klopt .. snel geteld zegquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:58 schreef junkiesietze het volgende:
TS trapt af?
is tot nu toe degene met de meeste kansquote:Fucking your pussy was like fucking the wound from a shotgun blast...with gangreen on it
quote:slotje
quote:sterf
quote:Ik moet ff een splinter uit me rug trekken BRB
WAT?! DE?! FOK?! BEDEOL?! JE?!quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:50 schreef coz het volgende:
jouw beste one-liner liefst met link op "slotje" en "k*ttopic" na als inzending in de nutteloos award wedstrijd
quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:08 schreef Zwansen het volgende:
En anders: Schieten op de joden is niet verboden!
quote:sterf
quote:I'm sick off all this poo'ing stuff i'm getting my buttcheeks pierced together

Nee, dan hou ik mijn oudequote:Op donderdag 10 juni 2004 14:02 schreef coz het volgende:
@AiRulez & @Steve-O & @petre86 .. wil je die gebruiken als submit voor de compo (ipv de andere inzending)
{ het is een one liner wedstrijd .. dus ook maar 1 line als inzending }
maar dat vervangt wel je eerdere inzending ... [beetje laat gezien]quote:@GrootmeesterFlits .. whehehe .. die krijgt een plekje
Ikke ookquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:07 schreef coz het volgende:
[..]
maar dat vervangt wel je eerdere inzending ... [beetje laat gezien]
(vast niet erg want ik vind hem beter)
Bah wat een ordinaire uitspraak, ik hoop dat je verklaring kunt geven voor deze respectloze uitspatting?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:27 schreef Unit-lost het volgende:
Wie niet waagt wie niet wint, wie niet neukt krijgt geen kind
Nee dit is duidelijk geen topic... Mijn mening iigquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:21 schreef cerror het volgende:
Is dit nou een topic? (een van m'n eerste posts)
Hallo... Kijk eens wie het is?! Verklaring genoeg d8 ikquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bah wat een ordinaire uitspraak, ik hoop dat je verklaring kunt geven voor deze respectloze uitspatting?![]()
Die is echt wel goed!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:15 schreef Rosbief het volgende:
Wauw, zelfs mijn zinloze opmerking staat in de tussenstand!![]()
ja en vervangen ... maar bedoelde nog steeds 1. one-liner per userquote:maar je kan tot dan toevoegen
Is dit jouw one-liner dan???quote:Op dinsdag 6 juli 2004 03:39 schreef Oppersmurf het volgende:
One-liners zijn voor mensen die gauw, op gruwelijke wijze, dood moeten.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:13 schreef Morphieus het volgende:
[..]
Is dit jouw one-liner dan???
quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:13 schreef coz het volgende:
ik was er weer ... leuk dat jullie gestemd hebben in me afwezigheidmaaruh .. Bupatih ..das niet zo lief
... en verder de poll is gemaakt dus nieuwe inzendingen zijn een beetje te laat ...
Een karate-kick tussen de benen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:32 schreef nonzz het volgende:
Wat krijgt de winnaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |