quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:50 schreef Xlarge het volgende:
ik zou hem levend begraven als hij aankomt, met zijn eigen vers bezorgde zand
Dat zand op de grond smijten en er keihard op stampenquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:15 schreef Echo99 het volgende:
kwart over 1 ondertussen. Help me es wat verzinnen om die chauffeur effe goed te zieken.. (als ie nog komt tenminste)
Vanaf welke berg in Nederlandquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Zandwagens hebben wel eens de neiging om te vallen
mijn zand, wat doe je?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:22 schreef kippiej het volgende:
[..]
Dat zand op de grond smijten en er keihard op stampen![]()
Bedoel je die bulky's? Das wel een goeie idd. Stanleymes erin aan de onderkant. Kijken wat er gebeurt als de volgende klant zijn zandjes geleverd krijgt...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
en saboteer een bigpack (als hij 't erin levert iig) en maak paar van die lussen los
Haha, is het al betaalt?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:34 schreef Echo99 het volgende:
Weer gebeld. Wat een paaseitjes zeg. Hebben ze mijn zand 8 straten verderop op een parkeerplaats getyfd! (ja, d'r was ook al niemand thuis zegt die flikker van het tuincentrum nog....)
Ik heb vanavond wat te doen geloof ik... Klote zooi!
Waar precies?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:34 schreef Echo99 het volgende:
Weer gebeld. Wat een paaseitjes zeg. Hebben ze mijn zand 8 straten verderop op een parkeerplaats getyfd! (ja, d'r was ook al niemand thuis zegt die flikker van het tuincentrum nog....)
Ik heb vanavond wat te doen geloof ik... Klote zooi!
Hij zal wel moetenquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:37 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Dat ga je toch zeker niet echt zelf ophalen he?
Huh? Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Je was zeker te druk bezig in dit topic te posten toen de chauffeur aanbelde, zodat je de bel niet hebt gehoord
in de meeste aanhangwagens gaat geen 3 kubquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
of 1 keer met de aanhangwagen...
tuurlijk niet...je hebt toch een duidelijke afspraak met die lui gemaakt...niet leveren=niet betalen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten![]()
Gaat hendig hè, als je geen aanhanger hebt. Tenzij jij 3 kuub op je achterbank neerlegt...quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:00 schreef BB-King het volgende:
Wie is er nu lui?
Ga zelf dat zand halen man!!!
Ach kom, ga naar het strand... graaf een diepe kuil (weet jij vast alles van) en huppakee in de kruiwagen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gaat hendig hè, als je geen aanhanger hebt. Tenzij jij 3 kuub op je achterbank neerlegt...
Whehehehehe zand schuurt de maagquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:22 schreef GrupoBalanca het volgende:
laat hem het zand opeten
Kan je nagaan hoe erg hij stinkt!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:51 schreef gfree het volgende:
Hoe weet je nou of ie stinkt, als hij er nog niet eens is?
Lulquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:08 schreef Echo99 het volgende:
Goed nieuws!!!! Me zandjes liggen in de achtertuin. Gisteravond tot 22.30 staan scheppen en toen ben ik lekker naar mijn mandje gegaan. Ik blijf bij mijn standpunt: Luie kut chauffeur!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |