Ja, gewoon als grappig hebbedingetjequote:Op woensdag 9 juni 2004 19:49 schreef Elocyp het volgende:
Flesjes kan je natuurlijk altijd in de koelkast doen als je ze koud wil hebben. Maar zo'n ding is natuurlijk wel leuk om te hebben.
Desnoods spuit je em over en plak je er andere stickertjes opquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:50 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ja, gewoon als grappig hebbedingetje.
Daar zat ik aan te denken, misschien hebben ze inkepingen in hun krat gemaakt zodat alleen hun krat past, enzo, dat zou best matig zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
Hee, geinig ding
En de kratten van Hertog jan hebben volgens mij dezelfde afmeting als alle andere kratten (met 24 flessen)
quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:00 schreef Polleke83 het volgende:
dan koop je toch 1 krat Hertog Jan, en steek je erna andere flesjes in?
dat zit al bij die 99,95 , normaal is ie 130quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:20 schreef pimpin het volgende:
je krijgt toch 30 euro korting als je een krat HJ haalt?
Dat kloptquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:09 schreef Rnej het volgende:
zonder krat erbij kan er nog meer bier in
Er kunnen er misschien wel minder in zitten, maar de flesjes zijn 100% ZEKER langer als normale 33cc flesjesquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:58 schreef Morkje het volgende:
Volgens mij passen zelfs Heineken halve liters er in (itt wat iemand hierboven zei), daar zitten gewoon minder flessen van in een krat. Zijn echt maar 2 of 3 biermerken met andere kratmaten (behalve dan de halfjes van brand en bavaria, maar daar moet je er dan maar gewoon 2 van kopen)
voor de rest lijkt het me wel een gaaf ding om te hebben, alleen een beetje duur (ik weet niet hoeveel een nieuwe kleine koelkast nieuw kost, volgens mij valt dat ook nog best mee)
Ja er zit ook een 12V aansluiting op.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:59 schreef Againzender het volgende:
Grappig ding
Kan deze toevallig ook aangesloten worden op de aansteker in de auto?
Nope halev liters kratten van Heineken zijn hoger.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:58 schreef Morkje het volgende:
Volgens mij passen zelfs Heineken halve liters er in (itt wat iemand hierboven zei), daar zitten gewoon minder flessen van in een krat. Zijn echt maar 2 of 3 biermerken met andere kratmaten (behalve dan de halfjes van brand en bavaria, maar daar moet je er dan maar gewoon 2 van kopen)
voor de rest lijkt het me wel een gaaf ding om te hebben, alleen een beetje duur (ik weet niet hoeveel een nieuwe kleine koelkast nieuw kost, volgens mij valt dat ook nog best mee)
Zo, die ga ik ook halen. Das pas waar voor je geldquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:55 schreef superhaagie het volgende:
Bij konmar en super de boer is de aanbieding nu als je zo een ding koopt en een krat hertog jan hebbie 30 euro korting op dat apparaat
en als je flessies er los in doet.. gaan er wel meer kratjes in, e de prijs vind ik wel meevallen, ga maar is kijken naar camping koelkastjes die je op 12v kan aansluiten
jah, maar als je naat het plaatje kijkt zie je dat er bovenaan nog wel wat ruimte is met een krat er in, alleen aan de zijkanten niet. Misschien past ie dan niet meer helemaal dicht omdat er een gedrocht op de deksel zit.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:07 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Nope halev liters kratten van Heineken zijn hoger.
Dat zal niet werken, lagere capaciteit dan je gewone koelkast...quote:Op maandag 14 juni 2004 23:55 schreef Morkje het volgende:
mmm... ik denk dat je dit veel beter als backup kan gebruiken, voor als er vrienden op bezoek komen. Is je krat ws extra snel koud (want hij is keiklein)
Die zin klopt gewoon hoor?quote:Op maandag 14 juni 2004 11:16 schreef headfirsttohell het volgende:
[..]
Zo, die ga ik ook halen. Das pas waar voor je geld![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |