met die gedachte zit ik ook al lang ja...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:34 schreef jpg97 het volgende:
verkoop hem nou niet...krijg je spijt van
nope.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:38 schreef Tha_Butcha het volgende:
85 euro kom ik hem halen
1 én 2k2 als ik het me goed herinner...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ben geinteresseerd, maar zit er Virtual Tennis 1 of 2 of Tennis2K2 bij?
hey opa, je brengt me weer aan het twijfelen man...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:44 schreef jpg97 het volgende:
Je bent al bijna oud?!!
nou dan ben ik al bejaard..ik had eerst ook een DC, heb 'm verkocht en toen weer 1 gekocht omdat ik er spijt van had ( Shenmue II, Ikaruga, Soulcalibur, sword of the berserk ).
Ik doe hem nu echt niet meer weg ( en ik heb ook een XBX, PS2, NGC, GBASP, SNES )
Maar dat komt omdat ik een verzamelaar ben
Dan wil ik hem wel. Bezorgd, natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:45 schreef realist_ik het volgende:
[..]
1 én 2k2 als ik het me goed herinner...
in amsterdam?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan wil ik hem wel. Bezorgd, natuurlijk.
Yep.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:48 schreef realist_ik het volgende:
[..]
in amsterdam?
BN -> A'dam: 124,4kmquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Yep.
Is dat mogelijk?
Dan kom ik hem wel met het OV ophalen binnenkort.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:55 schreef realist_ik het volgende:
[..]
BN -> A'dam: 124,4km
Nee.
Misschien als ik 'r binnenkort écht dringend vanaf moet en ik word wanhopig en je gooit er 50 euro bovenop... dan... misschien.
i know... i know...quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:18 schreef jpg97 het volgende:
Jij gaat spijt krijgen wheheheh
Kan je hem nog even vasthouden tot volgende week? Dan kom ik dan wel een keer naar het zuiden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:17 schreef realist_ik het volgende:
okay.
Zolang niemand het dubbele biedt, hou ik 'm vast tot zondag... ok?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Kan je hem nog even vasthouden tot volgende week? Dan kom ik dan wel een keer naar het zuiden.
Zondag 13 of zondag 20?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:44 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Zolang niemand het dubbele biedt, hou ik 'm vast tot zondag... ok?
Propeller Arena is ook cool. Net uit! (is een spel dat nét niet gereleased is toen de DC op zijn bek ging... nu is pas een versie ervan verspreid)quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:18 schreef jpg97 het volgende:
Jij gaat spijt krijgen wheheheh
hallo... het is "daarna".quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zondag 13 of zondag 20?
Heb nl de 15e een tentamen, en daarna ben ik weer mobiel.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:50 schreef realist_ik het volgende:
[..]
hallo... het is "daarna".
Okee, ik ben vogende week overdag vrij, kan ik dan langskomen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:50 schreef realist_ik het volgende:
[..]
hallo... het is "daarna".
yup. normaal gezien wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Okee, ik ben vogende week overdag vrij, kan ik dan langskomen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:09 schreef jpg97 het volgende:
hou zelf dan
ik verstuur niks dat groter is als een dvd'tje...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:43 schreef R-e-n-e het volgende:
Waarom verstuur je hem niet gewoon per post? Heb ik met mijn DC ook gedaan..
- je mag helemaal geen games branden :')quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:15 schreef XG het volgende:
kheb nog een paar vraagjes:
-wat was er ook al weer niet toegestaan op Fok!
-waar woon je precies,ik woon in Amerongen(ligt 20 km van zeist/veenendaal)en hoeveel km is dat dan ong. van elkaar af?
-zit er een internet modem bij?
-is/zijn de dreamcast/spellen allemaal PAL?
-doet alles het goed en zijn de disks van de games nog (bijna)allemaal krasvrij?
-misschien de faq nog eens lezen
that's all!
that's all!
sorry, ik stuur niks op...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:41 schreef Blixar het volgende:
ik bied ¤110 incl verzenden, reageer maar op mijn msn
voor 100 kan de hele hups opgehaald wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:18 schreef Pokkehontas het volgende:
Als BN Baarle Nassau is bied ik 100 euro en kom 'm zelf halen. Of 120 euro als je 'm komt brengen en gelijk 8 sloffen shag meeneemt![]()
Ik vind wel dat XG nog de kans moet krijgen om er overheen te bieden...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:05 schreef Pokkehontas het volgende:
Ok deal, 100 euro it is!! Kun je ff mailen naar [mijngebruikersnaamopfok] @gmail.com voor de verdere afspraken?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:16 schreef realist_ik het volgende:
Ik vind wel dat XG nog de kans moet krijgen om er overheen te bieden...
quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:24 schreef realist_ik het volgende:
vaste prijs, sorry.
that's how it is...
waarom wissel je van account?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die het niet snapt?
me is interested. Kan je me even mailen mocht je hem nog willen verkopen. Gelieve met specs.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:37 schreef R-e-n-e het volgende:
Als ie verkocht is, heb ik ook nog 1 met 24 populaire games voor dezelfde prijs
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:24 schreef realist_ik het volgende:
waarom wissel je van account?
Ow, dat verklaart een hoop!quote:ah kut hé, door mijn benevelde geest
Nou, da's apart zaken doen....zo gaat de lol er wel een beetje af! Ik ben er overigens morgen niet, dus verwacht niet al te snel een reactie, mocht je nog een mailtje sturen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:16 schreef realist_ik het volgende:
Ik vind wel dat XG nog de kans moet krijgen om er overheen te bieden...
hij heeft immers eerder interesse getoond en ik zou het sneu vinden om het zo 1-2-3 aan een ander te verkopen.
als ik morgen voor 18u niks heb gehoord, is de DC verkocht aan jou voor 100 euro.
ik zal je dan morgen een mailtje sturen om de hele zaak af te handelen.
das niet bieden dat is zijn prijs ik bied 105 en dan kom ik hem wel halen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:41 schreef Blixar het volgende:
ik bied ¤110 incl verzenden, reageer maar op mijn msn
Ik kom bij de bakker, de bakker zegt: dat brood is 1 euro. Zegt een klant voor mij: ik geef je er 90 cent voor. Ik zeg: kost dat 1 euro, doe mij dan dat brood maar. Zegt de bakker, ja jeetje, de klant voor je bood 90 cent, ik vind wel dat hij tot morgenmiddag de kans moet krijgen om ook een euro te bieden.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:29 schreef realist_ik het volgende:
is goed...
het was in eerste instantie niet mijn bedoeling om het tot een bieding te laten komen,
maar met twee geïnteresseerden van wie ik geen van beiden zomaar voorrang wil geven,
zie ik geen andere oplossing...
het gaat mij écht niet om die extra 5 euro ofzo, maar ja... we kunnen er ook niet om tossen hé?
In die openingspost sluit ik toch niet uit dat er geboden mag worden?quote:Op donderdag 2 september 2004 00:53 schreef Pokkehontas het volgende:
Nix jammer, nix drama. Drama is dat jij nou "geen andere oplossing meer ziet". Je moet je gewoon aan je openingspost houden.
quote:Op donderdag 2 september 2004 01:09 schreef realist_ik het volgende:
[..]
XG, dat laatste bod van je vergeten we gewoon...
Je krijgt 'm voor 100,-
dan is er geen sprake geweest van een bieding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |