abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:19:25 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_19753804
Vervelen jullie je ook zo op een zondag de laatste tijd.
A.M.A.B
pi_19753948
Vraag je dat nou speciaal aan Loek?
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:32:31 #3
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_19754111
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:25 schreef Staanplaats het volgende:
Vraag je dat nou speciaal aan Loek?
Nee, niet aan hem. Ik weet immers dat hij andere dingen doet dan naar Feijenoord gaan op zondag.
A.M.A.B
pi_19754341
Zou die elke zondag bij z'n schoonouders op de koffie zitten?

Maar het zijn inderdaad stille zondagen op deze manier, weing nieuws ook. Ben wel benieuwd naar het 'nieuwe Feijenoord'.
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:52:14 #5
29354 maikeru
Surf's up Dude!
pi_19754703
Tja het nieuwe Feyenoord...als een Tunesier de topper is die ze ons voorschotelden weet ik het zo net nog niet, maar goed daarintegen heb ik weer wel alle vertrouwen in Gullit.
Wat betreft de zondagen ben ik het ook helemaal met jullie eens tis saai, maar dat waren op zwolle na dan, een aantal wedstrijden op zondag ook. Helaas
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:03:27 #6
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_19755158
Het is nu alleen maar afwachten en speculeren over hoe het 'nieuwe Feijenoord' gaat worden...
quote:
09-06-2004: 'Oud-Feyenoorder Esajas naar Ac Milan'
[Bron: FR-Fans.nl]

Op de website van Sportweek kwamen wij zojuist een vrij opvallend bericht tegen. Oud-Feyenoorder Harvey Esajas vervolgt zijn profcarrière namelijk bij AC Milan (!). De inmiddels 29-jarige verdediger heeft een contract voor één jaar getekend bij de Italiaanse kampioen. "Toen ik vorige week bij vice-president Adriano Galliani op kantoor moest komen, kreeg ik de aanbieding. Man, ik viel bijna van mijn stoel", aldus de linksback.

Esajas kwam via zijn vriend Clarence Seedorf bij Milan terecht en trainde sinds maart bij de club. De verdediger had de afgelopen twee jaar niets gedaan op voetbalgebied nadat stages bij Fiorentina en Torino op niets waren uitgelopen. "Ik knokte bij Milan voor mijn laatste kans als profvoetballer. Ik was al blij geweest als ik een kans had gehad bij een kleine Italiaanse club. Dat het een contract heeft opgeleverd bij Milan is echt ongelooflijk."

De linksback kwam in1993 terecht bij Feyenoord, waar hij tot 1996 onder contract stond. Esajas speelde in totaal tien wedstrijden voor Feyenoord, waarin hij 1 keer scoorde.

Na zijn drie seizoenen in De Kuip speelde hij in Nederland voor Cambuur Leeuwarden, FC Groningen en FC Dordrecht. Het laatst was hij actief bij het Spaanse Mostoles.
Net nu we nog een linksback nodig hebben
A.M.A.B
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:34:19 #7
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_19756174
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 15:03 schreef Cart_man het volgende:
Het is nu alleen maar afwachten en speculeren over hoe het 'nieuwe Feijenoord' gaat worden...
[..]

ach, zal wel voor de amateur divisie zijn van milan. Die gozer heeft 2 jaar niet gevoetbald
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_19757691
zondag´s verheugen op het nieuwe seizoen FUCK ZOMERSTOP !
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
pi_19758155
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:32 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee, niet aan hem. Ik weet immers dat hij andere dingen doet dan naar Feijenoord gaan op zondag.
Je staat elke zondag voor m'n huis om te kijken waar ik precies heenga?
pi_19758481
Zal Breinburg nou ooit eens een kans gaan krijgen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_19759195
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 15:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]

Is dit geen grap?
  woensdag 9 juni 2004 @ 17:54:13 #12
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19760119
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
Zal Breinburg nou ooit eens een kans gaan krijgen?
Dit seizoen zou hij wel eens kunnen debuteren. Hij is een goede speler.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 9 juni 2004 @ 18:57:03 #13
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_19761392
Volgende week ff naar Rotterdam om wat Feyenoord babyspullen voor mijn toekomstig petekindje te kopen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:21:26 #14
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_19762030
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgende week ff naar Rotterdam om wat Feyenoord babyspullen voor mijn toekomstig petekindje te kopen!
Als hij eruit groeit meteen nieuwe kopen, als de ouders het niet doen. Je kan hem niet vroeg genoeg indroctineren .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_19762620
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Geef hem een Kuijt-bijtring! Of haar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_19766000
Hoezo meten met twee maten?

KNVB haalt eerste elftal FC Boszoom uit nacompetitie

Het bestuur van de KNVB heeft besloten om het eerste elftal van FC Boszoom uit de nacompetitie te nemen. Dit werd het bestuur vanavond op het bondsbureau van District West II tijdens een spoedberaad medegedeeld. Door het bestuur van FC Boszoom is vol ongeloof en verontwaardigd op het besluit gereageerd. Met name omdat de argumenten volgens het bestuur van FC Boszoom totaal niet relevant zijn om tot een dergelijk besluit te komen.

Afgelopen zaterdag speelde het eerste elftal in Den Haag op het complex van FC Kranenburg een beslissingsduel tegen SEV om promotie naar de derde klasse. Op deze wedstrijd waren veel mensen afgekomen die zich doorgaans niet op FC Boszoom vertonen. Zij zorgden voor een intimiderende sfeer op het complex van FC Kranenburg en maakten zich schuldig aan ongeoorloofd taalgebruik. "Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat leden van FC Boszoom zich niet aan wangedrag schuldig hebben gemaakt, want ook een aantal van hen hebben zich niet onbetuigd gelaten. Maar nu wordt ons eerste elftal gestraft voor iets waar ze eigenlijk part noch deel aan hebben. Die jongens hebben door keihard te werken en goed te voetballen de nacompetitie bereikt en krijgen nu dit over zich heen. Enkele weken geleden complimenteerde de KNVB ons nog omdat alles rond het eerste elftal zo goed liep en dan krijgen we dit!" aldus voorzitter Leo Borsboom.

Het nieuws sloeg bij de spelers - net bezig aan een training - in als een bom. Sommige spelers pinkten een traantje weg, anderen werden heel boos. "Wat kunnen wij hier nu aan doen?" was de meest gehoorde opmerking.

De KNVB droeg het bestuur van FC Boszoom tevens op een plan van aanpak te presenteren om dergelijke zaken in de toekomst te voorkomen. Borsboom: "Moeten wij als vierdeklasser een probleem oplossen wat BVO's met miljoenen op de bank niet lukt? Natuurlijk zijn er zaterdag dingen gebeurd die ook wij scherp veroordelen. Maar juist door ingrijpen van mensen van FC Boszoom hebben we misschien nog wel ergere dingen voorkomen. We worden wel heel gemakkelijk uit de nacompetitie gehaald. Ik kan me herinneren dat nog niet zo lang geleden spelers het ziekenhuis werden ingeslagen door publiek van de tegenstander, en dat het betreffende elftal gewoon de competitie kon vervolgen, kampioen werd en de beker won. We mogen gewoon de derde klasse niet halen!"

LN: Jong Ajax werd onlangs niet uit de competitie gehaald na een vergelijkbare situatie. Nu zeggen wij niet dat dat wel had gemoeten, maar wel is duidelijk dat hier overduidelijk met twee maten gemeten wordt.

Gepubliceerd op: 9 juni 2004
Bron: FC Boszoom
pi_19766935
Niks nieuws, wel een bevestiging. Helaas.

Heb wel genoeg te doen op zondag, maar ga veel liever naar het voetbal.
heb trouwens nog steeds niks van die verlenging gehoord, vd week maar eens bellen hoe het zit.
pi_19767299
De laatste wedstrijd van het seizoen was ik blij dat de competitie was afgelopen, maar heb er nu toch wel weer zin in. Gelukkig begint het EK, ter kleine compensatie.

Wanneer begint de competitie eigenlijk weer?

Gaat er eigenlijk nog iemand naar de Alpencup, ik ga zeer waarschijnlijk wel een weekje, ga toch niet op vakantie.
pi_19767680
quote:
09-06-2004: Portugezen vrezen 'hooligans' Feyenoord
[Bron: FR-Fans.nl / belgiumsoccer.be]

Terwijl hier de meeste mensen liggen te genieten van de stralende zon, is men in Portugal volop bezig met het aftellen naar zaterdag. Het EK wordt om 18.00 uur met de wedstrijd Portugal - Griekenland op gang gefloten. Maar hoe zit het met de veiligheid? In Portugal heeft de politie in ieder geval al wel gewaarschuwd voor 'Hollandse hooligans van Feyenoord'..

"Sinds de aanslagen in Madrid is de veiligheid hier enorm. Het EK moet vlekkeloos verlopen. Niet alleen vanuit het oogpunt met de terroristische aanslag in Madrid, maar ook vanuit het oogpunt van de hooligans. De Portugese politie heeft bekend gemaakt dat ze een paar hotels heeft gewaarschuwd voor Hollandse hooligans van Feyenoord."

"Maar men is ook bang voor een terroristische aanslag. Portugal heeft Engeland en Amerika gesteund in de oorlog tegen Irak. Het heeft daar nog ook troepen. De grenzen worden nu nauwlettend gecontroleerd. Ook de NAVO gaat in Portugal een oogje in het zeil houden."

Alpencup is toch eind juli? Bij kutamateurcluppies in Duitsland? Denk dat ik die maar skip. Enige aantrekkelijke was Newcastle geweest, maar dan zit ik met hertentamens.

Kan nu al niet wachten op de UEFA-cup loting
  donderdag 10 juni 2004 @ 08:58:24 #20
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_19774965
terugvindpost
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_19777375
Voor de mensen die al wat voorpret willen van de UEFA Cup komend jaar kunnen terecht op deze site : http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seeduc2004.html

Hierop is ook het schema met de verschillende groepen te zien. Toch wel leuk om dat voor de eerste keer mee te maken.

En voor de mensen die hoopten op Millwall in de eerste ronde. Millwall is net als ons geplaatst, dus dat kan niet. En volgens de coefficienten moeten we minstens de halve finale halen. Zijn als derde geplaatst namelijk
Christian Gyan Ole Ole
  donderdag 10 juni 2004 @ 11:28:57 #22
83628 BZ
aka Baza
pi_19777911
Zo zie maar weer dat je die lijstjes niet serieus moet nemen.
pi_19778262
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:08 schreef chrisgyan het volgende:
Voor de mensen die al wat voorpret willen van de UEFA Cup komend jaar kunnen terecht op deze site : http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seeduc2004.html

Hierop is ook het schema met de verschillende groepen te zien. Toch wel leuk om dat voor de eerste keer mee te maken.

En voor de mensen die hoopten op Millwall in de eerste ronde. Millwall is net als ons geplaatst, dus dat kan niet. En volgens de coefficienten moeten we minstens de halve finale halen. Zijn als derde geplaatst namelijk
Krijgen we Millwall toch gewoon in de poule

Overigens wel een idioot systeem, dat met die poules. Vijf tegenstanders waar telkens 1 keer tegen speelt..

[ Bericht 0% gewijzigd door Staanplaats op 10-06-2004 12:03:53 ]
pi_19781302
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:41 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Krijgen we Millwall toch gewoon in de poule

Overigens wel een idioot systeem, dat met die poules. Vijf tegenstanders waar telkens 1 keer tegen speelt..
Zeker, en als je dan de CL van afgelopen jaar ziet waar, in vergelijking met het jaar ervoor, eerder het k.o systeem werd overgegaan. Dat leverde een aantal mooie potjes voetbal op.

Ik geloof dat er in de UEFA cup poule 3 of zelfst 4 doorgaan naar de volgende ronde. Ik zeg afschaffen, gewoon k.o vanaf de 1e ronde!
pi_19784454
Feyenoord-aanvaller Leonardo heeft woensdag in de Verenigde Staten opnieuw een operatie aan zijn linkerknie ondergaan. De 21-jarige Braziliaan scheurde in november in het uitduel met FC Volendam zowel de kruisband als de binnenband van het gewricht. In januari ging hij daarom al een keer onder het mes.

Bij de woensdag uitgevoerde ingreep is vastgesteld dat Leonardo last heeft van terugkerend vocht in zijn knie. "Ons vermoeden is bevestigd. Leonardo heeft last van overmatig littekenweefsel", aldus Feyenoord-clubarts Robbart van Linschoten. De dokter verwacht dat de nieuwe operatie slechts een kleine vertraging van de revalidatie betekent. "We verwachten dat hij in het najaar weer speelklaar is."
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')