Piglet, dat is juist fijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef piglet het volgende:
Ik vind t wel vervelend dat jullie het via mij moesten horen en ik heb ook nog even getwijfeld of ik het zou posten...
Maar iedereen leeft hier zo met elkaar mee dat ik vond dat jullie het zsm moesten weten.
Het is gewoon niet eerlijk hoe het nu bij Merisse verloopt![]()
![]()
Okééééquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:07 schreef Beaker1 het volgende:
NOD = Niet Ongesteld worden Dag
Xanthe, knuffel hoe voel jij je.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:37 schreef Xanthe het volgende:
terug vind post
nou hier nog hetzelfde.. nog geen rode duiveltjes te bekennnen.. maar jah mijn ongi is toch onregelmatig.. dus het kan weer zo zijn dak dalijk weer die opwekkers moet slikken.. GRRquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:13 schreef jolene het volgende:
Ik gooide het topic dicht.
Met de vraag hoe het met Girly is
jaaah das glukkig al weg wegquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:44 schreef jolene het volgende:
Griepje wel weg dus.
Knuffel
Ow Merissequote:Op woensdag 9 juni 2004 15:22 schreef Merisse het volgende:
Lieve Jolene![]()
Het gaat wel weer een beetje met me hoor. Laat ik het zo zeggen: ik ben opgestaan, heb me gedouched en aangekleed, boodschappen gedaan (met een hele grote zonnebril op), jullie lieve reacties allemaal gelezen, mijn zus gebeld en op internet zitten zoeken naar hoop...
Het bloeden is heftig maar de buikpijn valt mee.
Ingrid19, ik heb je nod verwijdert uit het lijstje.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:20 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik zit nu al op dag 41!!!
Misschien dat ik een maandje oversla, ik reken er dan op dat ik eind deze maand ongi word, anders ga ik toch maar weer bij de dokter langs.
Trouwens kan iemand mijn nod weghalen? Mijn nod is ? Dank je!
Tearsong, hoe gaat met jou en eventuele ongi? Is er al iets veranderd?
*meldt*quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:08 schreef jolene het volgende:
[..]
Ingrid19, ik heb je nod verwijdert uit het lijstje.
Er zijn meerdere meiden hier bij wie het niet opgaan kwam/komt.
Misschien dat ze je later wat meer vertellen
volgens mij is het besmettelijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:15 schreef Beaker1 het volgende:
Het Beakersyndroom heeft ook Ingrid19 in zijn macht
Zwelgjequote:Op donderdag 10 juni 2004 10:08 schreef LadyS het volgende:
[..]
volgens mij is het besmettelijk
quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:30 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
Zwelgje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |