quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:50 schreef Xlarge het volgende:
ik zou hem levend begraven als hij aankomt, met zijn eigen vers bezorgde zand
Dat zand op de grond smijten en er keihard op stampenquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:15 schreef Echo99 het volgende:
kwart over 1 ondertussen. Help me es wat verzinnen om die chauffeur effe goed te zieken.. (als ie nog komt tenminste)
Vanaf welke berg in Nederlandquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Zandwagens hebben wel eens de neiging om te vallen
mijn zand, wat doe je?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:22 schreef kippiej het volgende:
[..]
Dat zand op de grond smijten en er keihard op stampen![]()
Bedoel je die bulky's? Das wel een goeie idd. Stanleymes erin aan de onderkant. Kijken wat er gebeurt als de volgende klant zijn zandjes geleverd krijgt...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
en saboteer een bigpack (als hij 't erin levert iig) en maak paar van die lussen los
Haha, is het al betaalt?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:34 schreef Echo99 het volgende:
Weer gebeld. Wat een paaseitjes zeg. Hebben ze mijn zand 8 straten verderop op een parkeerplaats getyfd! (ja, d'r was ook al niemand thuis zegt die flikker van het tuincentrum nog....)
Ik heb vanavond wat te doen geloof ik... Klote zooi!
Waar precies?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:34 schreef Echo99 het volgende:
Weer gebeld. Wat een paaseitjes zeg. Hebben ze mijn zand 8 straten verderop op een parkeerplaats getyfd! (ja, d'r was ook al niemand thuis zegt die flikker van het tuincentrum nog....)
Ik heb vanavond wat te doen geloof ik... Klote zooi!
Hij zal wel moetenquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:37 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Dat ga je toch zeker niet echt zelf ophalen he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |