Dat was mijn aardrijkskunde leraar op het vwo. Las regelmatig hele stukken aan ons voor of vroeg ons hoe we dingen zeiden. Soms een hele les lang en dan hadden we gelukkig geen aardrijkskundequote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:31 schreef Silmarwen het volgende:
Evert Hartman
Daar hoopte ik al opquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:28 schreef Dagonet het volgende:
Oeh! Die zijn goed!
Ja tijd terug, erg leuk.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar hoopte ik al opHeb je ze gezien?
Bert Visscher was uitverkocht.
Da's geen geld. Ik ben ook een beetje aan m'n Engelse bibliotheek bezig, maar wel gewoon in het Nederlands.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:33 schreef innepin het volgende:
Ze hadden bij De Slegte Engelstalige boeken voor 2,25 euro per stuk!! Auteurs als Lewis Carroll, Charles Dickens, Jane Austen etcetera. Heb er meteen 3 gekocht
.
Kijk, dat moet je hebben.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was mijn aardrijkskunde leraar op het vwo. Las regelmatig hele stukken aan ons voor of vroeg ons hoe we dingen zeiden. Soms een hele les lang en dan hadden we gelukkig geen aardrijkskunde![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 15:33 schreef innepin het volgende:
Ze hadden bij De Slegte Engelstalige boeken voor 2,25 euro per stuk!! Auteurs als Lewis Carroll, Charles Dickens, Jane Austen etcetera. Heb er meteen 3 gekocht
.
Ja, die heb ik dus ook gekocht. Alice's Adventures in Wonderland en Through the Looking-Glass in 1 boek voor 2 euro 25.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
lewis carroll was toch van alice in wonderland ...pracht boekspam : vergelijkend waren onderzoek Alice in wondeland vs. Falilv
oehquote:Op maandag 14 juni 2004 13:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus ook gekocht. Alice's Adventures in Wonderland en Through the Looking-Glass in 1 boek voor 2 euro 25.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 22 september 2004 03:46 schreef DaMook het volgende:
Sorry Dago
quote:Op woensdag 22 september 2004 04:13 schreef Dagonet het volgende:
Pas de probleme, toevallig zag ik het nu omdat een befaamd slowchatter als DaMook als laatste poster stond
En dan kun je verleiding niet weerstaan?quote:Op woensdag 22 september 2004 04:13 schreef Dagonet het volgende:
Pas de probleme, toevallig zag ik het nu omdat een befaamd slowchatter als DaMook als laatste poster stond
Asociatie topic, is al opgelost, mijne was 1 seconden laterquote:Op zondag 7 november 2004 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Dubbel topic? Wat bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |