Overruledquote:
Heej, IK heb um niet dichtgegooid.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OverruledTS had per ongeluk zijn eigen topic de nek omgedraaid. Deze mag
Nee klopt, maar we hebben het achter de schermen even zo geregeldquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:43 schreef portier het volgende:
Heej, IK heb um niet dichtgegooid.
Handig dat ze daar speciaal een bushalte voor gemaakt hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:59 schreef artharpe het volgende:
Tevens is de KLPD er weleens te vinden met hun flitsapparatuur.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Handig dat ze daar speciaal een bushalte voor gemaakt hebben
quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:31 schreef bolivian het volgende:
Ach, ik ben nog van de generatie dat busvervoer enkel voor woon - werk/schoolverkeer bedoeld is, recreëren doe je niet met het openabar vervoer,.
Weet iemand toevallig welke onderneming deze lijn exploiteert, en welke lijn het is?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch denk ik dat het wandelen wel degelijk een belangrijke factor is.
[...]
Connexxion neem ik aanquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig welke onderneming deze lijn exploiteert, en welke lijn het is?
Dan bel ik er gewoon eventjes naartoe,.
Thanks.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Connexxion neem ik aanLijnnummer vind je wel als je op 9292ov.nl een route gaat zoeken die over die lijn loopt. Hoenderloo - Schaarsbergen of zo.
Wat doe je dan met een bushalte?!? Je kan toch veel beter een zweefvlieghaven aanleggen daar?!?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:54 schreef MutZ het volgende:
Heel dicht daarbij zit een zweefvliegveld Terlet
Ook kun je heel makkelijk naar de Hoge Veluwe...
Heee DAT is een goed idee!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:23 schreef pelleke het volgende:
[..]
Wat doe je dan met een bushalte?!? Je kan toch veel beter een zweefvlieghaven aanleggen daar?!?
There, we've said it.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:12 schreef SevenWonders het volgende:
Een snelweg loopt van A naar B langs allerlei plaatsen waar ook wel eens mensen moeten zijn. In dit geval is die snelweg de snelste weg. Laatst nog een wekeendjeweg.nl geweest in een hotel in Hoenderloo (waar ook altijd die voetballers verblijven), gingen met het OV, de dichtsbijzijnde bushalte was langs de snelweg op enkele 100'en meters.....kortom, die hates zijn er omdat er een bus rijdt en er mensen in een uitstappen.
čn bovendien is het wettelijk geregeld dat er in gebieden waar aardig wat mensen wonen er openbaar vervoer aanwezig MOET zijn.. aangezien er geen ander ov in de buurt is en de A50 er toch ligt... bussen dus... vandaarquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:12 schreef SevenWonders het volgende:
Een snelweg loopt van A naar B langs allerlei plaatsen waar ook wel eens mensen moeten zijn. In dit geval is die snelweg de snelste weg. Laatst nog een wekeendjeweg.nl geweest in een hotel in Hoenderloo (waar ook altijd die voetballers verblijven), gingen met het OV, de dichtsbijzijnde bushalte was langs de snelweg op enkele 100'en meters.....kortom, die hates zijn er omdat er een bus rijdt en er mensen in een uitstappen.
Is het inderdaad de snelbus 231 van Arnhem naar Apeldoorn zoals JDude denkt?quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:26 schreef Mayhem het volgende:
Dat vroeg ik mij dus ook al héél lang af eerlijk gezegd!
Geen idee. Ik kom daar alleen met de auto!quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:28 schreef bolivian het volgende:
[..]
Is het inderdaad de snelbus 231 van Arnhem naar Apeldoorn zoals JDude denkt?
Er is dus verder *niets* bij die bushalte!quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
Transferiums of -a en carpoolparkeerplaatsen me dunkt
Mayhem?quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
foto?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:44 schreef Mayhem het volgende:
Ik zal het overwegen om er een te maken als ik er in de buurt ben![]()
Met 140 door de bocht en je handen los?quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:44 schreef Mayhem het volgende:
Ik zal het overwegen om er een te maken als ik er in de buurt ben![]()
Dan bookmark ik dit topic even, tegen die tijd is 'ie wel ver weggezakt in de MyAT,quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:56 schreef Mayhem het volgende:
Maar goed, de eerste keer dat ik daar in de buurt moet zijn, zal toch wel in 2006 zijn ofzo
Schiet wel weer omhoog als Mayhem de foto plaatstquote:Op donderdag 10 juni 2004 04:57 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dan bookmark ik dit topic even, tegen die tijd is 'ie wel ver weggezakt in de MyAT,.
uuhm de bushaltes die ik daar gezien heb hebben allemaal een houten deur in de omheining en daarachter een zandpaadje, voor wandelaars dusquote:Op donderdag 10 juni 2004 04:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Er is dus verder *niets* bij die bushalte!
Alleen een uitrit en invoegstrook en een bushokje, that's it!
En daarnaast een hoger gelegen gedeelte met bos enzo, je kent de Veluwe wel, met wellicht een klein paadje het bos in.
Maar dat is alles!
Goed punt!quote:Op zondag 13 juni 2004 02:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
...en als je de bus terug wilt nemen moet je heel hard de snelweg overrennen naar de andere kant
Not this time...quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Schiet wel weer omhoog als Mayhem de foto plaatst![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |