abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19747684
Ik ben iemand die meestal aan 7-8 uur slaap genoeg heeft. Ik neem er genoegen mee, langer slapen vind ik zonde van je tijd/leven. (haalt niet weg dat uitslapen best lekker is hoor)

Ik heb een 40-urige baan van half 9 tot 5, elke dag. Nu heb ik er een bijbaantje bijgenomen voor de verdiensten, waarbij ik op donderdagen en zaterdagen van 10 uur savonds tot 5 uur smorgens in een bepaalde tent ga werken, in de stad. Dat laat weinig ruimte over voor rusten op donderdagnacht.

Zijn er meer mensen die dit doen? En zijn er bepaalde tips (behalve redbull, dat kon ik zelf ook wel verzinnen) om vrijdag niet al te dood de dag door te komen? Ik wil de vrijdag niet vrijnemen, want dan is de verdienste van het bijbaantje ook nutteloos.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 9 juni 2004 @ 10:58:51 #2
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_19748122
De meeste mensen hebben genoeg aan 7 tot 8 uur slaap. je bent pas speciaal als je het redt met 4 tot 5 uur.

Een snuif coke doet wonderen, alleen dan is het geld van die avond er ook zo doorheen
Catch You On The Flip Side
pi_19748125
Kun je niet gelijk werk zoeken wat goed betaald ipv 2 banen
pi_19748158
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:58 schreef Aequitas het volgende:
De meeste mensen hebben genoeg aan 7 tot 8 uur slaap. je bent pas speciaal als je het redt met 4 tot 5 uur.

Een snuif coke doet wonderen, alleen dan is het geld van die avond er ook zo doorheen
Ik zeg ook niet dat ik speciaal ben, is het wel?
Laptop kopen?
pi_19748165
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:59 schreef MaRySe het volgende:
Kun je niet gelijk werk zoeken wat goed betaald ipv 2 banen
Als dat zo makkelijk was had ik dat wel gedaan.
Laptop kopen?
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:02:27 #6
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_19748222
Niks voor mij. Ik wil toch wel zo'n 9 uur slaap hebben.
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:02:30 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_19748223
Het lijkt mij bijzonder zwaar, maar misschien kan jij het hebben. Ik moet er persoonlijk niet aan denken tot 5 uur in een (horecatent?) te staan, om 6 uur pas op bed te liggen, om 8 uur weer op te staan en om 9 uur weer op m' n werk te zitten.

*ril*

Na 2 weken ben ik helemaal gesloopt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:03:08 #8
94827 het_ismij
Life is great
pi_19748242
pff eitje,..
ik doe nog aan school werk ernaast 40 en uitgaan vrijdag+zaterdag uit zaterdag werken,..
k slaap in een weekend maar 7 a 8 uur,..
(kep ook maar 4/5 uur slaap nodig per n8,..
heel irritant kan k je wel vertellen,..)

maar tips,..
als je moe wordt owzo ga dan niet zitten niksen maar ga wat doen,..
desnoods gewoon buiten rondlopen owzo,..
redbull werkt even maar raakt snel uitgewerkt,..
drugs is niet egt een optie,..
want daar raakt je van naar de klote zodra het is uitgewerkt,..
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
pi_19748360
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:02 schreef Posdnous het volgende:
Het lijkt mij bijzonder zwaar, maar misschien kan jij het hebben. Ik moet er persoonlijk niet aan denken tot 5 uur in een (horecatent?) te staan, om 6 uur pas op bed te liggen, om 8 uur weer op te staan en om 9 uur weer op m' n werk te zitten.

*ril*

Na 2 weken ben ik helemaal gesloopt.
Correctie: Ik moet van 10 savonds tot 5 sochtends, das dus 7 uur. En ik moet om half 9 beginnen op mijn kantoorbaantje
Laptop kopen?
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:09:22 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_19748394
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:07 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Correctie: Ik moet van 10 savonds tot 5 sochtends, das dus 7 uur. En ik moet om half 9 beginnen op mijn kantoorbaantje
Ja, dat zeg ik toch?

Maar in een kroeg moet je dan nog opruimen e.d. Je ligt minimaal een uur later in bed (met geluk).
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_19748473
gewoon van 6 tot negen even een middag/avond dutje doen, en dan als je thuis komt nog even snel een paar uur. Probeer de tijd die je slaapt per keer onder de 3 uur te houden, dan word je een stuk makkelijker wakker dan wanneer je vier uur slaapt achter elkaar terwijl je zeven of acht uur gewend bent.

Voor mij zou het geen probleem zijn, ik slaap wanneer ik wil, en waar ik wil, maar weet niet hoe makkelijk jij in slaap kan komen 's avonds rond 6 of 7 uur
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
pi_19748509
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:11 schreef Cybersailor het volgende:
gewoon van 6 tot negen even een middag/avond dutje doen, en dan als je thuis komt nog even snel een paar uur. Probeer de tijd die je slaapt per keer onder de 3 uur te houden, dan word je een stuk makkelijker wakker dan wanneer je vier uur slaapt achter elkaar terwijl je zeven of acht uur gewend bent.

Voor mij zou het geen probleem zijn, ik slaap wanneer ik wil, en waar ik wil, maar weet niet hoe makkelijk jij in slaap kan komen 's avonds rond 6 of 7 uur
Ik ga het eens proberen
Laptop kopen?
pi_19748523
Ik zou in ieder geval nog even proberen te slapen tussen 5 en 10 uur......
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:34:15 #14
94827 het_ismij
Life is great
pi_19749144
eej nachten werken in cafes discotheken en shit is echt onwijs leuk om te doen,..
ongeacht wat je verder voor werk doet,..
mijn buurman is doordeweeks systeembeheerder int weekend werkt hij in een discotheek puur voor de lol
Gr33tz
het_ismij
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:34:24 #15
81202 blublub
snob and a half
pi_19749149
hmm ik vraag me af hoe verstandig het is om die 2-3 uur nog te gaan slapen. soms is het verstandiger om niet te slapen dan om die 2-3 uur te slapen, aangezien je dan vaak moeier wakker wordt dan je eigenlijk was. maar ik zou het denk ik zelf ook wel even doen. maar als je vrijdag tot 5 uur door moet vraag ik me af of je het voldhoudt zonder slaap. ik zou zeggen, probeer het allemaal eens uit en kijk wat het beste bij jou werkt.

sterkte iig
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:36:41 #16
94827 het_ismij
Life is great
pi_19749219
helemaal mee eens,..
als hij erbij wil werken toch no prob??
lijkt mij zo,..
heeft tenminste wel een goede instelling!!
Gr33tz
het_ismij
pi_19749229
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:38 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik ben iemand die meestal aan 7-8 uur slaap genoeg heeft. Ik neem er genoegen mee, langer slapen vind ik zonde van je tijd/leven.
Hehe... Wat een onzin!!!

Nou, het is maar wat je leuk vindt. Ik ben benieuwd hoe lang je dit volhoudt. Mijn tip is in ieder geval: Stop met dat "extra" baantje van 22.00 tot 5.00!
pi_19749330
Je zou het kunnen proberen met legale amfetamines als ritalin (methylfenidaat), captagon (fenetylline) etc. Wel uitkijken met hartkloppingen en andere bijwerkingen.
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:40:54 #19
93184 Depsua
I find your lack of pants dist
pi_19749343
Het minder slaap nodig hebben kun je trainen. De eerste week ben je wel wat brak als je bv van 8 uur standaard naar 5 uur gaat, maar als je eenmaal in het ritme zit merk je het verschil niet eens meer. Als je eenmaal korter slaapt is het ook makkelijker om effectieve dutjes te doen, iig, dat heb ik dus. Een uurtje of 2 slaap kan dan al een stuk schelen.
Ook zou ik er op vrijdag voor zorgen dat ik de hele dag muziek had, dat werkt best goed om je wakker te houden. (Moetje natuurlijk geen langzame klassieke muziek ofzo opzetten )
Jezelf bezig houden is noodzaak als je wakker wil blijven.

Om nog op red bull terug te komen:
Je moet Iso Light eens proberen bij de Aldi, werkt beter en langer van red bull en is een stuk goedkoper. Duurt wel wat langer dan red bull voordat het begint te werken, maar je hoeft er geen treetje van leeg te zuipen wil je er iets van merken en je wordt er niet rot van
Life is what happens when you're planning for other things.
pi_19749387
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:40 schreef dopa het volgende:
Je zou het kunnen proberen met legale amfetamines als ritalin (methylfenidaat), captagon (fenetylline) etc. Wel uitkijken met hartkloppingen en andere bijwerkingen.
Als je dit soort troep nodig zou moeten hebben dan geeft dat maar weer aan hoe slecht weinig slapen voor je lichaam is!
pi_19749431
En geen middelen gebruiken om te slapen of om juist energie te hebben. Dan hou je het niet snel meer vol!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_19749499
Ik sla weleens een nacht over maar dan moet ik die avond erna echt op zun laatst om 12 uur in bed liggen.
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_19749612
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:42 schreef P-Style het volgende:

[..]

Als je dit soort troep nodig zou moeten hebben dan geeft dat maar weer aan hoe slecht weinig slapen voor je lichaam is!
Waarom zou dit troep zijn? Het zijn handige middelen die wel eens van pas komen.

En hoe kom je erbij dat weinig slapen slecht is voor je lichaam? De recuperende werking van slaap vindt plaats tijdens "slow-wave sleep" en deze komt voornamelijk voor tijdens de eerste paar uur en neemt dan proportioneel af. . Al die overige uren slaap zijn best te missen.
pi_19750600
Ik haal ook elke week wel een keer een nacht door. Een kleine tip:

Ga niet voor een half uurtje op een bank liggen ofzo. Als je dan weer wakker moet worden, ben je zo brak als iets en wil je alleen nog maar verder slapen. Blijf dus gewoon een beetje actief bezig
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:10:46 #25
16715 Mylene
*schatje*
pi_19751845
edit: reacties verwijderd (geflame en offtopic) en notes aangemaakt.

Reageer op de vraag van T.S. of blijf gewoon weg.

Dank je wel .
pi_19752385
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 13:10 schreef schatje het volgende:
edit: reacties verwijderd (geflame en offtopic) en notes aangemaakt.

Reageer op de vraag van T.S. of blijf gewoon weg.

Dank je wel .
U ook bedankt
Laptop kopen?
pi_19758967
ik haal regelmatig een nacht door, en dan neem ik helemaal geen red bull ofzo, ik zit dan gewoon achter me pc, dus zo inspannend is dat niet en wakker blijven doe ik toch wel
pi_19763676
K'las ergens op internet dat een powernap wordt aanbevolen. In de middag gewoon ff een uurtje slapen, beslist niet langer. daarna voel je je even brak maar daarna barst je van de energie
pi_19763728
Dat is voor iedereen weer anders, trouwens hoe ouder je word hoe minder slaap je nodig hebt.
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:34:51 #30
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_19764008
lijkt me dat je snachts vooral geen alcohol moet drinken
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:35:41 #31
57775 Zenchi
Makes love, not war
pi_19764031
7-8 uur slapen is gewoon nodig, geestelijk en lichamelijk... je kunt er dan wel weinig last van hebben om weinig te slapen, dat je niet moe bent ofzo, maar ik denk dat je het op (veel) langere termijn wel zult merken.
pi_19765306
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:35 schreef Zenchi het volgende:
7-8 uur slapen is gewoon nodig, geestelijk en lichamelijk... je kunt er dan wel weinig last van hebben om weinig te slapen, dat je niet moe bent ofzo, maar ik denk dat je het op (veel) langere termijn wel zult merken.
TS moet maar 1 nacht per week missen dus dat zal heus goed te doen zijn. Overigens heeft te weinig slaap weinig gevolgen en is het snel gerecupereerd:
quote:
How long can humans stay awake?

J. Christian Gillin, a professor of psychiatry at the University of California, San Diego, conducts research on sleep, chronobiology and mood disorders. He supplies the following answer.

The easy experimental answer to this question is 264 hours (about 11 days). In 1965, Randy Gardner, a 17-year-old high school student, set this apparent world-record for a science fair. Several other normal research subjects have remained awake for eight to 10 days in carefully monitored experiments. None of these individuals experienced serious medical, neurological, physiological or psychiatric problems. On the other hand, all of them showed progressive and significant deficits in concentration, motivation, perception and other higher mental processes as the duration of sleep deprivation increased. Nevertheless, all experimental subjects recovered to relative normality within one or two nights of recovery sleep.

bron

1 nachtje slaap missen zal dus zeker niet zwaar doorwegen en is in het weekend probleemloos goed te maken
pi_19765325
Slaap meestal tussen de 6 en 5 uur (doordeweeks dan )
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:46:14 #34
57775 Zenchi
Makes love, not war
pi_19766188
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:18 schreef dopa het volgende:

[..]

TS moet maar 1 nacht per week missen dus dat zal heus goed te doen zijn. Overigens heeft te weinig slaap weinig gevolgen en is het snel gerecupereerd:
[..]

bron

1 nachtje slaap missen zal dus zeker niet zwaar doorwegen en is in het weekend probleemloos goed te maken
ja en ergens anders hoor je weer dat je na 3 dagen schade op hebt gelopen en psychisch niet helemaal ok meer bent.
kan me dat goed voorstellen, na 48 uur is alles al een stuk anders dan normaal
  donderdag 10 juni 2004 @ 08:15:55 #35
94827 het_ismij
Life is great
pi_19774573
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:46 schreef Zenchi het volgende:

[..]

ja en ergens anders hoor je weer dat je na 3 dagen schade op hebt gelopen en psychisch niet helemaal ok meer bent.
kan me dat goed voorstellen, na 48 uur is alles al een stuk anders dan normaal
pff dat is dus niet waar,..
je kan makkelijk 1 nachtje slaap missen,..
ik heb in het weekend soms dagen van vrijdag 0700 tot zondag 05:00,..
en dan leef ik nog steeds,..
oke zondag dan niet helemaal meer,..

ik persoonlijk heb ook maar iets van 4/5 uur in een nacht nodig aan slaap,.. (k laad snel op )
als k smiddags als k naar de klote ben ff 20/30 minutjes me ogen dicht doe kan k der weer tergenaan,..
dat is per persoon verschillend en zal je voor jezelf achter moeten komen wat voor jou het beste is,..!
Gr33tz
het_ismij
pi_19774604
stil plekje op kantoor zoeken op vrijdag.....
  donderdag 10 juni 2004 @ 08:24:06 #37
94827 het_ismij
Life is great
pi_19774617
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 08:22 schreef Slabberdewatski het volgende:
stil plekje op kantoor zoeken op vrijdag.....
is ook effectief,..
maar niet als je met meerdere klanten contacten onderhoud
Gr33tz
het_ismij
pi_19774841
U heeft allen vrij nuttige tips

Vanavond is het zover dan ga ik werken ... Dus ik zal zoals geadviseerd beginnen met een "powernap" voor ik begin

En alcohol drinken zal ik zowieso niet doen, want dan maak je het alleen maar moeilijker.

Ik zal laten weten in dit topic hoe het ging
Laptop kopen?
  donderdag 10 juni 2004 @ 08:47:48 #39
94827 het_ismij
Life is great
pi_19774858
oke dan,..
we horen het wel,..
Gr33tz
het_ismij
pi_19776637
Powernap werkt alleen als je een dutje kan doen!
Bij mij werkte dat nooit, ik kon overdag gewoon niet slapen....
pi_19776691
Ik denk niet echt dat de TS gediend is van het feit dat iedereen het wel aankan enz.
Ik heb wel 1 tip: oefening baart kunst.
Dat is mijn eigen ervaring.
Het zal de eerste paar keer even wennen zijn, maar daarna ben je er aan gewend
succes ermee!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_19776892
Ik kom altijd beroerder uit een dutje weg.....
Daarom zeg ik, voor iedereen is het anders, en het hoeft echt geen kwestie van wennen te zijn.
Als het helpt is het super!
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:56:33 #43
94827 het_ismij
Life is great
pi_19777081
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik denk niet echt dat de TS gediend is van het feit dat iedereen het wel aankan enz.
Ik heb wel 1 tip: oefening baart kunst.
Dat is mijn eigen ervaring.
Het zal de eerste paar keer even wennen zijn, maar daarna ben je er aan gewend
succes ermee!
zoals ik al zei,..
je weet zelf het beste wat je wel en niet kan,..
je moet voor jezelf gewoon kijken wat voor jou het rlexte is om te doen,..
wel/niet slapen,..
wel/niet aan redbull owzo,..
Gr33tz
het_ismij
pi_19777693
-edit: wat gewauwel verwijderd, graag ontopic blijven
pi_19782330
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:49 schreef dopa het volgende:

[..]

Waarom zou dit troep zijn? Het zijn handige middelen die wel eens van pas komen.

En hoe kom je erbij dat weinig slapen slecht is voor je lichaam? De recuperende werking van slaap vindt plaats tijdens "slow-wave sleep" en deze komt voornamelijk voor tijdens de eerste paar uur en neemt dan proportioneel af. . Al die overige uren slaap zijn best te missen.
Maar de REMfase vindt pas plaats na 6-7 uur en die is vooral geestelijk best belangrijk.
Door steeds je slaaptijd een klein beetje te verkorten kan je deze trouwens wel 'vervroegen'.
Zoals velen voor mij al zeiden: Het is even wennen.
Owh en die red bull zooi moet je het liefst niet gebruiken, des te eerder wen je aan je nieuwe ritme.

En koop wat spul voor wallen onder je ogen
pi_19783138
Van een adventure-racer (van die idioten die zich 5 dagen helemaal afmatten per kano, fiets, hardlopend ed en dat minstens 22 uur op 1 dag) weet ik dat je lichaam maar 20 minuutjes slaap nodig heeft, en dan weer volledig uitgerust is.
De hersenen zijn dan echter nog niet bekomen van alles wat er die dag gebeurd is, en dat levert dus ook de problemen op, varierend van duizeligheid, problemen met de evenwichtsorganen, desillusies, coordinatieproblemen, concentratieproblemen, vergeetachtigheid...

Echt wennen aan je nieuwe "ritme" gaat in jouw geval niet echt op, aangezien je twee dagen heel anders leeft dan de rest van de week. En helaas, zo'n klok zit er niet ingebouwd bij je lichaam, dat je maandag t/m woensdag en vrijdag en zaterdag compleet anders leeft dan zondag en donderdag...
Daarnaast is het niet mogelijk om, tenzij je naar de andere kant van de wereld vliegt (daar hebben de meeste mensen al last van, jet-lag), je ritme zomaar om te gooien. Het lichaam reageert automatisch als het donker wordt, je wordt moe. Al doe je jaren elke dag nachtwerk, je zult er nooit helemaal aan wennen zoals je nu gewend bent aan snachts slapen.

Tips om het te redden? Houd je bloedsomloop op gang door in beweging te blijven. En dan hoef je niet de hele dag hard te lopen, maar elk half uur even opstaan en wat kniebuigingen maken wil al een berg helpen, evenals je benen bewegen als je achter een bureau zit. Ook het eten van koolhydraatrijk voedsel wil helpen, dat zorgt ervoor dat je bloedsuikerspiegel op pijl blijft, en je je minder snel slap gaat voelen. Verder helpt het om in een wat koelere omgeving te verblijven, als het warm is zak je sneller weg.
pi_19785865
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:02 schreef CEx het volgende:

[..]

Maar de REMfase vindt pas plaats na 6-7 uur en die is vooral geestelijk best belangrijk.
REM-slaap is inderdaad vooraal mentaal van belang. Het wordt beschouwd als de fase waarin herinneringen in het lange termijn geheugen worden geplaatst en uit experimenten waarbij mensen telkens werden wakker gemaakt als ze in REM-slaap belandden bleek dat ze angstig en geïrriteerd werden na een tijdje. Als men mensen hun slow wave sleep experimenteel ontzegt worden ze vooral fysiek moe.

Dat REM slaap pas na een 6-tal uren optreedt is niet waar. Van zodra je slaapt doorga je cycli van ongeveer 90 minuten waarbij slow wave sleep (4 fases) wordt afgewisseld met REM slaap (dus: 1->2->3->4->REM->4->3->etc). Het is wel zo dat na elke cyclus REM slaap proportioneel meer tijd inneemt.
  donderdag 10 juni 2004 @ 18:32:19 #48
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_19790397
slapen is flauwekul ik neem met 6,5 uur op een sgooldag ook genomen. weekend meestal uurtje of 7.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_19797740
Ik kan met bijzonder weinig slaap uitstekend functioneren. Alleen moet er na een aantal nachtje doorhalen of weinig slaap wel altijd een uitslaapdag zijn,... en dan slaap ik ook gerust een gat in de dag.
Her name was Lola, she was a showgirl..........
pi_19797916
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:32 schreef B_BOY het volgende:
slapen is flauwekul ik neem met 6,5 uur op een sgooldag ook genomen. weekend meestal uurtje of 7.
Nou, als je schooldag als "sgooldag" gaat schrijven dan krijg je toch ècht te weinig slaap!!!
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:25:21 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19799095
ik slaap per nacht iets van 5 uurtjes. 5 dagen in de week. Op vrijdag regelmatig stappen kom ik pas rond half 6 thuis. Ben ik 25 uur of langer wakker. Slaap ik van half 6 tot 12 en voel me geweldig.

Ik heb gewoon weg heel veel energie denk ik
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_19803706
Nou, hier ben ik dan. Status: Ik leef. Meer valt er momenteel niet van me te zeggen

Was pas om kwart over 5 thuis, en ben toen maar onder de douche gesprongen, heb niet meer geslapen, dat komt vanavond na het werk dan wel.
Laptop kopen?
pi_19804530
Gewoon doorhalen

Ik heb wel eens dat ik, wanneer ik om half 8 op bed lig na een feestje, ik gewoon 10 uur al klaar wakker ben . En ik voelde me nog kiplekker ook, geen moeheid, geen lichte kop, helemaal niks.

Slaap zowiezo niet veel, 6 uurtjes op een nacht ofzo....
pi_19806121
Status: na het nuttigen van 2 redbull, breaker met druivesuiker en een flesje AAdrink, begint mijn geestelijke gesteldheid langzaam maar gestaag iets beter te worden, en ik kan alweer iets helderder denken. Ik begin alweer langzaam te praten, en mijn typfouten worden minder.

Met een beetje geluk haal ik vanmiddag 5 uur zonder al te veel moeite
Laptop kopen?
pi_19806555
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 11:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
Status: na het nuttigen van 2 redbull, breaker met druivesuiker en een flesje AAdrink, begint mijn geestelijke gesteldheid langzaam maar gestaag iets beter te worden, en ik kan alweer iets helderder denken. Ik begin alweer langzaam te praten, en mijn typfouten worden minder.

Gewoon af en toe een rondje wandelen, even naar buiten een frisse neus halen (als dat mogelijk is) en je haalt het wel. Ik mis wel vaker een nachtje slaap en het is best te doen.
pi_19818420
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 11:02 schreef HTT-Thalan het volgende:

Tis gelukt he? Fok! is trots op je
pi_19830279
ik haal regelmatig door, maar probeer dan meestal minder te drinken en elk uurtje dat ik heb mijn ogen dicht te doen.. en inderdaad, als het meer dan drie uur is voel je je er niet beter van.
Like any young kid, I dreamed of world domination.
pi_19830311
Ik maakte wel dagen van tegen de 70 uur. Het probleem is dat als ik eenmaal over mijn vermoeidheid heen ben, ik niet kan slapen. Maar tegenwoordig is het maximaal 24 uur, maar meestel 19 uur ofzo.
PE#1
pi_19830445
En hoe gaat het nu met de ts?
pi_19830748
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 10:46 schreef vdo28 het volgende:
En hoe gaat het nu met de ts?
Die ligt denk ik nu nog steeds te pitten
pi_19830761
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:08 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Die ligt denk ik nu nog steeds te pitten
hij is net wakker....
het was hem in zijn geheel niet goed bevallen
pi_19863866
Ik heb van vrijdagmiddag 17:00 geslapen tot zaterdagochtend 11:00, en dat omdat mijn vriendin me uit bed jaagde

Ik denk dat ik vrijdagochtend voortaan toch maar vrijneem, om mezelf te sparen. Maar ben wel trots dat ik toch maar even 3 diensten gedraaid heb en daarmee zo'n 24 uur werken zonder slaap gehad heb
Laptop kopen?
pi_19864431
quote:
Op zondag 13 juni 2004 20:27 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik heb van vrijdagmiddag 17:00 geslapen tot zaterdagochtend 11:00, en dat omdat mijn vriendin me uit bed jaagde

Ik denk dat ik vrijdagochtend voortaan toch maar vrijneem, om mezelf te sparen. Maar ben wel trots dat ik toch maar even 3 diensten gedraaid heb en daarmee zo'n 24 uur werken zonder slaap gehad heb
Proficiat!
Ik weet een beetje wat het is, op een gegeven moment lijk je net dronken ofzo... je functioneert niet helemaal lekker meer. Als ik na een hele dag (24u) werken bijvoorbeeld een glas drinken vastpak, houd ik bewust een vinger aan de onderkant van het glas, bang dat ie anders door'm'n vingers glijdt.
  zondag 13 juni 2004 @ 21:26:33 #64
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_19865185
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:32 schreef B_BOY het volgende:
ik slaap maar 3 a 4 uur op een nacht doordeweeks.

Ben ik nu stoer?
¯ _(ツ)_/¯
  zondag 13 juni 2004 @ 22:38:27 #65
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_19867564
Heb trouwens wel eens gehoord dat meditatie ook een paar uur slaap schijnt te kunnen vervangen.. weet iemand hier meer van?

Ik heb trouwens een paar collega's die het al jarenlang met 5 uur per nacht doen. Ik vind het echt onbegrijpelijk maar ik weet dat ze er niet over liegen dus zelfs dat lijkt te kunnen. Maar ik moet er zelf niet aan denken.
Vampire Romance O+
pi_19867890
quote:
Op zondag 13 juni 2004 21:26 schreef Type-R het volgende:

[..]

ik slaap maar 3 a 4 uur op een nacht doordeweeks.

Ben ik nu stoer?
nee, helaas.
wel ongezond
pi_19872223
mja, ik haal ook wel eens nachten door (al niet zo veel meer als ik tot een jaar geleden deed, toen was het echt bijna dagelijks en dan een dagje school skippen na 3 nachten)

het enige wat je imo kan doen is jezelf bezig houden, op een gegeven moment een beetje indommelen en dan wakker schrikken, dat helpt je wel even vooruit..

bij mij is het overigens zo dat ik na 35 uur meestal niet eens meer de drang heb om te slapen en ik niet moe meer ben, alleen dan is deelname aan het verkeer neit aan te raden omdat je reactie vermogen toch ver te zoeken is
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_19872242
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:38 schreef MouseOver het volgende:
Heb trouwens wel eens gehoord dat meditatie ook een paar uur slaap schijnt te kunnen vervangen.. weet iemand hier meer van?

Ik heb trouwens een paar collega's die het al jarenlang met 5 uur per nacht doen. Ik vind het echt onbegrijpelijk maar ik weet dat ze er niet over liegen dus zelfs dat lijkt te kunnen. Maar ik moet er zelf niet aan denken.
Ik doe het zelf ook met 5 uur per nacht gemiddeld (soms 4 uur). Na een poosje raak je er aan gewend. Alleen in het weekend slaap ik gerust 8 tot 9 uur
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_19872311
quote:
Op zondag 13 juni 2004 20:27 schreef HTT-Thalan het volgende:

Je kunt dat trainen.
pi_19872381
Ik heb me zo'n 3 jaar gered met 3/4 uur slaap per nacht, soms gehele nachten overslaan en dan Zondagmorgen even goed uitslapen om het energiepeil aan te vullen...
Maar ja, toen studeerde ik .
I was an atheist until I realized I was God
pi_19873398
Ja weet je wat het is? Ik heb de hele week fatsoenlijk slaap, dwz de tijd om te slapen. Alleen die ene nacht niet. Dus zal ik toch die ene dag vrij moeten nemen. Anders lig ik elke vrijdag voor pampus, dat schiet ook niet op natuurlijk.
Laptop kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')