Deze vind ik wel leuk, vooral de motiefjes die je kan projecteren.quote:Incl. zes dessins en vier kleuren, naar wens te combineren.
Kan zowel aan het plafond worden gemonteerd als aan de wand.
Leuk lampje jaquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:35 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Sinds dinsdag mijn bezit
[afbeelding]
[afbeelding]
De lamp wilde ik al heel erg lang, en heb hem nu maar eindelijk gekocht
Hé, da's een geinig lampje! Wat zitten daar allemaal voor plaatjes bij (en hoeveel kost ie?)?quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:35 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Sinds dinsdag mijn bezit
[afbeelding]
[afbeelding]
De lamp wilde ik al heel erg lang, en heb hem nu maar eindelijk gekocht
Als je die in Duiven hebt gekocht, bedanktquote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:08 schreef blublub het volgende:
vandaag gekocht:
Dragon 24 delig bestekset:
[afbeelding]
bestekbakje:
[afbeelding]
en 2 van deze:
[afbeelding]
en ik ga zeker binnenkort terug voor nog meer spulletjes
hoezo?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:59 schreef WebForce het volgende:
[..]
Als je die in Duiven hebt gekocht, bedanktJe had allen meer van die kaarsenstandaarden mee mogen nemen :')
!!!
voor als je geen bestekla hebt?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:32 schreef nein het volgende:
Dat bestekbakje heb ik ook (oude bewoners van mn huis achtergelaten)..maar ik heb geen flauw idee wat ik er mee moet..ik zet mn bestek er toch niet los in???! Ik heb nu mn afwasborstel er maar instaan....maar nog snap ik t nut niet van dat ding..
Omdat wij (ik werk op de afdeling waarvan dat ding is) er vanaf moetenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:58 schreef blublub het volgende:
[..]
hoezo?
maar nee niet in Duiven
Voor houten lepels ed...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:32 schreef nein het volgende:
Dat bestekbakje heb ik ook (oude bewoners van mn huis achtergelaten)..maar ik heb geen flauw idee wat ik er mee moet..ik zet mn bestek er toch niet los in???! Ik heb nu mn afwasborstel er maar instaan....maar nog snap ik t nut niet van dat ding..
ohw, je mag er nog wel een paar naar me opsturen hoor, ik weet er nog wel een leuke bestemming voorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:02 schreef WebForce het volgende:
[..]
Omdat wij (ik werk op de afdeling waarvan dat ding is) er vanaf moeten
2m20quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:21 schreef wc-eend het volgende:
Waarom heeft ikea niet gewoon leuke/simpele bedden voor mensen die lang zien, gewoon een bed van 2m10 of 2m20 (matraslengte dan)
Ikea heeft geen leuke bedden met matraslengte van 2.20 of 2.10quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:40 schreef Allan24 het volgende:
[..]
2m20
Kijk maar eens vanaf hier (het IKEA topic deel 2) en natuurlijk ook op de IKEA website & in de winkel!
*kijkt opzij*quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:52 schreef thomas26 het volgende:
Deze staat ook nog op mijn verlanglijstje ...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:20 schreef Adelante het volgende:
en ben je hem zat als lamp, dan zijn er
nog legio andere mogelijkheden voor:
[afbeelding]
In Duiven iig nietquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:12 schreef Adelante het volgende:
zijn die weer leverbaar dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |