dat is het em net, ik heb die meid al een aantal maanden geblokt gehad. Sinds paar dagen blok weggehaald, krijg ik dit te horenquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:35 schreef P.bertens het volgende:
hehehe, respect. blokkeren die hap
sorry? bij de hells angels moet je een ongesteld weif beffe om een gouden veer te verdienen. dus het is wel een probleemquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:35 schreef Tiemie het volgende:
Zeggen is niet zo'n probleem hoor. zolang ze het maar niet laten zien.
Een ding weet ik wel, die meid wil niet met je neukenquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef Onderbroek het volgende:
gvd
ik ben hier met zo'n meid aan het praten (msn)...zegt ze ineens dat ze gister ongesteld was en dat ze de hele dag buikpijn heeft gehad.
M'n hele eetlust is pleite...welke waus doet zoiets nou![]()
*klaagt*
en waar heeft ze die antiblok dan aan verdient?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:36 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
dat is het em net, ik heb die meid al een aantal maanden geblokt gehad. Sinds paar dagen blok weggehaald, krijg ik dit te horen![]()
ik ook niet met haarquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een ding weet ik wel, die meid wil niet met je neuken...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:36 schreef P.bertens het volgende:
[..]
sorry? bij de hells angels moet je een ongesteld weif beffe om een gouden veer te verdienen. dus het is wel een probleem
zo'n jongen zei dat ik m'n blok op moest heffen...niet gedaan...maar zij ging mij wel unblokken enzo (we hadden ruzie, vandaar wederzijdse blokquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:37 schreef P.bertens het volgende:
[..]
en waar heeft ze die antiblok dan aan verdient?
Dat snap ik...quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:39 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ik ook niet met haar
heldquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:54 schreef thewizzard het volgende:
Watje.
een goed soldaat schiet niet op het rode kruisquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:07 schreef Metro2005 het volgende:
kan je er al niet eens tegen als ze erover praat?
een echte man bevaart ook de rode zee weet je nog
Ik zou d'r ook niet van gediend zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:43 schreef Girly het volgende:
hier een heel topic over ???
quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:53 schreef Dagonet het volgende:
mannen willen dit niet lezen, GOOR+++ zoiets bedoel je?
En tóch klikken hé?quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:58 schreef Steijn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha wat een topic smerig en leuk tegelijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 02:53 schreef Dagonet het volgende:
Waarom, oh waarom...quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:53 schreef Dagonet het volgende:
haha die is sterk, nog nooit gehoordquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:40 schreef doraantje het volgende:
[..]
een goed soldaat schiet niet op het rode kruis
Geweldig topicquote:Op donderdag 10 juni 2004 02:53 schreef Dagonet het volgende:
En een beetje matroos vaart ook door de Rode zee.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:40 schreef doraantje het volgende:
[..]
een goed soldaat schiet niet op het rode kruis
Gvd wat doe je, ik heb net gegeten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:53 schreef Dagonet het volgende:
"Ik zâh wille dat de aahde degtag keâh zau snel draait. Dan krèg ik elke dag mèn ùitkeiring en bloede alle vrâhwe daud."quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:45 schreef T1andonly het volgende:
Wat is daar dan zo erg aan? Ze bloed toch niet dood?
Wat als ik ongesteld zou zijn en er allemaal bloed uit me pik stroomt? Wordt ik helemaal gek...quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:55 schreef STEREOTYPE het volgende:
Hehe..ik vraag me af hoe jullie (mannen) reageerden als als het jullie eens overkwam. Dan krijgen we allemaal huilie buikpijn topics enzo..
Buikpijn, overgeven, duizeligheid en stemmingswisselingen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:57 schreef Rio het volgende:
Nee, hoor, want mannen zijn bikkels. Beetje bloed uit je kut, nou en?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:22 schreef ondeugend het volgende:IK ben ONGESTELD !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |