Moet je toch wat harder gaan blaten bix!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:19 schreef bixister het volgende:
en dan is dat 'bèèh' ook wel erg hard (veel harder dan als mama het voorleest).
Hahahaha herkenbaar!! Ik was laatst met Netty (de oppas van Lois) en Eva en Iris en Bram naar de kinderboerderij. Begon er toch opeens een ezel te balken! Sjees wat maken die beesten een herrie zeg!! Eva en Bram hadden het ook meteen gehad (lees: helemaal over hun toeren).quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:19 schreef bixister het volgende:
geweldig met die tong uit z'n mond!
nog even in reactie op je vraag in het vorige topic karin: Piet ziet de schapen wel hoor. van deze afstand vindt ie ze nog wel leuk. maar op de kinderboerderij komen ze 'm wat te dichtbij. en dan is dat 'bèèh' ook wel erg hard (veel harder dan als mama het voorleest).
hmm ik vind bovenstaande foto's zelf iets minder, ze zijn naar mijn smaak te korrelig. Maar goe.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:50 schreef Sugar het volgende:
Wát een heerlijk mooi meisje is Alicia toch! Maar wat maak jij ook gewoon goede foto's, Knor!!! Echt, als mijn apie er is, ga ik je om tips vragen!
Sowieso al een tip misschien voor nu wat betreft een camera? Ik heb een gewone, wel een goeie (pentax), maar niet digitaal. Wat raad jij aan?
Dacht dat je dat opzettelijk had gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:59 schreef Knorretje het volgende:
hmm ik vind bovenstaande foto's zelf iets minder, ze zijn naar mijn smaak te korrelig. Maar goe.
iets was de bedoeling, maar op het schermpje kun je te slecht inschatten of je de juiste korreligheid hebt zeg maar. Was op het strand er meer tevreden mee dan nu thuis. Maar ja er komen nog tig dagen dus nog genoeg strandfoto'squote:Op woensdag 9 juni 2004 15:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dacht dat je dat opzettelijk had gedaan
Nee, post eens wat foto's van jouw meisjequote:Op woensdag 9 juni 2004 15:07 schreef MUUS het volgende:
Zal ik mijn oude wijvenstem opzetten en zeggen dat de tijd zo snel gaat?
Neh....
Ja mevrouw.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, post eens wat foto's van jouw meisje
Het was 'gewoon' feest met als thema dieren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:22 schreef beefcake het volgende:
MUUS dies echt leuk!wat was de gelegenheid??
Ja klopt. Julian is altijd al een stukje kleiner (en lichter) geweest. Ben benieuwd of dat ook zo blijftquote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:57 schreef lily het volgende:
Julian en Christan op de wipkip(Christan is een stukje groter zo te zien...)
En via deze link?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:37 schreef beefcake het volgende:
Coolbabe ik kan je foto's niet zien![]()
Ja dat heb ik nou ook. En als je dan commentaar op de foto's wil geven dan kom je altijd tot dezelfde conclusie, dat ze zoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:59 schreef CarOnline het volgende:Wat ontzettend veel foto's! Ik weet niet waar te beginnen, ze zijn gewoon allemaal èrg leuk!!
Grappig eigenlijk, ik heb hier nog geen 'lelijk' kind gezien, t zijn allemaal leuke bekkies
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:04 schreef Sylvana het volgende:
Dylan, jij slaapt helemaaal niet raar hoorVolgens mij was je gewoon wakker en wilde je gewoon niet op de foto
Het wordt tijd dat ze elkaar eens ontmoetenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:11 schreef Belana het volgende:
beefcake, hij doet me meteen weer aan Liam denken, grappig is dat toch. Hele lieve foto!
Welke stukjes ??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:49 schreef klein_spookje het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand de stukjes die niet gelukt zijn verwijderen.
Is gebeurd hoor!!! * beefcake heeft connecties...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:49 schreef klein_spookje het volgende:
Kan iemand de stukjes die niet gelukt zijn verwijderen.
In ieder geval met de meet in augustus, maar lijkt me zowiezo een keer gezellig hoor!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:23 schreef beefcake het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze elkaar eens ontmoeten![]()
![]()
Augustus...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:59 schreef Belana het volgende:
[..]
In ieder geval met de meet in augustus, maar lijkt me zowiezo een keer gezellig hoor!
Een spalk?! Nou nee, gelukkig niet zeg, het is maar de zool van haar schoenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:41 schreef livelink het volgende:
Wat een leuke foto's van Jillian & Pascalle. Op de onderste foto lijkt het alsof Jillian een spalk omheeft. Klopt dat?
En wat een overgang voor Melvin. Ik blijf babietjes in hun wiegje altijd zo vertederend vinden, (Alicia). En ook een hele mooie foto van Mara en haar mama.
ja das waar...mmmm....dat moet eerder kunnenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:17 schreef beefcake het volgende:
[..]
Augustus...
Weet je wel hoe lang dat nog duurt
Leuk hè die krullen. Het gaat ook steeds meer krullen. Misschien wordt 't toch nog wat met dat haarquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:30 schreef Jessicaa het volgende:
Heeeeel veel leuke foto's weer. Ik zal de helft wel vergeten, maar die van Jillian en Pascalle vind ik echt schitterend. Mooi gemaakt joh Meaghan. En wat is Jillian ook al een echte dame he! En krulletjes
En alle fokbaby's en kindertjes zijn gewoon mooi.
Heel lang eigenlijk, we stonden er nog van te kijken hoe ze dit volhield!quote:Op zondag 13 juni 2004 10:55 schreef Luchtbel het volgende:
Hahaha hoe lang kan Bo zo blijven hangen
Hiehie grappig hoor, valt mee dat het kussen niet wegglijdt van die bankquote:Op zondag 13 juni 2004 10:58 schreef Jessicaa het volgende:
[..]
Heel lang eigenlijk, we stonden er nog van te kijken hoe ze dit volhield!
Leuke foto's Knorretje maar zijn ze niet wat erg korrelig en kleur-afwijkend (deze erg rood) voor een Canon S400? Of heb je ze zo bewerkt en is dat de bedoeling? (ik zag dat je bijvoorbeeld een manual white balance gebruikt had?). Voor de ruis wat weg te krijgen kun je bijvoorbeeld Neat Image gebruiken.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:03 schreef Knorretje het volgende:
Naar aanleiding van de slaapdrama's in huize roodbol:
Ik heb ook een Bobbadjas, een blauwequote:Op zondag 13 juni 2004 20:59 schreef Sylvana het volgende:
Christan![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk eens wat Julian heeft
[afbeelding]
een hele stoere Bob-badjas
[afbeelding]
En alle Bob de Bouwer voertuigen compleet
[afbeelding]
en nog een net-uit-bed foto
* Jelief kan het niet laten om de bezorgde tante uit te hangenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:10 schreef Jambo het volgende:
en zo lig je ineens in een groot ledikant
[afbeelding]
zucht, wat gaat het toch snel met die kleintjes.
TOM ! ! ! ! !quote:Op zondag 13 juni 2004 22:48 schreef coolbabe het volgende:
(knippie)
Waar ga je heen meneertje?
(knippie)
vrijdag hebben we zijn verjaardag met de familie-visite gevierdquote:Op zondag 13 juni 2004 23:17 schreef Jonnetje het volgende:
Luca!
Wat een gave piraten-taart joh!
Hoe was je feestje? Hebben jullie nog leuke piratenspelletjes gedaan?
nee, je moet met je rechtermuisknop op de foto klikken en dan naar properties en dan die link kopieren ( das een andere link dan boven in je internetbrowser staat)quote:Op zondag 13 juni 2004 21:57 schreef stefimke het volgende:
[..]
Ons kleintje in de tummy-tub:
<hmm het direct linken vanuit m'n msngroups ging niet goed? even kijken wat ik fout deed>
Ha ha ha, wat gaaaaaaaf!quote:Op zondag 13 juni 2004 23:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vrijdag hebben we zijn verjaardag met de familie-visite gevierd
de rest van het weekend is hij bij zijn vader geweest
volgende week zaterdag is het kinderfeestje
en ja... het wordt een piratenfeest.
maandag gaan de uitnodigingen de deur uit per flessenpost
ik zie er enorm tegenop en ik duim voor lekker weer want het gaat buiten gebeuren
"Houten-poten" : Dat spelletje waar je twee personen met de één het linker- en de andere het rechterbeen aan elkaar vast bindt, en dan een hard-loop-wedstrijd doet..quote:Op zondag 13 juni 2004 23:36 schreef lady-wrb het volgende:
ja he? en als spelletjes heb ik onder andere: piratenvlot bouwen, drankfles kegelen, kanonskogels gooien en anker binnenhalen. ik moet er nog een paar bij... nog iemand suggesties?
ik heb me verdiept in schminken, ik heb piratenhoofddoeken gemaakt en ik heb kant-en-klare ooglapjes gekocht, dus zaterdag lopen er 6 piraatjes in k.a/d.zquote:Op maandag 14 juni 2004 00:20 schreef Sylvana het volgende:
misschien is het ook leuk om zelf allemaal ooglapjes te knippen uit stof en dan met een elastiek vastmaken, zodat ze net echte piraten lijken
* Jambo vond hem ook al erg hoog liggen.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:10 schreef Jelief het volgende:
[..]
* Jambo kan het niet laten om de bezorgde tante uit te hangen
Jambo, het is veiliger om Melvin zijn bedje nog korter op te maken, dus zo dat hij met zijn voetjes tegen het bedje aan ligt, zo kan hij niet (zo makkelijk) onder de dekens verdwijnen.
En hij ziet er wel heel lief uit zo in dat grote bed hoor, wat gaat dat hard hè?
Jelief heeft wel gelijk, maar tegenwoordig adviseren ze juist weer het bedje hoog op te maken en dan een matrozenlaken te vouwen. Dwz, het lakentje sla je dubbel zodat ze daar tussen liggen en niet onder het dekentje raken.quote:Op maandag 14 juni 2004 07:45 schreef Jambo het volgende:
[..]
* Tan vond hem ook al erg hoog liggen.
Ik zal straks het bedje inderdaad lager opmaken. Hoe Melvin het voor elkaar krijgt weet ik niet, maar zodra ik hem uit bed wil halen ligt hij boven de dekens en met zijn hoofd bijna aan het hoofdeinde.![]()
En het geeft niks dat je de bezorgde tante uithangt hoor, voor mj is ook alles nog nieuw. Ik kan hier alleen maar van leren.
Hoe zit dat dan met kinderen die in een wiegje of couveuse in het ziekenhuis liggen? Die hebben rondom glas, dus behoorlijk open.. En ik heb nooit gehoord dat die kinderen zoveel nachtmerries hebben..quote:Op maandag 14 juni 2004 08:02 schreef Tan het volgende:
Dit geeft ze namelijk een veiliger gevoel rond het hoofdje ( niet zo open) en bespaart je kind weer nachtmerries en de kans op doorslapen is groter. Is mij verteld tenminste....
Ik heb geen flauw idee, maar ik had mijn bedje dus verkeerd opgemaakt volgens de kraamverzorgster, en ook op het CB bevestigden ze datquote:Op maandag 14 juni 2004 08:26 schreef poemojn het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met kinderen die in een wiegje of couveuse in het ziekenhuis liggen? Die hebben rondom glas, dus behoorlijk open.. En ik heb nooit gehoord dat die kinderen zoveel nachtmerries hebben..(Kán een baby al nachtmerries hebben?)
succes dan maarquote:Op maandag 14 juni 2004 08:33 schreef poemojn het volgende:
Aha.. Dan gaan wij nog een onrustige tijd tegemoet, onze baby komt in slechts een slaapzak in een ledikantje te liggen (combisleeper).. Dus dat zou dan garant moeten staan voor héél veel nachtmerries..
Jambo: fijn om te horen!quote:verhalen over bedjes opmaken
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:08 schreef Jessicaa het volgende:
Bright wat lijk jullie meisje op jou zeg!!!!!
Quinny (ik moet bij jou naam altijd aan die kinderwagen denken heel raar) schitterende foto's
Als Nederland het ook zo doet dan winnen ze vast niet
Nee, dat wilde ik hem nog net niet aan doenquote:Op maandag 14 juni 2004 14:22 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hij heeft ook oranje haartjes!
Of lijkt dat maar zo?s
dank jequote:Op maandag 14 juni 2004 14:26 schreef Bright het volgende:
Quinny(Mooie 'onderspreuk' ook
)
Op de bovenste foto vind ik het net lijken of hij een natuurlijke kleur oranje/rood heeftquote:Op maandag 14 juni 2004 14:36 schreef Quinny het volgende:
Nee, dat wilde ik hem nog net niet aan doen
Heeel snel!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 15:05 schreef E.T. het volgende:
Wanneer krijgen we weer eens een foto van jouw Daantje, Toot????
Dat kan snellerrrrr!quote:Op maandag 14 juni 2004 15:07 schreef Catootje het volgende:
[..]
Heeel snel!!!
Ahhhhhhhhh wat liefquote:Op zondag 13 juni 2004 20:59 schreef Sylvana het volgende:
Christan![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk eens wat Julian heeft
[afbeelding]
een hele stoere Bob-badjas
[afbeelding]
En alle Bob de Bouwer voertuigen compleet
[afbeelding]
en nog een net-uit-bed foto
Mijn vader komt uit Indonesië, maar zijn vader is weer half Chinees. Dus we hebben van alles wat. Maar er stroomt ook vrij veel Belgisch, Frans en Nederlands/Fries bloed in mijn aderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:16 schreef Belana het volgende:
Ja, ze lijkt ook op Jessai ja! Toch heb ik wel het idde dat zij wat minder scheve oogjes heeft, of niet? het zal hier ooit wel eens voorbij zijn gekomen, maar wat voor afkomst heb jij dat je van die mooie scheve ogen hebt?
* LadyS wachtquote:Op maandag 14 juni 2004 15:07 schreef Catootje het volgende:
[..]
Heeel snel!!!
Das idd wel te doen! Tis volgens de routeplanner anderhalf uur met de kortse route, maar is wel makkelijk!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:51 schreef Belana het volgende:
[..]
ja das waar...mmmm....dat moet eerder kunnenWil dat mopje van jou wel bewonderen! waar woon je eigenlijk? Ow, Zeewolde, das wel te doen
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Das idd wel te doen! Tis volgens de routeplanner anderhalf uur met de kortse route, maar is wel makkelijk!
en dan kom jij ook?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:28 schreef LadyS het volgende:
[..]minimeet
Jaaaaa LadyS!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 07:23 schreef Belana het volgende:
[..]
en dan kom jij ook?![]()
Jeetje Liam word ook al een echt ventjequote:
En Melvin?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:44 schreef Jambo het volgende:
Aah, wat een humpie is Liam inderdaad. Een humpie met prachtige grote ogen.
Hier valt het nog steeds bij bosjes uitquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:47 schreef Belana het volgende:
zijn haar begint weer te groeien
wij ook.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:10 schreef beefcake het volgende:
(Dekbedovertrek hebben wij ook!)
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:21 schreef Jambo het volgende:
Dekbedovertrek hebben wij nietde foto is bij mijn vriendin thuis genomen
Ik heb wel een bank van IKEA, is dat ook goed. Of een keuken?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:23 schreef beefcake het volgende:
[..]
Daar gaat onze IKEA club
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:32 schreef beefcake het volgende:
Hij slaapt nu...
Is een oude foto ook goed?
Dat pakje van Melvin heb ik ook gekochtquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:57 schreef Jambo het volgende:
Melvin afgelopen dinsdag, terwijl hij zijn 1 dag oude vriendinnetje bewondert. Ze schelen bijna 12 weken. Wat een verschil he?
http://picserver.student.(...)AIY62/picserver.jpeg
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:01 schreef beefcake het volgende:
oude foto:
[afbeelding]
Net gemaakt, wat issie kaal he![]()
[afbeelding]
En nog eentje van 5 dagen terug, net uit bad.
[afbeelding]
Ooooooooooooooo jaaaaaaaaaaa, dat is Dylans Christan-foto :') Daar lijken ze echt sprekend op elkaarquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:01 schreef beefcake het volgende:
oude foto (nog geen dag oud):
Dat lijkt idd zo op deze foto, maar ze zijn heel donkerblauw/grijsquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:42 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wat een mooie grote bruine ogen heeft Liam![]()
Jaaaaa idd wat leuk!! Nu kan ik me ook weer herinneren dat je die foto's toen ook vergeleek! Maar ik had er geloof ik niet op gereageerd, nog een beetje us van de bevallingquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ooooooooooooooo jaaaaaaaaaaa, dat is Dylans Christan-fotoDaar lijken ze echt sprekend op elkaar
Dylan
[afbeelding]
Christan
[afbeelding]
Zelfs de neusjes lijken op elkaarquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ooooooooooooooo jaaaaaaaaaaa, dat is Dylans Christan-fotoDaar lijken ze echt sprekend op elkaar
Dylan
[afbeelding]
Christan
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt leuk die korte koppies! Heeft Damon nou een soort van hanekam of lijkt dat zo?
das wel een goed idee voor buiten, jaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:49 schreef bixister het volgende:
gewoon een stuk vloerbedekking in de maat knippen die jullie willen en dat als speel/kruipkleed gebruiken. kan ze minder goed omhoog trekken omdat het stugger is. (moet je dus wel een beetje dikke vloerbedekking voor gebruiken).
Haha - nu kan ik je ook gelijk volgen met 'Ik zit erover te denken ...'quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:49 schreef bixister het volgende:
bright, ik weet niet wat voor vloer jullie hebben maar misschien heb je iets aan de tip die ik laatst hoorde: gewoon een stuk vloerbedekking in de maat knippen die jullie willen en dat als speel/kruipkleed gebruiken. kan ze minder goed omhoog trekken omdat het stugger is. (moet je dus wel een beetje dikke vloerbedekking voor gebruiken). ik zit erover te denken om dat te gaan doen voor buiten. we hebben alleen maar (grind)tegels, dat lijkt me nog wat te hard voor Piets knieën & handen. en hoofd.
heu... da's voor Piet hoor. voordat de volgende aan kruipen toe is zijn we minstens een jaar verder.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:43 schreef Bright het volgende:
Haha - nu kan ik je ook gelijk volgen met 'Ik zit erover te denken ...'
Nou, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:46 schreef bixister het volgende:
[..]
heu... da's voor Piet hoor. voordat de volgende aan kruipen toe is zijn we minstens een jaar verder.
en over dat achterover vallen: wij leggen ook nog altijd een kussen achter Piet neer als hij zit.
Kwantumquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Coolbabe, bekende tafel... Xenos?
Wat een leuke koppies zie ik hier weerPiet en Tom beginnen inderdaad steeds meer te verschillen. Toch geen tweeling dus
O... zeker zelfde fabriek danquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:34 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Kwantum
mooi smoeltje heeft zequote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:11 schreef Catootje het volgende:
EN IK KAN HET NIET!!
Dit moet Daantje slapend bij de honden zijn...
[img]hier stond een fotootje van Daantje[/img]quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:11 schreef Catootje het volgende:
EN IK KAN HET NIET!!
Dit moet Daantje slapend bij de honden zijn...
[afbeelding]
Die beentjes! Die billen! Geweldig!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:46 schreef Jessicaa het volgende:
Hier Janneke in dr nieuwe schattige setje
[afbeelding]
nou dat zou jasper vast heel leuk vinden!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:26 schreef Bright het volgende:
Coolbabe, ik heb nu een fototoestel dat elke minuut of zo een foto maakt -> Zet't gewoon op een statief en automatisch laten fotograferen (Maar ja, dan moet Jasper wel op dezelfde plek blijven)
Ik ben bang dat Jasper het stadium waarbij het daar nog in zou trappen, voorbij is gegroeidquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:26 schreef Bright het volgende:
Coolbabe, ik heb nu een fototoestel dat elke minuut of zo een foto maakt -> Zet't gewoon op een statief en automatisch laten fotograferen (Maar ja, dan moet Jasper wel op dezelfde plek blijven)
Ik spreek liever over 'hij', maar vooruitquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:36 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Jasper het stadium waarbij het daar nog in zou trappen, voorbij is gegroeid
*gilt*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:51 schreef coolbabe het volgende:
Luckie ik ben zo vrj geweest een foto van Suus te bewerken zodat hij niet meer zo korrelig is
Origineel:
http://www.luckie.nl/susanne/suus20040615-005.JPG
Bewerkt:
http://www.jaspertom.nl/fok/suus20040615-005_filtered.jpg
Als je wilt weten hoe, geef je maar een gil
Verdere foto`sgeweldig!
tondeuse, dat durf ik niet goed (en Piet vindt 't vast ook niksquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:25 schreef coolbabe het volgende:
Zaterdag mag Tom weer onder de tondeuse doorkruipen, eens zien of hij dan weer wat meer op Piet gaat lijken
mompelt iets over slakken en zout...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:37 schreef Bright het volgende:
[..]
Ik spreek liever over 'hij', maar vooruit![]()
Ik spreek je vanavond wel even op MSNquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:07 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
*gilt*
Nee he, misschien is dat het...ja ze is kajoet!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:34 schreef CarOnline het volgende:
Nou volgens mij kan je gewoon niet van die site linken ofzo dan
Maar ik heb ze al op je babysite gekeken, prachtig poppie
Vooral Danielle 3, eerste foto
Ik heb het gevonden: je zet de url van de hele pagina erin, in plaats van die van alleen de fotoquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:32 schreef Catootje het volgende:
ik snap het gewoon niet, ik had toch de url? httpblablabla...zucht, en ik heb echt hbo gedaan....je zou toch zeggen dat met inmiddels de hulp van half fok ik toch een plaatje.....
ik ookquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:34 schreef CarOnline het volgende:
Maar ik heb ze al op je babysite gekeken
Ben je er niet (meer) blij mee? Ik heb een draak op mijn rug en elke keer als ik hem zie vind ik hem weer mooi!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:26 schreef Tan het volgende:
Een tijger
Nou die tijger is nog wel de mooiste, ik heb nog drie anderen waar ik nu wat minder gelukkig mee ben. Op zich vind ik het niet erg dat ze er zitten, maar mijn smaak qua afbeeldingen is zeker veranderd. Sowieso had ik nu nooit meer een tattoo genomenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:35 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ben je er niet (meer) blij mee? Ik heb een draak op mijn rug en elke keer als ik hem zie vind ik hem weer mooi!
Daniëlle met dat hoedje op![]()
Of andermans kinderenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:14 schreef Catootje het volgende:
hebben jullie soms ook neiging om je kindje te bijten? Spekkige beentjes, mollige voetjes....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Met dank aan coolbabe!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:48 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik spreek je vanavond wel even op MSN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |