als je op tijd bent met alles is er nix aan de handquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:23 schreef RDC het volgende:
echt wat een klote instelling is dat![]()
![]()
ALTIJD HETZEFLDE GEZEIK nooit iets geregeld damn wat een klere lijers!!!
Of Universiteitenquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:27 schreef QyRoZ het volgende:
Oh, als je denkt dat ROC's het slecht hebben geregeld, wacht dan maar tot je op het HBO komt..
Dat is ook overal. Gewoon door blijven drammen totdat je voor elkaar hebt wat je wiltquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:32 schreef RDC het volgende:
Dat snap ik wel lieve schat. Het gaat erom dat er dingen ontregeld worden. Dat je strucutreel teegen gewerkt word. Dat er dingen worden beloofd die niet worden na gekomen. Dat je dingen niet krijgt waar je wel voor betaald heb. DAAR GAAT HET OM!
Ik weet zelf ook wel hoe het daar isquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:33 schreef RDC het volgende:
Sorry sjaak ben lomp boos hier
het is kutnewbie voor jouquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:26 schreef RDC het volgende:
Dat is bullshit ze nemen je dingen af die ze beloven en komen afspraken niks na. Als je denkt dat het met huiswerk te maken heeft ziot je duidelijk niet op het roc!!
(dit was een reply op Newbie, maar het loopt lekker stom)
Dat is eingelijk de zin die alles doet en alle omschrijft. Deheer van Miltenburg valt inderdaad mee te praten inderdaad, maar goed er klopt toch al iets niet in de school als je regelmatig met de directeur moet praten.quote:Ik begrijp je inderdaad heel goed jhae, die organisatie is daar echt slecht en de leraren zijn allemaal mensen die gefaald hebben in het zakenleven zonder enige lesbevoegdheid.
Kutnewbiequote:Op woensdag 9 juni 2004 12:42 schreef kutnewbie het volgende:
[..]
het is kutnewbie voor jou![]()
Preventief ruimen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:46 schreef Kip het volgende:
aan gedaan worden? hoe bedoel je?
En toen heb je hem aangeklaagd?? Die klootzak van een directeur moet met zijn gore poten van je afblijven, ik had hem terplekke in elkaar getimmerd of in ieder geval laten weten dat ik het niet eens ben met de manier waarop hij mij "aanpakt"quote:[b]
Ik kwam binnen, gaf hem netjes een hand. Maar ik wendde mijn hoofd volgens zijn ideeen te ver af, dus pakte hij mijn hoofd vast draaide hem naar zich toe en zei... IK STA HIER HOOR!.. nou moe.....heb je het ooit zo gehad? Ik ben toch gvd geen klein kind meer?
Zeg dan niksquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:36 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ROC hè, geen wonder dat.... ehm, nee ik zeg het niet, dan riskeer ik een slotje.
*kuch*murat*kuch*
Heb het maar zo gelaten.. Ben niet zo'n vechtjassie...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:33 schreef Illigit het volgende:
[..]
En toen heb je hem aangeklaagd?? Die klootzak van een directeur moet met zijn gore poten van je afblijven, ik had hem terplekke in elkaar getimmerd of in ieder geval laten weten dat ik het niet eens ben met de manier waarop hij mij "aanpakt"
Dat klopt ja, dat heb ik nog nooit betaalt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:43 schreef Drommelsch85 het volgende:
- Vrijwillige ouderbijdrage die verplicht is![]()
van rhijn college? daar heb ik ook op gezetenquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:24 schreef mistermaniac het volgende:
Ik zit op het ICT college in almelo, jeez, wat een gore klote school. Heb je een geprek met de directeur en de afdelingsleider of je probleem, wordt je zo ff binnen 10 minuten dat lokaaltje uitgeschopt omdat ie ons niet aankon![]()
Die irritante freek van een Krikke (directeur) had ook nog lef om het volgende te doen:
Ik kwam binnen, gaf hem netjes een hand. Maar ik wendde mijn hoofd volgens zijn ideeen te ver af, dus pakte hij mijn hoofd vast draaide hem naar zich toe en zei... IK STA HIER HOOR!.. nou moe.....heb je het ooit zo gehad? Ik ben toch gvd geen klein kind meer?
En het is in elke regio kut kan je voorstellenquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:39 schreef Monidique het volgende:
Jongens, als dit over een ROC gaat, dan staat ROC dus voor Regionaal Opleidingscentrum. Dat is dus regionaal.
die alcojolist/ muziekleraar die nu ict geeft blijft wel het gaafst ik weet niet meer hoe die heetquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:37 schreef mistermaniac het volgende:
Het is en het blijft een kutschool
Niet hier, hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:08 schreef RDC het volgende:
[..]
En het is in elke regio kut kan je voorstellen![]()
Hutman?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:20 schreef afraidtech het volgende:
[..]
die alcojolist/ muziekleraar die nu ict geeft blijft wel het gaafst ik weet niet meer hoe die heet
Whaha dat kun je wel zeggen, ik heb daar ook op gezetenquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:26 schreef markiemark het volgende:
ik zit op ict academie in utrecht, ook onderdeel van roc, een grotere klote school heb ik nog nooit gehad, moet je ook alles zelf maar uitzoeken..
das idd kloten het eerste jaar dat ik daar zat was toen net die opleiding begon op het van rhijn(daarvoor op het dhr groen college gezeten), hebben we alleen maar cs gespeeld en helemaal niet met de stof.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:31 schreef mistermaniac het volgende:
sterker nog .. het is mijn mentor
hey daar zit ik ook op schoolquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:20 schreef squEEKer het volgende:
Weet je wat nog veel kutter is?
het ROC ter AA in Helmond .. dat is pas KUT! en ik moet nog 2 jaar
waarvan gelukkig 2x een half jaar stage
stage <--![]()
ROC <--![]()
vorig op 1 tiende punt gezakt... komt omdat mij leraar mij niet moch weet helemaal niet meer hoe de kerel heet, is er geloof ik ook niet meer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:15 schreef mistermaniac het volgende:
ik ga het nog proberen met half jaar over doen.
ICT tegenover de Wissen daarquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:18 schreef Partygurl het volgende:
[..]
hey daar zit ik ook op schoolWelke opleiding?
Sterrelaan/Fredericklaan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:25 schreef RDC het volgende:
eindhoven. ICT argH! Nu weer gezeik rondom Cisco diplomas die we niet krijgen tenzij we er wel voor betalen. Ongeloofelijk.
oh er gaan er per jaar ook een bult af hoorquote:Oh leuk, en dan te bedenken dat er een hoop mensen volgend jaar weer naar het ROC gaan...
Dude.. dat is al 3 jaar zo. Het schoolexamen mag je doen, maar om een officieel CCNA-certificaat te krijgen moet je betalen (en nog een extra examen doen, maar dat weet ik niet zeker). Maar dat is maar een jaar geldig ofzo, dus tenzij je klaar bent met je opleiding weggegooid geld.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:25 schreef RDC het volgende:
eindhoven. ICT argH! Nu weer gezeik rondom Cisco diplomas die we niet krijgen tenzij we er wel voor betalen. Ongeloofelijk.
Geef nou maar toe dat jij fout zat, en niet het ROCquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:28 schreef RDC het volgende:
Ja dan kan ik het ook. Het blijft KUT
...quote:uit de gevoerde gesprekken van de commisie met studenten blijkt, dat ze in het algemeen wel een idee hebben tot wie ze zich zouden moeten wenden voor klachten maar ze niet allemaal op de hoogte van het bestaan van een klachtenreglement en/of het bestaan van een vertrouwenspersoon en hoe die te bereiken is [snip]
!!!QUOTE!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:59 schreef coz het volgende:
[..]
oh er gaan er per jaar ook een bult af hoor
quote:[snip]landelijk ligt dit percentage jaarlijks tussen de 12 en 25%
+ nog eens 25% van mensen die teveel afwezig waren, toetsen opeens voldoende maakten (rara, de leraar kan toveren) etc. maar op een wonderbaarlijke wijze zijn overgegaan..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:39 schreef coz het volgende:
[..]
!!!QUOTE!!!
[..]
...![]()
ik denk dat dat toevallig was .. die ene reactiequote:
ik praat hier dan wel alleen over ROC deventer, en dan de economie en detailhandelsafdeling, over de andere afdelingen kan ik echt totaal niets zeggen. maar volgens mij zijn er verder geen klachtenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:24 schreef petre86 het volgende:
weet je wat leuk was...? tot vorige week mochten ROC's alleen maar fuseren... groter worden!
opsplitsen was bij wet verboden.... dom dom dom...hoe verander ik een leerling in een nummer...
maar ik hoor trouwens van ROC Aventus in Deventer (apeldoorn en zutphen ook) alleen maar 1 positieve reactie.... is dat de enige goede ROC????
Whahaha, van Baal is relax :pquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:30 schreef RDC het volgende:
Het is blijkbaar overal hetzelfde hoor ik wel. Hier beloven ze gewoon lekker dingen die je niet krijgt en dan maar met slechte smoesjes om de hete brei heen draaien, dat kunnen ze wel.
En dan heb ik nog geen woord gerept over de leraren hier, die, op een of twee na, zo gek zijn als een deur.
Regionaal Opleidings Centrumquote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:56 schreef skiczukie het volgende:
Wat betenkend ROC?
Wees blij, ik zat vorig jaar gewoon in de verkeerde klas, was ingedeeld in een 2e jaar klas terwijl ik GVD 4e jaars was. Ben nu eindelijk verlost, alleen nu komt het 2e drame om de hoek kijken, de fonty's!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:16 schreef mistermaniac het volgende:
Naja, een hele tijd geleden.
De vakantie is nog niet afgelopen of de problemen komen al weer om de hoek kijken, ik heb nog geeneens bericht gehad wanneer ik de boeken op moet halen of wanneer ik op school aanwezig moet zijn
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:01 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Regionaal Opleidings Centrum
Heb er 6 jaar gezeten, kon er geen genoeg van krijgen, whaha. Wel met steeds een half jaar werken er tussen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
![]()
Heb 4 jaar op een ROC gezeten en weet nu pas wat het betekend. Wat een kutschool
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:06 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Heb er 6 jaar gezeten, kon er geen genoeg van krijgen, whaha. Wel met steeds een half jaar werken er tussen.
pssstquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:24 schreef petre86 het volgende:
weet je wat leuk was...? tot vorige week mochten ROC's alleen maar fuseren... groter worden!
opsplitsen was bij wet verboden.... dom dom dom...hoe verander ik een leerling in een nummer...
maar ik hoor trouwens van ROC Aventus in Deventer (apeldoorn en zutphen ook) alleen maar 1 positieve reactie.... is dat de enige goede ROC????
Fontys is al helemaal ergquote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:02 schreef Tuneman het volgende:
alleen nu komt het 2e drame om de hoek kijken, de fonty's!
Die 18 maanden hou ik nog wel uit hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:12 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Fontys is al helemaal erg![]()
<quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:17 schreef BaZje het volgende:
in ede noemen ze het niet voorniets het (MA)ROC....
je weet wat ik bedoel ?quote:event horizon college ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
gespot .. bordje in de personeelswaterclosetquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:19 schreef Salvad0R het volgende:
ROC is administratief een klotezooi.
maar wel chill
gespot .. midden in een gang bij trappenhuisquote:gelieve het wc papier niet in het urinoir te deponeren
lol !!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:43 schreef coz het volgende:
[..]
gespot .. bordje in de personeelswatercloset
[..]
gespot .. midden in een gang bij trappenhuis
2 bordjes onder elkaar
<-- nooduitgang
nooduitgang -->
ik denk dat ik er nog wel een paar weet
Jij bent IT'er i.o?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:17 schreef coz het volgende:
ik heb al een paar ROC's van binnen gezien.. al eerder in dit topic gevraagd
(1 daarvan dus met 50 tft schermen (!).. nooit afgesteld op iets anders dan 60 hz ! (.. ga er maar 10 minuten achter zitten = koppijn ) )) (enz
)
ben er niet zo in thuis (tft) .. maar dan waren het gewoon hele cheap a@@ dingenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:28 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Jij bent IT'er i.o?TFT schermen kan je niet veranderen van hz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |