abonnement Unibet Coolblue
pi_19743144
In elk geval niet in Almere... Wat een kut dorp is dit ook. In de hele verdomde "stad" is gewoon geen alternatieve winkel te vinden. (Britain niet meegerekend, die heeft meer "neger kleding" (no offence))

Dichts bij is Amsterdam dan, denk ik.
Online shops zouden ook handig zijn, maar de paar die ik heb gevonden werkten niet, of zo belabberd dat bestellen evengoed niet lukt.
Die lui kunnen ook beter kleding blijven maken dan websites.

Ik zoek overigens vooral "skate" kleding.
Je weet wel, van die overdreven wijde kleding. Net zoiets als al die negers op MTV/TMF etc. dragen, maar dan net ff anders.
  woensdag 9 juni 2004 @ 00:46:18 #2
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_19743183
Visions in Zwolle
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  woensdag 9 juni 2004 @ 00:46:28 #3
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_19743192
boetiek t oortje in hilversum
half uurtje met trein/auto
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  woensdag 9 juni 2004 @ 00:47:27 #4
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_19743210
ben je een skater dan? (een skater is toch iemand die goed kan skaten en trucks en ollies en weet ie wat niet kan maken)

ga dan naar een sport winkel, daar vindt je de juiste kleding met bescherming voor onder anderen je hoofd, kneien en schouders.
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_19743226
Britain was vroeger wel meer alternatief, maar tegenwoordig bepaald niet meer nee...

echt een winkelketen kan ik verder niet noemen, weet wel wat zaakjes hier in de buurt maar daar heb je verder niks aan....
pi_19743304
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 00:46 schreef gfree het volgende:
Visions in Zwolle
ah u kent mijn vaste kledingzaak
Er kan er maar 1 de beste zijn.
pi_19743327
Kindred_Spirits: Ik ben alles behalve skater.
Ik ben de gek zeg, beetje op 8 kleine rot wieltjes over allerlei opstakels raggen. Ik wil nog niet dood.
Gewoon afstanden skaten doe ik wel, maar dat bedoelde je vast niet, he?

Nee, ik vind het gewoon toffe kleding.
  woensdag 9 juni 2004 @ 00:53:21 #8
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_19743336
Is het eigenlijk nog wel alternatief als een winkel zich er op toespitst, qua commerciële gelul en zooi?

(Heb een hekel aan mensen die zichzelf ongelofelijk alternatief vinden terwijl ze in groepjes van 4 met dezelfde outfits door de straat heen banjeren )

IIG, als je in Amsterdam de Dam richting het Vrijheidsmonumentje afloopt, zit volgens mij bij de 2e brug aan je rechterhand een leuk winkeltje met gothic en allemaal soorten shit.

Anders kun je nog terecht bij de RoXY in de Kalverstraat. (Lekker alternatief )
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_19743383
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 00:51 schreef Kindred_Spirits het volgende:
mep een alto in elkaar en jat zn kleren..
Mag een nep alto ook? Ik zie echt geen verschil meer tussen alto's en alto's hoor.
Het is sowieso een vreemd begrip.

Ik weet nu al dat ik tot nep-alto word gebombardeerd als ik ineens in een Overzeas broek en DC schoenen kom aanwandelen...
  woensdag 9 juni 2004 @ 00:57:08 #10
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_19743413
in m'tricht bij de baba shop en die ene shop tussen die 2ehands klere winkel en die copieerzaak jeweetwel schuintegenover america2day
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_19743421
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 00:53 schreef wadgem het volgende:
Is het eigenlijk nog wel alternatief als een winkel zich er op toespitst, qua commerciële gelul en zooi?

(Heb een hekel aan mensen die zichzelf ongelofelijk alternatief vinden terwijl ze in groepjes van 4 met dezelfde outfits door de straat heen banjeren )

IIG, als je in Amsterdam de Dam richting het Vrijheidsmonumentje afloopt, zit volgens mij bij de 2e brug aan je rechterhand een leuk winkeltje met gothic en allemaal soorten shit.

Anders kun je nog terecht bij de RoXY in de Kalverstraat. (Lekker alternatief )
Zoals ik al zei in m'n reply, alto is maar een maf begrip.
Er lopen duizenden alto's in de zelfde kleding soort rond, en nog vinden ze zichzelf alternatief.
Daar gaat het me dus niet om.
Als ik anders wilde zijn zou ik m'n eigen kleding wel maken. Dan weet je tenminste zeker dat niemand anders het heeft.
Hoewel... Als één gek het leuk vindt heb je zo een nieuwe trend.
pi_19743497
Pfffrrrt !
Waarom zitten mensen zo vaak te janken over "alto's"
Het is een fase, je komt er wel overheen als je volwassen bent. Dat soort onzin.
Ja, voor de een zal het een fase zijn. Er zijn ook mensen zat die het enkel kopen omdat hun vrienden er in lopen, of omdat het mode is.
Nou, laat ze lekker.
Ik ga toch ook niet zitten zeiken dat Armani pakken maar een fase is waar je uit groeit.
  woensdag 9 juni 2004 @ 01:01:31 #13
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_19743517
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 00:57 schreef Demon-X het volgende:
in m'tricht bij de baba shop en die ene shop tussen die 2ehands klere winkel en die copieerzaak jeweetwel schuintegenover america2day
omg je woon ook nog in dezelfde plaats als mij

ps baba shop is echt te gaar... maargoed dat vindt ik...
er is ook een winkeltje als je voor de oude brug links gaat en altijd maar rechtdoor loopt.. geen id hoe het heet maar ook van die wazige kleding

maargoed, ik hou het lekker bij de non-skate kleding
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_19743640
Maar goed.
Hilversum is dichtbij, dus ik ga wel een keer bij 't Oortje kijken.
Die hebben hier in Almere trouwens een CD winkel.
Ik hoop alleen dat die kleding zaak wat minder absurde prijzen hanteert.
pi_19743843
ach ik liep 15 jaar geleden al in skatekleding. toen droeg je dat nog omdat je skater was.. nu zie je iedereen met DC en etnies rondlopen die nog nooit een plank hebben aangeraakt.

en skaterlook is niet meer alto tegenwoordig, meer mainstream helaas. maar om ff op je vraag terug te komen.. gewoon naar de grote steden gaan en dan kom je vast wel iets tegen.
  woensdag 9 juni 2004 @ 01:23:16 #16
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_19743914
zoiets vindt ik wel mooi, al ben ik zelf geen skater:
de kleding dan he:



dit is meer het wannabe:

_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_19743934
hey die bovenste lijkt op hoe ik er altijd bij liep

zonder rare kleuren iig, altijd in het zwart/wit/grijs/beige
  woensdag 9 juni 2004 @ 01:52:16 #18
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_19744244
nja, je moet inderdaad gewoon aandoen wat je leuk vindt
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_19744720
ach jongen tegenwoordig heb je zelfs bij de trendsetter korn shirts en meer van die bagger
pi_19745034
Hebben ze in plaatsen rondom Almere geen dumpshops zitten

Ik ga altijd naar de dump in Amersfoort, daar hebben ze duizenden wijde broeken en andere " alto" kleren
pi_19747203
We hebben wel een dump hier, maar die heeft meer "leger" achtige kleding.
Dar vond ik als kind zijnde leuk, maar tegenwoordig niet meer.
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:29:10 #22
16715 Mylene
*schatje*
pi_19752387
edit: topic wat opgeschoond wegens offtopic gewauwel. Gelieve gewoon de vraag te beantwoorden van de T.S.

Dank je wel .
pi_19752521
bij Netjes in Utrecht verkopen ze wel leuke (betaalbare) overzeas broeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morgil op 09-06-2004 13:34:37 (typo) ]
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:37:28 #24
16715 Mylene
*schatje*
pi_19752605
Je kan ook gewoon naar het Waterlooplein gaan, of Zippers, of de Nieuwendijk, en natuurlijk de RoXy.
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:55:04 #25
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_19753099
In Maastricht ligt een winkeltje (straat naast de Bijenkorf), alternatieve, zeer wijde en baggy 'hiphop' kleren krijg je daar. Weet de naam niet meer.
Er is ook een winkeltje met skatespullen/kleren in de Rechtstraat. Daar weet ik ook de naam niet meer van, sorry!
Tis wel een beetje ver weg voor je, maar als je in de zomer eens zin zou hebben in een dagje Maastricht..grijp dan je kans zou ik zeggen
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')