Zal mij aan mn reet oxideren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:15 schreef ondeugend het volgende:
Riet weet nog niet dat we er al 5 gehad hebben zonder hem
Ssssttt......quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:15 schreef ondeugend het volgende:
Riet weet nog niet dat we er al 5 gehad hebben zonder hem
Is gewoon een rar.... wat is daar zo ongewoon aanquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:15 schreef ZX9R het volgende:
Je zou ook een sfx kunnen maken. of een zipje Riet!
Pas nadat jij het voorstelde om te zippen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:28 schreef ZX9R het volgende:
En toch is tie best aardig
Wat zeg ik nu toch??
had toen nog geen papiertjequote:Op woensdag 9 juni 2004 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En OPM natuurlijk..... al was die niet op de 1e meet, maar goed. SuperFour ligt er allang uit
De maat staat er toch bij?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Motorbanden op een brommer?
Je moet gewoon speciale brommerbanden hebben ivm de maat.
Maar vooruit:
Metzeler
Bridgestone (goede banden)
Dunlop
Avon
Continental (:r)
Pirelli
En nog nog meer die me niet zo 1 2 3 er binnen schieten
Hoe kun je nou Michelin vergeten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Motorbanden op een brommer?
Je moet gewoon speciale brommerbanden hebben ivm de maat.
Maar vooruit:
Metzeler
Bridgestone (goede banden)
Dunlop
Avon
Continental (:r)
Pirelli
En nog nog meer die me niet zo 1 2 3 er binnen schieten
Zo heeft ieder zijn eigen merk, met de RS250 zweer ik bij Michelin. De RSV schijnt het juist heel erg te doen op Pirelli`s.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Die bewaarde ik voor jou
Zal wel komen omdat ik bij Bridgestone zweer
En de RS1 van Rieju?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:38 schreef Gerako het volgende:
[..]
Zo heeft ieder zijn eigen merk, met de RS250 zweer ik bij Michelin. De RSV schijnt het juist heel erg te doen op Pirelli`s.
Ja ik heb er al een pirelli op liggen, die is nu versleten maar ik wil eens wat anders..quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Pirelli is ook wel ok met zijn SC's
Das een brommert. Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:41 schreef Fuxl het volgende:
[..]
En de RS1 van Rieju?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |