven was werden ze opeens toch gevonden. Toen toverde hij uit zijn laadje een grote bon, maar later gaf hij toch 4 bonnetjes voor koffie met gebak (we waren daar met z'n 4en). Heel aardig natuurlijk, want zo lang moesten we niet eens wachten ofzo ..ik heb weleens langer moeten w88 iig). Dus waarom hij ze gaf weet ik ook niet, maar nu ben ik wel benieuwd wat die grote bon was ...dus wat zijn die grote bonnen die in de la bij de afhaalbureaus liggen?
  maandag 26 juli 2004 @ 23:12:02 #271
3185 Adelante
To let it go now
pi_20879204
quote:
Op maandag 26 juli 2004 19:29 schreef Brighteyes het volgende:

Dat van die deken is een goed idee! THanks!
bij de klantenservice is vaak ook ikea inpakplastic te verkrijgen, echt megarollen
die je wel een aantal keren om dat schilderij kunt binden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 26 juli 2004 @ 23:13:50 #272
3185 Adelante
To let it go now
pi_20879243
het restautant van ikea utrecht is trouwens niet al te lang geleden grondig
verbouwd... het oude voldeed niet meer aan de hygiëne eisen en er
waren te weinig zitplaatsen voor de gasten. ik ben na de verbouwing
niet meer in utrecht geweest, maar het schijnt allemaal stukken beter
geworden te zijn...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 26 juli 2004 @ 23:17:33 #273
3185 Adelante
To let it go now
pi_20879317
quote:
Op maandag 26 juli 2004 21:43 schreef TuuT het volgende:

Maar ik had bij de Ikea dus wel wat andere spullen gekocht. Toen ik op mijn witte Journalist krukjes moest wachten kreeg ik te horen dat ze er niet waren. Omdat de man zei dat het hun schuld was (ze hoorden er te zijn) zou hij ze af laten leveren. Dat vond ik dus al heel cool, want ik wist niet dat ze zoiets deden. Toen ik mijn adres aan het opschrijven was werden ze opeens toch gevonden. Toen toverde hij uit zijn laadje een grote bon, maar later gaf hij toch 4 bonnetjes voor koffie met gebak (we waren daar met z'n 4en). Heel aardig natuurlijk, want zo lang moesten we niet eens wachten ofzo ..ik heb weleens langer moeten w88 iig). Dus waarom hij ze gaf weet ik ook niet, maar nu ben ik wel benieuwd wat die grote bon was ...dus wat zijn die grote bonnen die in de la bij de afhaalbureaus liggen?
oververkoop bon waarschijnlijk, klant koopt iets en rekent dat af en vervolgens
is er om welke reden dan ook het artikel niet op voorraad in het talon magazijn.
klant wacht voor niks, ellende, droevenis, etc... meestal krijg je dan wel
een kleine vergoeding aangeboden
pi_20889289
quote:
Op maandag 26 juli 2004 23:17 schreef Adelante het volgende:
oververkoop bon waarschijnlijk, klant koopt iets en rekent dat af en vervolgens
is er om welke reden dan ook het artikel niet op voorraad in het talon magazijn.
klant wacht voor niks, ellende, droevenis, etc... meestal krijg je dan wel
een kleine vergoeding aangeboden
het kan geen overkoopbon zijn, want ik had mijn krukjes al gehad voordat hij met die bonnen aan kwam zetten..
pi_20889792
vanmiddag in Barendrecht: code 500 in het ingangsgebied.. nou ben ik behoorlijk nieuwsgierig aangelegd: dus wat betekent code 500?

Ik heb trouwens een schokkend grote aankoop gedaan: ijsblokjeshouderding met sterretjes voor wel 1,50
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')