dat is het em net, ik heb die meid al een aantal maanden geblokt gehad. Sinds paar dagen blok weggehaald, krijg ik dit te horenquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:35 schreef P.bertens het volgende:
hehehe, respect. blokkeren die hap
sorry? bij de hells angels moet je een ongesteld weif beffe om een gouden veer te verdienen. dus het is wel een probleemquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:35 schreef Tiemie het volgende:
Zeggen is niet zo'n probleem hoor. zolang ze het maar niet laten zien.
Een ding weet ik wel, die meid wil niet met je neukenquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef Onderbroek het volgende:
gvd
ik ben hier met zo'n meid aan het praten (msn)...zegt ze ineens dat ze gister ongesteld was en dat ze de hele dag buikpijn heeft gehad.
M'n hele eetlust is pleite...welke waus doet zoiets nou![]()
*klaagt*
en waar heeft ze die antiblok dan aan verdient?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:36 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
dat is het em net, ik heb die meid al een aantal maanden geblokt gehad. Sinds paar dagen blok weggehaald, krijg ik dit te horen![]()
ik ook niet met haarquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een ding weet ik wel, die meid wil niet met je neuken...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:36 schreef P.bertens het volgende:
[..]
sorry? bij de hells angels moet je een ongesteld weif beffe om een gouden veer te verdienen. dus het is wel een probleem
zo'n jongen zei dat ik m'n blok op moest heffen...niet gedaan...maar zij ging mij wel unblokken enzo (we hadden ruzie, vandaar wederzijdse blokquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:37 schreef P.bertens het volgende:
[..]
en waar heeft ze die antiblok dan aan verdient?
Dat snap ik...quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:39 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ik ook niet met haar
heldquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:54 schreef thewizzard het volgende:
Watje.
een goed soldaat schiet niet op het rode kruisquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:07 schreef Metro2005 het volgende:
kan je er al niet eens tegen als ze erover praat?
een echte man bevaart ook de rode zee weet je nog
Ik zou d'r ook niet van gediend zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:43 schreef Girly het volgende:
hier een heel topic over ???
quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:53 schreef Dagonet het volgende:
mannen willen dit niet lezen, GOOR+++ zoiets bedoel je?
En tóch klikken hé?quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:58 schreef Steijn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha wat een topic smerig en leuk tegelijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 02:53 schreef Dagonet het volgende:
Waarom, oh waarom...quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:53 schreef Dagonet het volgende:
haha die is sterk, nog nooit gehoordquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:40 schreef doraantje het volgende:
[..]
een goed soldaat schiet niet op het rode kruis
Geweldig topicquote:Op donderdag 10 juni 2004 02:53 schreef Dagonet het volgende:
En een beetje matroos vaart ook door de Rode zee.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:40 schreef doraantje het volgende:
[..]
een goed soldaat schiet niet op het rode kruis
Gvd wat doe je, ik heb net gegeten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:53 schreef Dagonet het volgende:
"Ik zâh wille dat de aahde degtag keâh zau snel draait. Dan krèg ik elke dag mèn ùitkeiring en bloede alle vrâhwe daud."quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:45 schreef T1andonly het volgende:
Wat is daar dan zo erg aan? Ze bloed toch niet dood?
Wat als ik ongesteld zou zijn en er allemaal bloed uit me pik stroomt? Wordt ik helemaal gek...quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:55 schreef STEREOTYPE het volgende:
Hehe..ik vraag me af hoe jullie (mannen) reageerden als als het jullie eens overkwam. Dan krijgen we allemaal huilie buikpijn topics enzo..
Buikpijn, overgeven, duizeligheid en stemmingswisselingen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:57 schreef Rio het volgende:
Nee, hoor, want mannen zijn bikkels. Beetje bloed uit je kut, nou en?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:22 schreef ondeugend het volgende:IK ben ONGESTELD !
vroeger zo heftig (met alles er op en eraan) dat ik soms zelf moest overgeven als ik op de wc zat.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:22 schreef ondeugend het volgende:IK ben ONGESTELD !
Mijn eetlust zou niet bedorven zijn door alleen dat berichtje.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef Onderbroek het volgende:
gvd
ik ben hier met zo'n meid aan het praten (msn)...zegt ze ineens dat ze gister ongesteld was en dat ze de hele dag buikpijn heeft gehad.
*klaagt*
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:02 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:45 schreef innepin het volgende:Ongesteld zijn is een stuk erger dan er slechts over horen, denk ik zo.
Mannen zouden de hele dag zielig doen. Dat doen jullie al als jullie een beetje verkouden zijn, "O ik ben zo ziek." Hahaha, zo ontzettend kleinzerig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:57 schreef Rio het volgende:
Nee, hoor, want mannen zijn bikkels. Beetje bloed uit je kut, nou en?
waarom hou je dan contact met r, misschien geinteresseerd in dr broer (tje) ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:39 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ik ook niet met haar
Jullie openen wel topics over meisjes die ongesteld zijn....quote:Op zondag 13 juni 2004 01:41 schreef NoBody122 het volgende:
ja jezus... wij mannen openen toch ook niet voor elke aambei een topic
Dusse..... als je later ooit nog eens wil samenwonen eet je 4 dagen per maand niet? Je dacht toch niet dat de restmiddelen door de plee gespoeld worden, die verdwijnen netjes in het vuilnisbakje naast de plee die *JIJ* mag legen natuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef Onderbroek het volgende:
gvd
nee dat doet "Onderbroek"quote:Op maandag 14 juni 2004 18:02 schreef STEREOTYPE het volgende:
[..]
Jullie openen wel topics over meisjes die ongesteld zijn....
ik welquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik Niet
![]()
edit--quote:Op maandag 14 juni 2004 19:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jezus wat zijn mannen mietjes zeg.
'Weeeeh, m'n eetlust is weg als vrouwen zeggen dat ze ongesteld zijn :'(!'
Hoe lekker denk je dat het is om godverdorie in je mooie onderbroekje een plas met bloed (vermengd met slijm, that is, niet netjes een plasje) te ontdekken wat uit jezelf komt? Sjeesh, en dan moeten mannen stoer zijn..
Ik wel en niet... Ik slik de pil zonder pauzeweek en ik heb doorbraakbloedingenquote:Op maandag 14 juni 2004 19:44 schreef evil-me het volgende:
[..]
ik wel
Nee, ik ben tenminste een bikkel en zeik er niet over, tenzij een groepje 'mannen' erover komt zeiken dat 'n vrouw ongesteld is.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:49 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
dan zuip je lekker dat bloed/slijm gevalletje lekker op en crepeer je lekker in die plas bloed van je
*checkt profiel*quote:Op maandag 14 juni 2004 19:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nee, ik ben tenminste een bikkel en zeik er niet over, tenzij een groepje 'mannen' erover komt zeiken dat 'n vrouw ongesteld is.
<knip>
kijk naar de post boven je laatste post zou ik zeggenquote:Op maandag 14 juni 2004 19:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo, natuurlijk ben ik een vrouw. Ik zeg toch niet voor niets hoe kut 't is om ongesteld te zijn.
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:53 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
*checkt profiel*
geslacht: vrouw
voelt ie lekker?
ze zal wel een kootbeentje van een schapenpoot zijn... hence her nickquote:bik·kel (de ~ (m.), ~s)
1 kootbeentje uit de hiel van een schapenpoot waarmee vroeger kinderen speelden
2 [inf.] stoere man
Riann?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef Onderbroek het volgende:
gvd
*klaagt*
ja...lachequote:Op maandag 14 juni 2004 20:04 schreef BlaatschaaP het volgende:.
Leuk om te zien hoe jullie ipv in te gaan op wat ik zeg proberen me belachelijk te maken en jezelf er alleen maar meer mee voor schut zetten.
nopequote:Op maandag 14 juni 2004 20:04 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Riann?
ooit gehad dan?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:07 schreef P8 het volgende:
weetje wat kut is? nierstenen, dat is kut. daar kan geen bloedprop tegenop
hmm..die uitspraak heb ik vaker gehoord...southpark?quote:Op maandag 14 juni 2004 21:04 schreef BaZje het volgende:
Ik zeg altijd maar zo "Ik vertrouw helemaal niets van 7 dagen in de maand kan bloeden en niet dood gaat"
en dat is niet idioot wou je zeggen?quote:Op maandag 14 juni 2004 21:56 schreef le_knightclub_soda het volgende:
hm er staan te veel idiote reacties om op in te gaan dus ik hou 't maar kort: jullie zijn allemaal mongolen
Wat zijn dit toch altijd voor bizarre uitspraken.....'Een echte schipper vaart ook door de Rode Zee'?!?!?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:35 schreef BB-King het volgende:
Een echte vent vreet z'n biefstuk half doorbakken.
*tranen uit ogen veegt*quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:53 schreef Dagonet het volgende:
nee dat is niet idioot, want ik spaar weer wat van m'n nutteloze tijd uitquote:Op maandag 14 juni 2004 22:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
en dat is niet idioot wou je zeggen?
Wat doe je hier dan nog?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:05 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
nee dat is niet idioot, want ik spaar weer wat van m'n nutteloze tijd uit
Dat je het woord 'waus' al gebruikt zegt al genoeg. Grow up zeg.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef Onderbroek het volgende:
gvd
*klaagt*
Ik vind hem ook top!quote:Op maandag 14 juni 2004 22:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
*tranen uit ogen veegt*
Geweldig...*hehehehehe*
Vandaag vind ik 'm minder.... ben ongesteeeeeelllldddd...quote:Op maandag 21 juni 2004 11:02 schreef Shir het volgende:
[..]
Ik vind hem ook top!
Hahahaha, ik krijg er ook buikpijn van.......van het lachen welteverstaan!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vandaag vind ik 'm minder.... ben ongesteeeeeelllldddd...
Tegen woensdag, als de ergste klonten, slierten en buikpijn zijn geweest vind ik wel weer leuk
Ehm toch maar ff wachte met etenquote:Op maandag 21 juni 2004 13:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vandaag vind ik 'm minder.... ben ongesteeeeeelllldddd...
Tegen woensdag, als de ergste klonten, slierten en buikpijn zijn geweest vind ik wel weer leuk
Ik weet nog zonet niet... een week lang???? dan verlies je wel wat hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:45 schreef T1andonly het volgende:
Wat is daar dan zo erg aan? Ze bloed toch niet dood?
Duhh, alsof je het ooit echt gezien hebt. Held!quote:Op maandag 21 juni 2004 18:31 schreef Dwoopy het volgende:
[..]
Ehm toch maar ff wachte met eten![]()
Hans Teeuwenquote:Op maandag 14 juni 2004 21:07 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
hmm..die uitspraak heb ik vaker gehoord...southpark?
Die hebben we ook nog niet eerder gehoord.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:48 schreef Balthar het volgende:
Never trust anything that bleeds for a week and doesn't die![]()
Dit is fok! meid, en op fok! gaat het over het algemeen nergens over...quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:29 schreef Mannonetje het volgende:
Waar gaat dit in godsnaam over?![]()
En dan te bedenken dat je 9 maanden in de rode hut van je moeder hebt gewoond.......quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef Onderbroek het volgende:
gvd
*klaagt*
Het ziet er niet zo heel lekker uit hoor. Daarom misschien geen pics?quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:40 schreef vriesdude het volgende:
grappig, nog niemand in deze topic heeft om pics gevraagd... (meeste topics komen dergelijke reacties wel voor)...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |