Tsk, ik heb geen anderen nodig voor mijn woordspelingen,quote:Op donderdag 10 juni 2004 05:03 schreef Mayhem het volgende:
De Adriaan en Olivier reeks zou wel wat voor jou zijn! Kun je wat leuke woorspelingen van opsteken zeg maar.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 05:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
Tsk, ik heb geen anderen nodig voor mijn woordspelingen,.
Dus het is beter dan mijn Leeg Land van Jonathan Raban?quote:Op donderdag 10 juni 2004 05:07 schreef Mayhem het volgende:
[..]Ja ik wou er eigenlijk nog aan toevoegen dat die woordspelingen gramaticaal nogal goed in elkaar zitten zeg maar.
Geloof me maar, lees maar een pagina of 2 van zo'n boek en je begrijpt wel wat ik bedoel.
Het is dan zeg maar net wat andersquote:Op donderdag 10 juni 2004 05:08 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dus het is beter dan mijn Leeg Land van Jonathan Raban?
Okee.quote:Op donderdag 10 juni 2004 05:15 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Het is dan zeg maar net wat anders
gelukkig heb ik nooit geld.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:11 schreef Maerycke het volgende:
Harry Potter is natuurlijk absoluut geen origineel verhaal, maar daarom nog wel leuk om te lezenJammer dat je op de nieuwe delen zo vreselijk lang moet wachten, maar gelukkig zijn er dan de films nog
Hebben jullie ook dat je zo vreselijk hebberig wordt in de boekenwinkel? Ik ga er altijd weg met hele stapels
Man die zijn vrouw voor ene hoed aan zagquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:51 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb die ene van Sacks met Vrouw en Hoed in de titel (alleen zit ik nu op m'n werk en ik kan niet even checken wat het nou echt is).
Overigens heb ik al echt een vreselijke boekenverzameling en staat het werkelijk opgestapeld tot aan het plafond in 8 kasten breedIk moet nog wel ergens foto's hebben maar dan moet ik even zoeken. Het neemt inmiddels echt belachelijke vormen aan en ik ben genoodzaakt dingen in dozen te gaan doen omdat ik er geen ruimte meer voor heb. Maar ze verkopen of weggeven, krijg ik dan ook weer niet voor elkaar...
![]()
Hey, die heb ik ook. Goed boek is dat, ik vond 'm een beetje maf maar erg vermakelijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi. Ik ga vandaag of morgen beginnen in The perks of being a wallflower van Stephen Chbosky. Dit op aanraden van een vriend van me. Dat lees ik in het Engels. Meestal lees ik vertalingen, omdat het lezen in het Engels me op de een of andere manier tegenwoordig vrij slecht afgaat. Een paar jaar terug had ik daar nog helemaal geen moeite mee.
Nou ja, ik doe weer eens een poging.
Nou ja, ik lees actief in The Lovely Bones en The Northern Lights, allebei zoals Silmarwen zegt gelukkig een totaal ander genre. Ik ben tijden terug in de andere twee begonnen, maar wegens schooldrukte nooit uitgelezen en aan de kant gelegd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:26 schreef Maerycke het volgende:
Hoi innepin
Verschillende boeken tegelijkertijd? En dan nog zoveel ook?
Nee, niet echt eigenlijk. Op z'n hoogst 2, maar dan moet ik het ook echt bijhouden want anders ben ik de draad kwijt. Ik lees heel snel, maar ben het daarna ook weer heel snel kwijt. Als ik zoveel boeken tegelijkertijd zou moeten lezen, zou ik constant opnieuw moeten beginnen...
Ik ga er ook wel van uit dat ik het kan waarderen. Het is aangeraden door iemand die me vaker boeken en muziek aanraadt, en dat valt zelden tegen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ook. Goed boek is dat, ik vond 'm een beetje maf maar erg vermakelijk.
Hoiquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:18 schreef innepin het volgende:
*zich er tussen wurmt*
Hoi.![]()
Check!quote:Ik heb HP 5 wel in het Engels, gelukkig, en ik ben er blij mee. Ik lees nooit vertaalde boeken.
Ja, ik moet alleen de andere delen eens halen en weer opnieuw gaan lezen.quote:Ik ben momenteel bezig in Philip pullman's The Northern Lights omdat een vriendin zei dat ik die maar es moest proberen. Tot nu toe beetje maf. Iemand anders die 'm heeft gelezen?
Zo mooi dat boek. Van de week weer eens gelezen, sommige pagina's geven mij nog steeds rillingen. Wordt verfilmd binnenkort door Peter Jackson trouwens. Met een beetje geluk een beetje in de stijl van What Dreams may come.quote:Ook ben ik Alice Sebold's "The Lovely Bones" aan het lezen (ja, ik heb nog wel es de neiging meer dan 1 boek tegelijk te lezen), hoewel ik 'm al eerder gelezen heb.![]()
Momenteel: Gedichtenbundel van Keats, de twee boeken in m'n sig, Thief of time van Pratchett, Milton's Paradise Lost, ik geloof nog een Clancy en nog twee of drie in meer of mindere actieve mate.quote:Ik bedenk me ineens dat ik eigenlijk ook nog eens bezig ben in Lady Chatterley's Lover (DH Lawrence) en The Vampire Lestat (Anne Rice), die moet ik weer es oppakkenHopeloos! Wie doet dit nog meer, zoveel tegelijk lezen?
Loop even door naar de ABC, daar een kortingskaart halen, ze hebben een iets andere selectie aan boeken maar zo veel! En 10% korting is best prettig, heb hem laatst verlengd (kost 7 euro) en dan nog was ik die dag goedkoper uit dan zonder die kaart.quote:Ik word trouwens ook heel hebberig van boekwinkels (Waterstones Amsterdam, iemand?) maar ik heb er nog zo veel die ik nog niet gelezen heb
![]()
Oeh, warm welkomquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:39 schreef Dagonet het volgende:
Hoi
Is het wat?quote:Ja, ik moet alleen de andere delen eens halen en weer opnieuw gaan lezen.
Inderdaad. Ik lees boeken niet snel zomaar twee keer, maar dit boek is zo mooi... Erg aangrijpend.quote:Zo mooi dat boek. Van de week weer eens gelezen, sommige pagina's geven mij nog steeds rillingen. Wordt verfilmd binnenkort door Peter Jackson trouwens. Met een beetje geluk een beetje in de stijl van What Dreams may come.
quote:Momenteel: Gedichtenbundel van Keats, de twee boeken in m'n sig, Thief of time van Pratchett, Milton's Paradise Lost, ik geloof nog een Clancy en nog twee of drie in meer of mindere actieve mate.
Ik krijg al korting omdat ik student ben. Ik probeer Amsterdam sowieso met winkelen te vermijden, mijn geld is erg snel weg. Om de een of andere reden vind ik Waterstones een fijnere winkel dan de ABC. Kweet niet waarom, waterstones is duurder en best onoverzichtelijkquote:Loop even door naar de ABC, daar een kortingskaart halen, ze hebben een iets andere selectie aan boeken maar zo veel! En 10% korting is best prettig, heb hem laatst verlengd (kost 7 euro) en dan nog was ik die dag goedkoper uit dan zonder die kaart.
Heb je de Engelse versie gelezen of de NL versie? Ik denk dat dat wel een verschil uit zal maken. Het feit dat ik weet dat zij veel gejat heeft heeft bij mij toch wat huivering opgeleverd om aan de boeken te beginnen. Deel 1 ligt hier op de plank stof te vergaren....quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:46 schreef Dagonet het volgende:
Interresant HP verhaal
Yup.. de Slegte verdient goed aan mij. Maar ik koop voornamelijk naslag werken e.d. en weinig leesboeken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:11 schreef Maerycke het volgende:
Hebben jullie ook dat je zo vreselijk hebberig wordt in de boekenwinkel? Ik ga er altijd weg met hele stapels
Engels, immer Engelstalig (anders zou ik het echt niet kunnen bekostigen).quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb je de Engelse versie gelezen of de NL versie? Ik denk dat dat wel een verschil uit zal maken. Het feit dat ik weet dat zij veel gejat heeft heeft bij mij toch wat huivering opgeleverd om aan de boeken te beginnen. Deel 1 ligt hier op de plank stof te vergaren....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |