Ah, jij hebt ook gewerkt met de verkiezingen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:30 schreef DrMarten het volgende:
Vanmiddag lekker heerlijk decadent bij een 4 sterrenhotel een uitsmijter met rosbief en rollade van 11.25 euro zitten eten en na de vergadering sigaren zitten roken bij een goed glas bier, en dat alles op kosten van de belastingbetaler
Bedankt voor dit zinnige antwoord.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 03:16 schreef DrMarten het volgende:
hips
Ik niet, ik heb de tijd niet om zo'n beest genoeg aandacht te schenken. Daarnaast lopen er in de buurt al genoeg poezebeesten rond...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:53 schreef DrMarten het volgende:
Als iemand een kater zoekt.............
ja, en ik vind dat dat nog ff zo moet blijven, want zondag ben ik jarig! Dan wil ik niet dat mn BBQ in de soep (of de regen natuurlijk) loopt!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:27 schreef Troel het volgende:
Blegh, het is nog steeds warm
Volgens mij is er op de oude markt 1....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:53 schreef DrMarten het volgende:
Als iemand een kater zoekt.............
Beetje te laat ja. Ik heb zelfs een enorme plensbui gehad net voorbij Almelo op de snelweg...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:07 schreef poep het volgende:
noodweer is weg nu!! of is het te laat??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |