abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel woensdag 9 juni 2004 @ 13:09:08 #1
2628 Karin
pi_19751811
Vervolg van kinder fototopic #19

Verzoekje om niet te grote foto's plaatsen voor de mensen met een niet zo snelle verbinding. Foto's kun je heel handig resizen met http://www.i-questo.com/resizer/
  FOK!fossiel woensdag 9 juni 2004 @ 13:18:50 #2
2628 Karin
pi_19752083
Owja, doen mijn filmpjes het nu wel? Kan zijn dat er gister teveel dataverkeer is geweest en dat ze het daarom niet meer deden.

Ik heb gelukkig ook nog wat foto's van het lopen dus voor de mensen die de filmpjes niet kunnen zien:

pi_19752092
geweldig met die tong uit z'n mond!

nog even in reactie op je vraag in het vorige topic karin: Piet ziet de schapen wel hoor. van deze afstand vindt ie ze nog wel leuk. maar op de kinderboerderij komen ze 'm wat te dichtbij. en dan is dat 'bèèh' ook wel erg hard (veel harder dan als mama het voorleest).
pi_19752136
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 13:19 schreef bixister het volgende:
en dan is dat 'bèèh' ook wel erg hard (veel harder dan als mama het voorleest).
Moet je toch wat harder gaan blaten bix!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_19752142
Karin je filmpjes doen het hoor!!!
Ze zijn super!
pi_19752570
Hé Bram, waar ga jij nou naar toe??!!! Geweldig hè dat lopen!!
Ik moest wel wat traantjes wegpinken hoor toen Jillian voor het eerst naar me toe kwam lopen
Echt gaaf hoor die filmpjes, leuk om Bram zo 'in motion' te zien Wij kunnen ook filmpjes maken, alleen zit er geen geluid bij, best wel jammer.
  FOK!fossiel woensdag 9 juni 2004 @ 13:40:03 #7
2628 Karin
pi_19752676
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 13:19 schreef bixister het volgende:
geweldig met die tong uit z'n mond!

nog even in reactie op je vraag in het vorige topic karin: Piet ziet de schapen wel hoor. van deze afstand vindt ie ze nog wel leuk. maar op de kinderboerderij komen ze 'm wat te dichtbij. en dan is dat 'bèèh' ook wel erg hard (veel harder dan als mama het voorleest).
Hahahaha herkenbaar!! Ik was laatst met Netty (de oppas van Lois) en Eva en Iris en Bram naar de kinderboerderij. Begon er toch opeens een ezel te balken! Sjees wat maken die beesten een herrie zeg!! Eva en Bram hadden het ook meteen gehad (lees: helemaal over hun toeren).

Meaghan ik moest ook idd wel een traantje wegpinken. Wat is hij opeens groot zo!
pi_19753943
Wat een leuke filmpjes Karin!!!!! Gaat echt goed al dat lopen van Bram!!!!

Chiara wat kan jij al lief aaien zeg!!!!!
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2004 @ 14:29:26 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_19754033
Bram, wat goehoed!!

binnenkort kan ik ook filmpjes maken
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_19754100
Bram wat goed van je!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_19754478

woensdag 9 juni 2004 @ 14:50:37 #12
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19754646
Wát een heerlijk mooi meisje is Alicia toch! Maar wat maak jij ook gewoon goede foto's, Knor!!! Echt, als mijn apie er is, ga ik je om tips vragen!
Sowieso al een tip misschien voor nu wat betreft een camera? Ik heb een gewone, wel een goeie (pentax), maar niet digitaal. Wat raad jij aan?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_19755007
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:50 schreef Sugar het volgende:
Wát een heerlijk mooi meisje is Alicia toch! Maar wat maak jij ook gewoon goede foto's, Knor!!! Echt, als mijn apie er is, ga ik je om tips vragen!
Sowieso al een tip misschien voor nu wat betreft een camera? Ik heb een gewone, wel een goeie (pentax), maar niet digitaal. Wat raad jij aan?
hmm ik vind bovenstaande foto's zelf iets minder, ze zijn naar mijn smaak te korrelig. Maar goe.
Je moet gewoon de tijd nemen en heel veel oefenen. Je gaat vanzelf vanalles uitproberen en bepaalde handigheidjes ontwikkelen en dan is het best handig om een digitale camera te hebben, scheelt je in afdrukkosten, je neemt veel sneller meer foto's van hetzelfde om daar vervolgens een serie of de mooiste er uit te halen. En voordeel is natuurlijk dat je bij de meeste digitale foto's direct kan zien of de foto enigzins gelukt is.

Wij hebben sinds een dik half jaar een canon, daarvoor een sony en we hebben puur die ander gekocht vanwege zijn compactheid, maar ook vanwege het vele fotograveren wat ik doe en ze graag uitprint en dan is een hoger aantal megapixels wel lekker (we hadden 1 megapixel, nu dus 4)
Een 'gewone' camera hebben we ook, maar ik vroeg Danny deze week of we het rolletje wat erin zit ook weer gaan gebruiken voor nummer 2 en de bevalling of dat hij hem eindelijk eens volklikt. Sinds de bevallng is dat toestel dus niet meer aangeraakt en das nu dus dik 2 jaar (en nu we ons startklaar maken voor nummer 2 denken we ook pas weer aan de bevallingsfoto's die er op staan )

kwa tips: tja gebruik je fantasie, doe eens gek, sleep dat ding vaak mee. Leg ook normale simpele dingen vast. Maak niet alleen maar posseerfoto's, fotografeer van kinderhoogte of door de ogen van een kind en gebruik vooral je fantasie en creatieviteit (ja dat heeft iedereen, alleen bij de een is het wat verder onder het stof komen te liggen)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 juni 2004 @ 15:02:08 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_19755115
Ahhh, dat zandhappertje Wat een lekker meiske is het toch!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:04:15 #15
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19755180
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:59 schreef Knorretje het volgende:
hmm ik vind bovenstaande foto's zelf iets minder, ze zijn naar mijn smaak te korrelig. Maar goe.
Dacht dat je dat opzettelijk had gedaan
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_19755275
Jeutje, wat is Bram alweer groot zo ineens! . Zijn koppie op die eerste foto. .

En Alicia in haar Muis badpakje. . Op die laatste foto met haar beentjes over elkaar ziet ze er ook ineens zo 'groot' uit.

Zal ik mijn oude wijvenstem opzetten en zeggen dat de tijd zo snel gaat?

Neh... .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_19755401
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 15:04 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Dacht dat je dat opzettelijk had gedaan
iets was de bedoeling, maar op het schermpje kun je te slecht inschatten of je de juiste korreligheid hebt zeg maar. Was op het strand er meer tevreden mee dan nu thuis. Maar ja er komen nog tig dagen dus nog genoeg strandfoto's

Wil met zonsondergang aankomende zomer nog een keer. voetjes en shaduwen langs het water.Maar goed: eerst manlief nog eens 'commanderen' wat voor foto's ik wil van ons tweetjes (alicia en mij) voor mijn dikke buik weg is.
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2004 @ 15:34:33 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_19756184
zwemluiers zijn ook ideaal om je bol te beschermen tegen de prikkende zon

Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:46:15 #19
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_19756591
En dat is nu ook een voorbeeld van fantasie en creativiteit . Was het jouw creativiteit of had Cas het zelf verzonnen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_19756865
Knor wat een heerlijke foto's! Ik vind het trouwens net lijken of jullie het strand voor jullie alleen hebben! Of was dat ook zo?

Cas Wat een leuke foto mous!!!
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2004 @ 16:40:49 #21
43556 miss_dynastie
pi_19758165
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 15:07 schreef MUUS het volgende:
Zal ik mijn oude wijvenstem opzetten en zeggen dat de tijd zo snel gaat?

Neh... .
Nee, post eens wat foto's van jouw meisje
pi_19760306
Bram Echt goed van je dat je los kunt lopen en echt heerlijk zo met die tong uit je mond

Alicia, wat een mooie foto's van jou zeg, je bent al een echt dametje

Ik kan de foto van Cas niet zien :'(

-edit- ow, nou zie ik de foto van Cas wel
pi_19762123
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, post eens wat foto's van jouw meisje
Ja mevrouw.

Feest op school!

Isabel de ehm...ehm...ehhhhhmmmm...elfjes-achtige vlinderkonijnenprinses. Ofzo.

Dat neusje. . Die tandjes. . Ik kreeg steeds de slappe lach als ik haar aankeek. . Echt bijna-in-je-broek-plas-slappe-lach. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 juni 2004 @ 19:33:33 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_19762351
Goed bewaren die foto Kun je haar nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren mee pesten Vooral leuk in de puberteit en zo

Hij is echt geweldig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:35:24 #25
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19762394
Isabel is de mooiste elfjes-achtige vlinderkonijnenprinses die ik ooit heb gezien
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')