Nee, niet aan hem. Ik weet immers dat hij andere dingen doet dan naar Feijenoord gaan op zondag.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:25 schreef Staanplaats het volgende:
Vraag je dat nou speciaal aan Loek?
Net nu we nog een linksback nodig hebbenquote:09-06-2004: 'Oud-Feyenoorder Esajas naar Ac Milan'
[Bron: FR-Fans.nl]
Op de website van Sportweek kwamen wij zojuist een vrij opvallend bericht tegen. Oud-Feyenoorder Harvey Esajas vervolgt zijn profcarrière namelijk bij AC Milan (!). De inmiddels 29-jarige verdediger heeft een contract voor één jaar getekend bij de Italiaanse kampioen. "Toen ik vorige week bij vice-president Adriano Galliani op kantoor moest komen, kreeg ik de aanbieding. Man, ik viel bijna van mijn stoel", aldus de linksback.
Esajas kwam via zijn vriend Clarence Seedorf bij Milan terecht en trainde sinds maart bij de club. De verdediger had de afgelopen twee jaar niets gedaan op voetbalgebied nadat stages bij Fiorentina en Torino op niets waren uitgelopen. "Ik knokte bij Milan voor mijn laatste kans als profvoetballer. Ik was al blij geweest als ik een kans had gehad bij een kleine Italiaanse club. Dat het een contract heeft opgeleverd bij Milan is echt ongelooflijk."
De linksback kwam in1993 terecht bij Feyenoord, waar hij tot 1996 onder contract stond. Esajas speelde in totaal tien wedstrijden voor Feyenoord, waarin hij 1 keer scoorde.
Na zijn drie seizoenen in De Kuip speelde hij in Nederland voor Cambuur Leeuwarden, FC Groningen en FC Dordrecht. Het laatst was hij actief bij het Spaanse Mostoles.
ach, zal wel voor de amateur divisie zijn van milan. Die gozer heeft 2 jaar niet gevoetbaldquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:03 schreef Cart_man het volgende:
Het is nu alleen maar afwachten en speculeren over hoe het 'nieuwe Feijenoord' gaat worden...
[..]
Net nu we nog een linksback nodig hebben![]()
Je staat elke zondag voor m'n huis om te kijken waar ik precies heenga?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, niet aan hem. Ik weet immers dat hij andere dingen doet dan naar Feijenoord gaan op zondag.![]()
Is dit geen grap?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:03 schreef Cart_man het volgende:
Het is nu alleen maar afwachten en speculeren over hoe het 'nieuwe Feijenoord' gaat worden...
[..]
Net nu we nog een linksback nodig hebben![]()
Dit seizoen zou hij wel eens kunnen debuteren. Hij is een goede speler.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
Zal Breinburg nou ooit eens een kans gaan krijgen?
Als hij eruit groeit meteen nieuwe kopen, als de ouders het niet doen. Je kan hem niet vroeg genoeg indroctinerenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgende week ff naar Rotterdam om wat Feyenoord babyspullen voor mijn toekomstig petekindje te kopen!
Geef hem een Kuijt-bijtring! Of haar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgende week ff naar Rotterdam om wat Feyenoord babyspullen voor mijn toekomstig petekindje te kopen!
quote:09-06-2004: Portugezen vrezen 'hooligans' Feyenoord
[Bron: FR-Fans.nl / belgiumsoccer.be]
Terwijl hier de meeste mensen liggen te genieten van de stralende zon, is men in Portugal volop bezig met het aftellen naar zaterdag. Het EK wordt om 18.00 uur met de wedstrijd Portugal - Griekenland op gang gefloten. Maar hoe zit het met de veiligheid? In Portugal heeft de politie in ieder geval al wel gewaarschuwd voor 'Hollandse hooligans van Feyenoord'..
"Sinds de aanslagen in Madrid is de veiligheid hier enorm. Het EK moet vlekkeloos verlopen. Niet alleen vanuit het oogpunt met de terroristische aanslag in Madrid, maar ook vanuit het oogpunt van de hooligans. De Portugese politie heeft bekend gemaakt dat ze een paar hotels heeft gewaarschuwd voor Hollandse hooligans van Feyenoord."
"Maar men is ook bang voor een terroristische aanslag. Portugal heeft Engeland en Amerika gesteund in de oorlog tegen Irak. Het heeft daar nog ook troepen. De grenzen worden nu nauwlettend gecontroleerd. Ook de NAVO gaat in Portugal een oogje in het zeil houden."
Krijgen we Millwall toch gewoon in de poulequote:Op donderdag 10 juni 2004 11:08 schreef chrisgyan het volgende:
Voor de mensen die al wat voorpret willen van de UEFA Cup komend jaar kunnen terecht op deze site : http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seeduc2004.html
Hierop is ook het schema met de verschillende groepen te zien. Toch wel leuk om dat voor de eerste keer mee te maken.
En voor de mensen die hoopten op Millwall in de eerste ronde. Millwall is net als ons geplaatst, dus dat kan niet. En volgens de coefficienten moeten we minstens de halve finale halen. Zijn als derde geplaatst namelijk![]()
Zeker, en als je dan de CL van afgelopen jaar ziet waar, in vergelijking met het jaar ervoor, eerder het k.o systeem werd overgegaan. Dat leverde een aantal mooie potjes voetbal op.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:41 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Krijgen we Millwall toch gewoon in de poule![]()
Overigens wel een idioot systeem, dat met die poules. Vijf tegenstanders waar telkens 1 keer tegen speelt..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |