Kan ik me wel voorstellen. Deze non-discussie moet ik thuis wekelijks aanhoren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:33 schreef HAL9000S het volgende:
brrr...ik erger me er al aan als ik het alleen al lees
bhaha, zegt een fokuser met 12 posts per dag. leuk om te zienquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ik snap niet dat mensen in zo'n klein wereldje willen blijven leven
ja en? Toevallig zit ik nu in Irak met m'n 12 posts per dag, waarschijnlijjk verder van huis dan jij zielig kneusjequote:Op woensdag 9 juni 2004 20:39 schreef P.bertens het volgende:
[..]
bhaha, zegt een fokuser met 12 posts per dag. leuk om te zien
Dat doen we ook wel, maar toch blijft hij irritant. Zie het stukje wat je (kennelijk) half hebt gelezen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:39 schreef Tiemie het volgende:
Ga dan gewoon zonder hem. big deal
Hehehe, doen we ook wel, maar hij gaat toch niet mee. Mij boeit het overigens niet veel meer, heb hem er liever niet bij met zijn gezeur, maar het drijft wel een tweespalt in de vriendengroep.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:50 schreef paulusie het volgende:
laat hem lekker stikken in z'n eigen gezeur...
moet je eens opletten hoesnel hij ineens wel mee wil
Een gulden middenweg is er niet. Zijn ideeen zijn vooral trieste kroegen waar niemand nog wat aan vindt, het zijn een stuk of 3 a 4 kroegen waarmee hij meestal op de proppen komt dus een middenweg is er ook niet echt. Dan komt het er dus vaak op neer dat de rest maar gezellig ergens anders heengaat... al is het ook vaak zo dat mensen toch hun zwakte tonen en hun avond verpesten door in een trieste kroeg te hangen. Da's jammer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:02 schreef hilliebillie het volgende:
ja gewoon zeggen dat de meeste stemmen gelden, en dat niet de hele groep zich aan 1 persoon aan kunnen passen. Maar dat hij zelf kan kiezen of hij mee wil of niet als jullie ergens anders naar toe gaan.
misschien (maar dat zal wel niet) komt hij dan met een andere idee wat de rest van de groep ook leuk vind (een gulden middenweg) en anders dikke pech voor hem lijkt me..
Als je met cherrymoon leuke discotheken bedoelt, blijf ik toch ook liever thuis.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
we vragen hem vaak genoeg mee naar leuke discotheken of steden maar dan is het van 'ik blijf liever dicht bij huis' of 'ja, straks ben ik daar en vind ik er niks aan'.
De laatste tijd is het flink aan het minderen daar, maar het blijft leuker als een saaie kroeg. Overigens gaan we vaker naar andere toko's toe.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:30 schreef Keios het volgende:
[..]
Als je met cherrymoon leuke discotheken bedoelt, blijf ik toch ook liever thuis.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
ja en? Toevallig zit ik nu in Irak met m'n 12 posts per dag, waarschijnlijjk verder van huis dan jij zielig kneusje
Het is op zich wel een vriend. Kan er goed mee opschieten soms, behalve als het over dit soort dingen gaat, dan hangt hij altijd de irritante en zeurende kutkneus uit.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:56 schreef BrauN het volgende:
Is dat een vriend? Het lijkt er niet op... Lekker verstoten die vent.
ow maak me jaloers!!!!!! ik zou nu wel in irak willen zitten. Lekker wachten tot je de 2de nick berg wordt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
ja en? Toevallig zit ik nu in Irak met m'n 12 posts per dag, waarschijnlijjk verder van huis dan jij zielig kneusje
Je hoeft niet jaloers te zijn ik geef alleen maar aan dat een postgemiddelde niet gerelateerd is aan hoeveel men van de wereld gezien heeft en daarbij gebruik ik mijzelf als levend bewijs, je kent me niet eens sukkel....juist uitgaan op de meest vage plekken en reizen is mijn leven, maar nee, een of andere social reject heeft zijn achterlijke mening alweer klaar liggenquote:Op donderdag 10 juni 2004 08:24 schreef P.bertens het volgende:
[..]
ow maak me jaloers!!!!!! ik zou nu wel in irak willen zitten. Lekker wachten tot je de 2de nick berg wordt.![]()
en waarom zielig kneusje? hoe feller mensen reageren hoe vaker er een kern van waarheid inzit![]()
Nee maar het gaat me er ff om dat mensen niet zomaar dingen moeten roepen terwijl het nergens op slaatquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:28 schreef nixxx het volgende:
[..]Nou dat lijkt me nix, te ver vliegen, te heet en teveel vervelende lui die 's nachts mortiergranaten op je kamp afschieten zodat je weer de bunkers in kan
![]()
Luchtmobiel?
Wat voor Internet verbinding hebben jullie daar (aangelegd)? En mag je wel forummen eigenlijk?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee maar het gaat me er ff om dat mensen niet zomaar dingen moeten roepen terwijl het nergens op slaat
En ja, luchtmobiel
Dat is in dit geval dus ook het geval.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:19 schreef TheGHunter het volgende:
Ik heb ook zo'n figuur in mn vriendengroep gehad.
Heeft er zelfs toe geleid dat wij er de schuld van kregen dat hij nergens mee heen wilde
Hij had namenlijk aan iedereen verteld dat wij hem negeerden en buitensloten...
Amen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Je hoeft niet jaloers te zijn ik geef alleen maar aan dat een postgemiddelde niet gerelateerd is aan hoeveel men van de wereld gezien heeft en daarbij gebruik ik mijzelf als levend bewijs, je kent me niet eens sukkel....juist uitgaan op de meest vage plekken en reizen is mijn leven, maar nee, een of andere social reject heeft zijn achterlijke mening alweer klaar liggen
En zowiezo mensen die menen te kunnen oordelen aan de hand van een postgemiddelde sporen zowiezo niet helemaal en leven zelf nogal in een klein wereldje dus vandaar zielig kneusje, iets wat achteraf gezien ook nog eens complimenteus opgevat had kunnen worden....want ik vraag me af wat jij nou al van deze wereld gezien hebt.
jah, het scheelt dat george bush jou persoonlijk opgeroepen heeft om irak weer op de rails te krijgen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:03 schreef HAL9000S het volgende:
ja sorry maar domme mensen irriteren me nogal.
Ik vermoed dat het weinig te maken heeft met een spastische darm. Hij wil bijvoorbeeld wel op vakantie naar Spanje, maar dan wel naar hotels waar hij al eens geweest is. Op vakantie naar pak ´m beet Engeland zou hij dan weer niet doen (volgens het principe ´Wat de boer...´). Dus met medische ongemakken heeft het weinig te maken, anders zou hij ook niet naar Spanje gaan.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:51 schreef tvdleur het volgende:
Die tijd heb ik ook gehad (dat ik die vriend was zeg maar). Bij mij kwam dat door spanningen / stress waardoor ik een "spastische darm" ofwel een prikkelbare darm"had ontwikkeld
( http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=877 ) waardoor mijn sociale leven in een diep dal kwam te zitten. Werd al benauwd als ik een half uur in een bus zonder toilet kwam te zitten....
Als ik jou was zou ik eens met hem praten wat nou de echte reden is.
Het zou wel kunnen: op die plekken is hij eerder geweest en voelt hij zich dus op zijn gemak. Ik kon ook wel zonder probleem naar Lloret de Mar terwijl een reisje groningen - drachten mij toch teveel was van het goede.... Een goed gesprek lijkt me sowieso wel de moeite waardquote:Op zondag 13 juni 2004 01:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het weinig te maken heeft met een spastische darm. Hij wil bijvoorbeeld wel op vakantie naar Spanje, maar dan wel naar hotels waar hij al eens geweest is. Op vakantie naar pak ´m beet Engeland zou hij dan weer niet doen (volgens het principe ´Wat de boer...´). Dus met medische ongemakken heeft het weinig te maken, anders zou hij ook niet naar Spanje gaan.
Dezelfde kroeg zelfs, met vakantie precies hetzelfde...hij wil nu voor de 3e keer op rij naar hetzelfde land, dezelfde plaats en zelfs hetzelfde hotel...quote:Op zondag 13 juni 2004 01:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
leuk dat ken ik, mensen die al 4 jaar lang uit willen gaan in dezelfde stad
Mkay.... laat mijn opmerkingen maar zitten.... dit klinkt me toch een beetje te "niet sociaal vaardig" ofwel wat egoistisch in de oren....quote:Op zondag 13 juni 2004 01:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dezelfde kroeg zelfs, met vakantie precies hetzelfde...hij wil nu voor de 3e keer op rij naar hetzelfde land, dezelfde plaats en zelfs hetzelfde hotel...
Had het er vandaag nog over met een vriend en hem was het ook al opgevallen. Ook met winkelen in de stad is het zo dat hij een paar winkels heeft waar hij binnengaat en de rest niet. Zelfs al loop je met hem door de stad, dan gaat hij alleen ´zijn´ winkels binnen, als je in een andere winkel gaat kijken dan blijft hij buiten staan.
Qua vakantie zou ik het me kunnen voorstellen het argument van je op je gemakt voelen, maar voor uitgaan en voor winkels gaat dat minder op natuurlijk. Voor m´n gevoel is er in z´n bovenkamer toch iets scheefgegroeid ofzo, want helemaal normaal lijkt dit gedrag me niet.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:59 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Mkay.... laat mijn opmerkingen maar zitten.... dit klinkt me toch een beetje te "niet sociaal vaardig" ofwel wat egoistisch in de oren....
is wel spannend zo'n vriend ja,quote:Op zondag 13 juni 2004 01:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dezelfde kroeg zelfs, met vakantie precies hetzelfde...hij wil nu voor de 3e keer op rij naar hetzelfde land, dezelfde plaats en zelfs hetzelfde hotel...
Had het er vandaag nog over met een vriend en hem was het ook al opgevallen. Ook met winkelen in de stad is het zo dat hij een paar winkels heeft waar hij binnengaat en de rest niet. Zelfs al loop je met hem door de stad, dan gaat hij alleen ´zijn´ winkels binnen, als je in een andere winkel gaat kijken dan blijft hij buiten staan.
Hij drinkt wel gewoon mee en met z´n rondje blijft hij ook altijd bij. Daar valt weinig op af te dingen eigenlijk.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
is wel spannend zo'n vriend ja,
hij geeft zeker ook elke avond 5 biertjes uit?
hij zal wel gek worden na een prijsverhoging?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |