abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19763889
Dit spreekwoord is perfect van toepassing op iemand uit mijn vriendengroep. Hij plaatst zichzelf volledig buiten de groep en geeft daar alles en iedereen de schuld van behalve zichzelf natuurlijk. Hij klaagt er over dat 'wij' nooit meer met hem uitgaan. Het komt er in werkelijkheid op neer dat hij alleen maar te porren is voor een uitstapje naar suffe kroegen waar hij al jaren komt en die om 2 uur gesloten zijn. Daar heeft niemand dus zin an, we vragen hem vaak genoeg mee naar leuke discotheken of steden maar dan is het van 'ik blijf liever dicht bij huis' of 'ja, straks ben ik daar en vind ik er niks aan'. Slaat nergens op. Je kan altijd ergens een keer kijken. Is het leuk dan ga je nog een keer, vind je het niets dan maak je er die avond het beste van en blijf je na die avond weg uit die toko. Het verwijt is dan altijd dat wij geen leuke ideeen hebben om uit te gaan, terwijl het meneer zelf is die elk idee wat verder ligt als een straal van 3 km rondom zijn huurhuisje meteen bij voorbaat afschiet met het argument 'te ver', 'ga geen uur in de auto zitten' of 'straks vind ik er niks aan'.

Nu de vakantie in zicht is weer precies hetzelfde verhaal. Meneer klaagt er over dat wij vakantieplannen maken buiten hem om, maar in werkelijkheid is het meneer zelf die door zijn houding uit de vakantieplannen weet te drukken. Geheel volgens z'n traditie heeft hij namelijk maar een beperkt scala aan ideeen. "Toevallig" twee plaatsen waar hij al respectievelijk 2 en 3 keer eerder is geweest. Ja, zelfs hetzelfde hotel. Toevallig is de rest van de club er ook al geweest en niemand voelt echt de behoefte weer naar dezelfde plaats en hetzelfde hotel te gaan. Alle andere opties schiet hij bij voorbaat af want hij heeft geen zin om uren in het vliegtuig te zitten en stel je voor dat hij er ergens anders niets aan vind....

Schijtziek word ik soms van deze kloddermongool....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:33:00 #2
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19763946
brrr...ik erger me er al aan als ik het alleen al lees
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:33:30 #3
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_19763962
Ik lust ook geen spruitjes.
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
pi_19764048
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:33 schreef HAL9000S het volgende:
brrr...ik erger me er al aan als ik het alleen al lees
Kan ik me wel voorstellen. Deze non-discussie moet ik thuis wekelijks aanhoren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:37:42 #5
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_19764097
Dan gaat ie toch niet mee.
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:38:03 #6
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19764109
Ik snap niet dat mensen in zo'n klein wereldje willen blijven leven
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:39:02 #7
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_19764139
Ga dan gewoon zonder hem. big deal
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:39:16 #8
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_19764151
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ik snap niet dat mensen in zo'n klein wereldje willen blijven leven
bhaha, zegt een fokuser met 12 posts per dag. leuk om te zien
trotse webhost van: www.hap-automaterialen.nl
pi_19764163
Typisch een geval van iemand die niet graag buiten zijn vertrouwde omgeving komt, ik heb het zelf ook enigzins, maar lang niet zo extreem als die maat van je.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:44:50 #10
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19764307
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:39 schreef P.bertens het volgende:

[..]

bhaha, zegt een fokuser met 12 posts per dag. leuk om te zien
ja en? Toevallig zit ik nu in Irak met m'n 12 posts per dag, waarschijnlijjk verder van huis dan jij zielig kneusje

[ Bericht 1% gewijzigd door HAL9000S op 09-06-2004 20:56:22 ]
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19764414
hij past zich maar een keertje aan of blijft lekker thuis en gaat niet zeuren lijkt me..
pi_19764437
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:39 schreef Tiemie het volgende:
Ga dan gewoon zonder hem. big deal
Dat doen we ook wel, maar toch blijft hij irritant. Zie het stukje wat je (kennelijk) half hebt gelezen.
pi_19764459
laat hem lekker stikken in z'n eigen gezeur...
moet je eens opletten hoesnel hij ineens wel mee wil
pi_19764469
Maar wat lust die dan allemaal niet?
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_19764518
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:50 schreef paulusie het volgende:
laat hem lekker stikken in z'n eigen gezeur...
moet je eens opletten hoesnel hij ineens wel mee wil
Hehehe, doen we ook wel, maar hij gaat toch niet mee. Mij boeit het overigens niet veel meer, heb hem er liever niet bij met zijn gezeur, maar het drijft wel een tweespalt in de vriendengroep.
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:52:44 #16
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_19764536
Iemand Fien soms gezien?
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:54:11 #17
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_19764585
Nou moest ik laatst ook wel bijna janken toen een maat van me verkondigde dat hij niet mee wou naar een feest in Eindhoven ( van Tilburg naar Eindhoven is nou niet zo'n wereldreis dacht ik) omdat hij het te ver weg vond en dan niet in zijn eigen bed kon slapen, hij was "te oud" voor "dat soort fratsen" ... Die gast is dus 28...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:55:23 #19
96995 java_chat
irc webchat
pi_19764610
ga er dan gewoon niet meer mee om. klinkt als een kutkneus.
chat with web browser, is funny
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:56:44 #20
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_19764653
Is dat een vriend? Het lijkt er niet op... Lekker verstoten die vent.
pi_19764833
ja gewoon zeggen dat de meeste stemmen gelden, en dat niet de hele groep zich aan 1 persoon aan kunnen passen. Maar dat hij zelf kan kiezen of hij mee wil of niet als jullie ergens anders naar toe gaan.
misschien (maar dat zal wel niet) komt hij dan met een andere idee wat de rest van de groep ook leuk vind (een gulden middenweg) en anders dikke pech voor hem lijkt me..
pi_19764940
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:02 schreef hilliebillie het volgende:
ja gewoon zeggen dat de meeste stemmen gelden, en dat niet de hele groep zich aan 1 persoon aan kunnen passen. Maar dat hij zelf kan kiezen of hij mee wil of niet als jullie ergens anders naar toe gaan.
misschien (maar dat zal wel niet) komt hij dan met een andere idee wat de rest van de groep ook leuk vind (een gulden middenweg) en anders dikke pech voor hem lijkt me..
Een gulden middenweg is er niet. Zijn ideeen zijn vooral trieste kroegen waar niemand nog wat aan vindt, het zijn een stuk of 3 a 4 kroegen waarmee hij meestal op de proppen komt dus een middenweg is er ook niet echt. Dan komt het er dus vaak op neer dat de rest maar gezellig ergens anders heengaat... al is het ook vaak zo dat mensen toch hun zwakte tonen en hun avond verpesten door in een trieste kroeg te hangen. Da's jammer.
pi_19765678
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
we vragen hem vaak genoeg mee naar leuke discotheken of steden maar dan is het van 'ik blijf liever dicht bij huis' of 'ja, straks ben ik daar en vind ik er niks aan'.
Als je met cherrymoon leuke discotheken bedoelt, blijf ik toch ook liever thuis.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_19765875
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:30 schreef Keios het volgende:

[..]

Als je met cherrymoon leuke discotheken bedoelt, blijf ik toch ook liever thuis.
De laatste tijd is het flink aan het minderen daar, maar het blijft leuker als een saaie kroeg. Overigens gaan we vaker naar andere toko's toe.
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:28:59 #25
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_19770014
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:44 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

ja en? Toevallig zit ik nu in Irak met m'n 12 posts per dag, waarschijnlijjk verder van huis dan jij zielig kneusje
Nou dat lijkt me nix, te ver vliegen, te heet en teveel vervelende lui die 's nachts mortiergranaten op je kamp afschieten zodat je weer de bunkers in kan

Luchtmobiel?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_19770567
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:56 schreef BrauN het volgende:
Is dat een vriend? Het lijkt er niet op... Lekker verstoten die vent.
Het is op zich wel een vriend. Kan er goed mee opschieten soms, behalve als het over dit soort dingen gaat, dan hangt hij altijd de irritante en zeurende kutkneus uit.
  donderdag 10 juni 2004 @ 00:32:12 #27
63035 Badharing
Met of zonder uitjes??
pi_19771783
Ik ken ook zo'n type, maar die heeft het voor het handje om te gaan zeuren dat hij niet mee op stap gaat omdat het te ver is als hij aan de beurt is met rijden
Ojee, wat klinkt uw triangel vals ... laat ik nou toevallig ...
  donderdag 10 juni 2004 @ 08:24:59 #28
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_19774623
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:44 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

ow maak me jaloers!!!!!! ik zou nu wel in irak willen zitten. Lekker wachten tot je de 2de nick berg wordt.

en waarom zielig kneusje? hoe feller mensen reageren hoe vaker er een kern van waarheid inzit
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:27:40 #29
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19776433
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 08:24 schreef P.bertens het volgende:

[..]

ow maak me jaloers!!!!!! ik zou nu wel in irak willen zitten. Lekker wachten tot je de 2de nick berg wordt.

en waarom zielig kneusje? hoe feller mensen reageren hoe vaker er een kern van waarheid inzit
Je hoeft niet jaloers te zijn ik geef alleen maar aan dat een postgemiddelde niet gerelateerd is aan hoeveel men van de wereld gezien heeft en daarbij gebruik ik mijzelf als levend bewijs, je kent me niet eens sukkel....juist uitgaan op de meest vage plekken en reizen is mijn leven, maar nee, een of andere social reject heeft zijn achterlijke mening alweer klaar liggen
En zowiezo mensen die menen te kunnen oordelen aan de hand van een postgemiddelde sporen zowiezo niet helemaal en leven zelf nogal in een klein wereldje dus vandaar zielig kneusje, iets wat achteraf gezien ook nog eens complimenteus opgevat had kunnen worden....want ik vraag me af wat jij nou al van deze wereld gezien hebt.

Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:31:57 #30
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19776547
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:28 schreef nixxx het volgende:

[..]

Nou dat lijkt me nix, te ver vliegen, te heet en teveel vervelende lui die 's nachts mortiergranaten op je kamp afschieten zodat je weer de bunkers in kan

Luchtmobiel?
Nee maar het gaat me er ff om dat mensen niet zomaar dingen moeten roepen terwijl het nergens op slaat

En ja, luchtmobiel
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19776672
In mijn vriendengroepje zitten geen hypocriete extremistjes.
if($person=='noob'){header('location:http://www.w3schools.com' );}
  donderdag 10 juni 2004 @ 11:06:25 #32
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_19777330
heet gebakken ventje

donderdag 10 juni 2004 @ 12:03:29 #33
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19778860
ja sorry maar domme mensen irriteren me nogal.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19779002
Zeg het gewoon tegen hem (op een normale vriendelijke manier).
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_19779285
Ik heb ook zo'n figuur in mn vriendengroep gehad.

Heeft er zelfs toe geleid dat wij er de schuld van kregen dat hij nergens mee heen wilde
Hij had namenlijk aan iedereen verteld dat wij hem negeerden en buitensloten...

lam figuur eigenlijk als ik erover nadenk, hoe heeft die ooit in onze groep terecht kunnen komen
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_19779396
Je moet de keuze van je vriend respecteren.Hij vind het niet leuk en jij wilt dat ie het leuk vind. Laat hem lekker. Alsof jij kan bepalen wat hij moet doen, jij bent zeker het trendsettertje in je vriendengroep of niet? Vrienden zijn is rekening houden met elkaar, niet in hoeverre iemand het leuk vind om naar zo een tent te gaan.

Ik vind het ook geen drol aan om naar zo een popiejopie skikutgebeuren te gaan. Ik zit ook het lekkerst in een bruin cafe. Ik ga wel es mee hoor, maar mijn maten gaan ook met mij mee... als we zin hebben in een beetje praten biertje erbij, gaan ze met mij mee.. heb ik een keer zin om helemaal uit me dak te gaan, ga ik met hun mee, maar over het algemeen kroegen.
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:29:52 #37
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_19779624
Wat is er moeilijk aan zeggen 'het komt door jou' en daarna zeggen dat het kiezen of delen is qua vakantie en uitgaan?
Niet dat je gelijk alle banden verbreekt, maar gewoon zeggen hoe jullie er over denken lijkt mij toch wel de meest logische oplossing. Stuur hem desnoods subtiel een link naar dit topic ofzo.
Ik heb al een boek.
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:44:47 #38
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19780019
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:31 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Nee maar het gaat me er ff om dat mensen niet zomaar dingen moeten roepen terwijl het nergens op slaat

En ja, luchtmobiel
Wat voor Internet verbinding hebben jullie daar (aangelegd)? En mag je wel forummen eigenlijk?
Krekker is de bom!
  donderdag 10 juni 2004 @ 15:17:12 #39
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_19784785
Dit jaar komt er ook weinig van vakantie met vrienden, misschien ergens een weekendje weg of zo, maar niet zoals voorgaande jaren een paar weken. Iedereen is een beetje bezig met afstuderen, vriendinnetjes enz.

Was vorige week nog in Schaarsbergen voor een regimentsschietdag (studentenweerbaarheid). Met pistool waren we toch nog 3de... van de 4, rest was luchtmobiel. Bij het geweer/machinegeweer schieten waren we laatste, geen wonder ook, moesten eerst een kilometer hardlopen met wapen. Studenten=kutconditie, en zo'n Minimi is leuker om mee te schieten dan om mee hard te lopen.

Maar veel succes daar, be safe!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_19790546
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:19 schreef TheGHunter het volgende:
Ik heb ook zo'n figuur in mn vriendengroep gehad.

Heeft er zelfs toe geleid dat wij er de schuld van kregen dat hij nergens mee heen wilde
Hij had namenlijk aan iedereen verteld dat wij hem negeerden en buitensloten...
Dat is in dit geval dus ook het geval.
pi_19790597
Wegschoppen voordat ie de hele sfeer verpest.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 10 juni 2004 @ 18:51:12 #42
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_19790910
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:27 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Je hoeft niet jaloers te zijn ik geef alleen maar aan dat een postgemiddelde niet gerelateerd is aan hoeveel men van de wereld gezien heeft en daarbij gebruik ik mijzelf als levend bewijs, je kent me niet eens sukkel....juist uitgaan op de meest vage plekken en reizen is mijn leven, maar nee, een of andere social reject heeft zijn achterlijke mening alweer klaar liggen
En zowiezo mensen die menen te kunnen oordelen aan de hand van een postgemiddelde sporen zowiezo niet helemaal en leven zelf nogal in een klein wereldje dus vandaar zielig kneusje, iets wat achteraf gezien ook nog eens complimenteus opgevat had kunnen worden....want ik vraag me af wat jij nou al van deze wereld gezien hebt.

Amen.
Die kneus is zeker hard hard gedisst. Stomme teringnerd gaat hij anderen op hun postgemiddelde beoordelen.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  donderdag 10 juni 2004 @ 20:43:38 #43
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_19793854
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:03 schreef HAL9000S het volgende:
ja sorry maar domme mensen irriteren me nogal.
jah, het scheelt dat george bush jou persoonlijk opgeroepen heeft om irak weer op de rails te krijgen.
  donderdag 10 juni 2004 @ 20:46:42 #44
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_19793946
maar zal mijn bek maar houden want we raken off topic
pi_19844649
Doe maar weer ontopic ja.
pi_19849564
Die tijd heb ik ook gehad (dat ik die vriend was zeg maar). Bij mij kwam dat door spanningen / stress waardoor ik een "spastische darm" ofwel een prikkelbare darm"had ontwikkeld
( http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=877 ) waardoor mijn sociale leven in een diep dal kwam te zitten. Werd al benauwd als ik een half uur in een bus zonder toilet kwam te zitten....
Als ik jou was zou ik eens met hem praten wat nou de echte reden is.
pi_19849579
quote:
Op zondag 13 juni 2004 01:51 schreef tvdleur het volgende:
Die tijd heb ik ook gehad (dat ik die vriend was zeg maar). Bij mij kwam dat door spanningen / stress waardoor ik een "spastische darm" ofwel een prikkelbare darm"had ontwikkeld
( http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=877 ) waardoor mijn sociale leven in een diep dal kwam te zitten. Werd al benauwd als ik een half uur in een bus zonder toilet kwam te zitten....
Als ik jou was zou ik eens met hem praten wat nou de echte reden is.
Ik vermoed dat het weinig te maken heeft met een spastische darm. Hij wil bijvoorbeeld wel op vakantie naar Spanje, maar dan wel naar hotels waar hij al eens geweest is. Op vakantie naar pak ´m beet Engeland zou hij dan weer niet doen (volgens het principe ´Wat de boer...´). Dus met medische ongemakken heeft het weinig te maken, anders zou hij ook niet naar Spanje gaan.
  zondag 13 juni 2004 @ 01:56:31 #48
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_19849607
leuk dat ken ik, mensen die al 4 jaar lang uit willen gaan in dezelfde stad
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_19849623
quote:
Op zondag 13 juni 2004 01:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het weinig te maken heeft met een spastische darm. Hij wil bijvoorbeeld wel op vakantie naar Spanje, maar dan wel naar hotels waar hij al eens geweest is. Op vakantie naar pak ´m beet Engeland zou hij dan weer niet doen (volgens het principe ´Wat de boer...´). Dus met medische ongemakken heeft het weinig te maken, anders zou hij ook niet naar Spanje gaan.
Het zou wel kunnen: op die plekken is hij eerder geweest en voelt hij zich dus op zijn gemak. Ik kon ook wel zonder probleem naar Lloret de Mar terwijl een reisje groningen - drachten mij toch teveel was van het goede.... Een goed gesprek lijkt me sowieso wel de moeite waard
pi_19849624
quote:
Op zondag 13 juni 2004 01:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
leuk dat ken ik, mensen die al 4 jaar lang uit willen gaan in dezelfde stad
Dezelfde kroeg zelfs, met vakantie precies hetzelfde...hij wil nu voor de 3e keer op rij naar hetzelfde land, dezelfde plaats en zelfs hetzelfde hotel...

Had het er vandaag nog over met een vriend en hem was het ook al opgevallen. Ook met winkelen in de stad is het zo dat hij een paar winkels heeft waar hij binnengaat en de rest niet. Zelfs al loop je met hem door de stad, dan gaat hij alleen ´zijn´ winkels binnen, als je in een andere winkel gaat kijken dan blijft hij buiten staan.
pi_19849639
quote:
Op zondag 13 juni 2004 01:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dezelfde kroeg zelfs, met vakantie precies hetzelfde...hij wil nu voor de 3e keer op rij naar hetzelfde land, dezelfde plaats en zelfs hetzelfde hotel...

Had het er vandaag nog over met een vriend en hem was het ook al opgevallen. Ook met winkelen in de stad is het zo dat hij een paar winkels heeft waar hij binnengaat en de rest niet. Zelfs al loop je met hem door de stad, dan gaat hij alleen ´zijn´ winkels binnen, als je in een andere winkel gaat kijken dan blijft hij buiten staan.
Mkay.... laat mijn opmerkingen maar zitten.... dit klinkt me toch een beetje te "niet sociaal vaardig" ofwel wat egoistisch in de oren....
pi_19849648
quote:
Op zondag 13 juni 2004 01:59 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Mkay.... laat mijn opmerkingen maar zitten.... dit klinkt me toch een beetje te "niet sociaal vaardig" ofwel wat egoistisch in de oren....
Qua vakantie zou ik het me kunnen voorstellen het argument van je op je gemakt voelen, maar voor uitgaan en voor winkels gaat dat minder op natuurlijk. Voor m´n gevoel is er in z´n bovenkamer toch iets scheefgegroeid ofzo, want helemaal normaal lijkt dit gedrag me niet.
pi_19849705
Wass den Bauer nicht kennt, das isst er nicht
  zondag 13 juni 2004 @ 02:10:14 #54
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_19849733
quote:
Op zondag 13 juni 2004 01:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

is wel spannend zo'n vriend ja,
hij geeft zeker ook elke avond 5 biertjes uit?
hij zal wel gek worden na een prijsverhoging?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_19849748
quote:
Op zondag 13 juni 2004 02:10 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

is wel spannend zo'n vriend ja,
hij geeft zeker ook elke avond 5 biertjes uit?
hij zal wel gek worden na een prijsverhoging?
Hij drinkt wel gewoon mee en met z´n rondje blijft hij ook altijd bij. Daar valt weinig op af te dingen eigenlijk.
  Spellchecker zondag 13 juni 2004 @ 02:31:29 #56
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_19849940
laat hem dit topic lezen
Tevens -purist.
pi_19850170
Grappig, ik heb het omgekeerde met mijn vriendengroep.

Ieder weekend naar dezelfde kroeg en dat zo'n 8 jaar lang.
Tijdens de pubertijd, toen iedereen nog elk weekend wilde scoren was er nog wel eens afwisseling en wilden ze wel eens andere wijven zien, maar vanaf hun 20e wilden ze alleen nog maar na een stadje verderop om daar een kroeg in te duiken.
Ik ging de laatste jaren altijd met tegenzin mee, omdat ik die kroegen nu wel een keer ken en er elke week dezelfde mensen tegenkom en tja, op een gegeven moment heb ik die mensen gewoon niks meer te melden en vervelen ze me alleen maar.
Maar het debiele is, iedere week als we er dan eindelijk waren, begonnen ze te zeuren dat het er zo saai was en dat ze weer naar huis heen wilden en dan nét op de momenten dat ik eindelijk toch nog leuk gezelschap had gevonden .
Op een avond gingen we om 1:00 naar die kroeg met de taxi, ze wilden persé uit, het was immers z.a.te.r.d.a.g.a.v.o.n.d; 2:00 was de helft naar de shoarmaboer om even wat te eten en daarna naar huis te gaan en om 2:30 kwam de andere helft bij me om te melden dat ze ook naar huis gingen omdat er in die kroeg geen reet aan was.
Maar toch nooit ergens anders naartoe willen hé .
Toen iedereen een vaste relatie kreeg was het helemaal rampzalig; WEER naar die ene kroeg in de buurt, ze moesten de volgende dag voetballen en wilden dus vroeg naar huis.
En als het voetbalseizoen dan voorbij was zaten ze elke Zaterdag met de vriendin op de bank .
En áls ze dan eindelijk weer eens uit wilden, was het weer naar diezelfde kutkroeg waarvan ik al wist dat ze het er binnen een half uur alweer zat waren.
Ik ben 2 maanden geleden in Utrecht ingetrokken bij m'n vriendin en kom regelmatig nog even in de weekenden terug; de helft komt niet eens meer omdat ze liever met hun vriendin thuis gaan zitten en de andere helft gaat om 2:00 naar huis omdat ze zo'n zware week hebben gehad of moeten voetballen.
En dan werd me de afgelopen keer dat ik er was ook nog gevraagd of ik het stappen niet miste aangezien ik nu zonder kameraden in Utrecht woon en ik niet alleen ga stappen hier .
Ja hoor jongens, onwijs .

Tja, het zijn hele geschikte jongens om mee in m'n stamkroeg te zitten, potje darten, beetje kaarten, dom lullen, maar als het op uitgaan aankomt .

Naja, dit jaar nog met de hele groep naar Turkije en dat zal dan ook direct de laatste kameradenvakantie worden aangezien iedereen met zijn vriendin op vakantie moet .
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')