RTL Nieuws wel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:02 schreef Nyluzzz het volgende:
tt meldt nog niks trouwens
Haar kop werd eraf gechopt, maar hoe is het nu met de beschuldigingen aan het adres van Van der Hoeven? Zijn ze waar?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:
En terecht natuurlijk, die kon zich echt niet nog 3 jaar geloofwaardig presenteren als staatssecretaris.
God, wat een onzin zeg. Waarom hoor ik nooit de roep om een vrouw als een mannelijke politicus een schandaal veroorzaakt heeft? Bovendien is het de staatssecretaris die aftreedt en lijkt het me de taak van een minister om dan orde op zaken te stellen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
Kon eigenlijk ook niet anders. De laatste tijd is het schandaal na schandaal bij onderwijs. Tijd dat er eens een man wordt aangesteld om een beetje orde op zaken te stellen.
Als je Frits Wester mag geloven is Nijs een erg moeilijke tante. Ze had er in een jaar geloof ik 6 secretaresses doorheen gejaagd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Haar kop werd eraf gechopt, maar hoe is het nu met de beschuldigingen aan het adres van Van der Hoeven? Zijn ze waar?
Zo hoort het: als je stomme fouten maakt gewoon je conclusies trekken en ophoepelen. Hulde Anette!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
Prima!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |