quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:29 schreef N_I_ het volgende:
Hey mensen,
Ik ben dus al een tijdje maagd maar daar zal snel veradnering in komen.
schaamhaar bijknippen is zeer verstandig tenzij ze op een oerwoud kickt maar dat zijn er heel weinig, verder zorgen dat er geen kindjes komen dat lijkt me ook wel handig dus hou je aan de gouden regel:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:29 schreef N_I_ het volgende:
Hey mensen,
Ik ben dus al een tijdje maagd maar daar zal snel veradnering in komen. Ik heb de nummer van een meisje gekregen en ik denk erover na om haar morgen naar mijn huis te laten komen om te neuken. Ik weet niet of ze gelijk wil neuken maar pijpen in ieder geval. Ze heeft al een paar jongens gezogen maar nog nooit geneukt. Ik zal haar ontmaagden hoop ik. Hebben jullie nog tips ( and tricks) voor de eerste keer? Nog aandachtspunten waaraan ik aandacht moet besteden. ( Bijvoorbeeld schaarhaar bijknippen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zorg voor wat sfeer kaarsjes en een leuk muziekje doen het altijd wel goed, mischien zelfs een bad als jullie die hebben... have fun
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
Ik wil geen relatie met haar en het moet stiekem gebeuren want haar vader....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:31 schreef _The_General_ het volgende:, als je geen kl00n bent, dan heb je een erg rare visie van meisjes, en relaties,
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]Moet hij gelijk anaal gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
Hij weet het verschil toch niet...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:34 schreef Dezz het volgende:
[..]
Moet hij gelijk anaal gaan![]()
Je praat alleen maar over "ze moet" en "ik wil" , wat wilt zij?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:32 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ik wil geen relatie met haar en het moet stiekem gebeuren want haar vader....
Zij heeft net haar nummer aan mij gegeven en ze heeft het al eerder 'laten merken'.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:34 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je praat alleen maar over "ze moet" en "ik wil" , wat wilt zij?
Ik heb een heel telefoonboek van midden limburg liggen, die willen ook niet allemaal pijpen....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Zij heeft net haar nummer aan mij gegeven en ze heeft het al eerder 'laten merken'.
Zij wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik heb een heel telefoonboek van midden limburg liggen, die willen ook niet allemaal pijpen....
oeps..iets te snel op invoeren geklikt, had nog niks getyptquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:38 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Zij wel.![]()
Maarre nog tips afgezien van:
Condoom
Ontharen
Romantiek
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik heb een heel telefoonboek van midden limburg liggen, die willen ook niet allemaal pijpen....
Vrouwen vinden het ook altijd leuk als je hun hoofd vastpakt en op én neer ramt terwijl ze je aan het pijpen is.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:38 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:48 schreef muisje1986 het volgende:
Neem een smaakconddom, is lekkerder voor haar....
Hahaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:49 schreef bullshit. het volgende:
i am gonna score eheh eheh eh h
beavis and butthead![]()
die vader van haar is een beetje streng...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahagoede
![]()
![]()
![]()
En btw je zei net iets en haar vader.... wat is daarmee ? leg het es uit zal ik zeggen ...
Hehe... een bìtch zelfs!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:59 schreef N_I_ het volgende:
Sneu of niet maar ik heb een bitch. Ik hoef mijn handjes straks niet te gebruiken.
heb jij er een ja? Dan snap ik dat van die vader ook wel. Die wil je wellicht ook volstoppen, maar dan met kogels.. whehe.. sneu verhaal iigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:59 schreef N_I_ het volgende:
Sneu of niet maar ik heb een bitch. Ik hoef mijn handjes straks niet te gebruiken.
of MSNquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:04 schreef nexhil het volgende:
sommige mensen kunnen gewoon beter bij tmf chat blijven
Ze trelt en pijpt inderdaad lekker, maar ik zou er niet neuken als ik jou was...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:59 schreef N_I_ het volgende:
overmogen een nieuw topic van TS.. "Oude versleten bitch te ruil, slechts 2 maal geneukt in kont."quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:07 schreef nightfall het volgende:
je bitch is dan wel na 2 beurten versleten, maar je kan bij je vrienden dan wel opscheppen dat je harde sex hebt gehad..
En heeft ie je al gebeld? of nam je vader op?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:09 schreef gurlie het volgende:
je denkt toch niet dat ik dit serieus ga nemen hemag dit geen schopje naar ONZ ofzo
whoops.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:10 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
En heeft ie je al gebeld? of nam je vader op?
je neemt me de woorden uit de mondquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:59 schreef Pony-Lover het volgende:
leuktopic
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whoops.
Wat heb je nou met haar afgesproken? neemt zij de condooms mee of haal jij ze?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:23 schreef N_I_ het volgende:
Ik heb haar net GEBELD en gepraat met haar. Ik heb met haar morgen afgesproken. Als ik het slim speel lukt het me in de middag nog.
dat is als je op je 14e een hanekam neemt terwijl je die middag met je moeder kleren zou kopen en dan zegt je moeder "Zo ga ik met jou niet over straat ik schaam me kapot voor je haar"quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat is schaarhaar?
dat was zeker wel effe lastig of niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:23 schreef N_I_ het volgende:
gepraat met haar.
Misschien laat ik haar alleen pijpen. Maar een condoom is denk ik wel handig. En moet je met condoom aan pijpen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:25 schreef Maikuuul het volgende:
Straks heeft ze gelogen :p dikke slet enzo zie je TS 2 dagen later hoe kom ik van chlamidia af :p
heb jij wel eens geprobeert om te praten met haar? je kan beter tegen een boom praten want haar zegt echt niets terug in tegenstelling tot sommige bomen....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef whoops het volgende:
[..]
dat was zeker wel effe lastig of niet?
yep maar dan moet je hem om je hoofd doen voor het geval het een mindfuck wordtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Misschien laat ik haar alleen pijpen. Maar een condoom is denk ik wel handig. En moet je met condoom aan pijpen?
hmmm is nog gevaarlijk.... je kan beter gewoon helemaal geen sex hebben, dat is een stuk veiliger...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:30 schreef Maikuuul het volgende:
Als je geen ziektes wilt zoals bijv schimmels op je lul moetje een condoom om bij het pijpe :p
ik heb gehoord dat meisjes die maagd zijn tot hun 15e wil willen fistfucken maar na hun 15e willen ze alleen nog anaal fistfucken...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:31 schreef Bio_Bastard het volgende:
mss als je gewoon een plastic zak om je arm heen doet kun je mss naderhand ook nog even fistfucken. Willen alle meisjes die nog maagd zijn.
toch?![]()
There's something fishy going on herequote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:33 schreef N_I_ het volgende:
Lul maar wat jullie willen but I smell pussy
........ haar vader ????quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:32 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ik wil geen relatie met haar en het moet stiekem gebeuren want haar vader....
Je zegt het zelf: Limburg....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:46 schreef whoops het volgende:
hey TS, heet je toevallig henri?
je lijkt in ieder geval WEL op 'm
69quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:51 schreef Intergalactrick het volgende:
Wat is dr nummer?
jij bent een vrouwquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:53 schreef Fancy_Me het volgende:
![]()
ah de bron van de chlamydia infectie is ontdekt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:41 schreef GeneralFailure het volgende:
TS je bent te laat... ik ben ff bij haar langsgegaan en heb haar van mijn genotsknuppel laten proeven
hehehe jah....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:55 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
ah de bron van de chlamydia infectie is ontdekt.
Dan komt die vader dus langsquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:55 schreef Dirrrrk het volgende:
Ik heb een tip voor je: vergeet geen geld mee te nemen want de meeste van dit soort meisjes worden nogal boos als je ze niet betaald achteraf!
volgens mij denk je dat je de enige op aarde bent die ooit zal neuken.. nou ik moet je teleur stellen.. jij bent echt zo kansloos.. een paar msgs eerder schreef je ook wat je nodig had, romantiek was een van jou ingredienten.. zal nog heel lastig voor je worden, je hebt laag niveau en laag niveau, maar jij.. jij bent nog kanslozer dan de rest van de fokkers!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:33 schreef N_I_ het volgende:
Lul maar wat jullie willen but I smell pussy
tja die chlamydia hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:58 schreef GeneralFailure het volgende:
shit hijs echt doodgebloed
leeft TS nog of issie al naar bedje toe?
ah de arme kippen daarquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:03 schreef T1andonly het volgende:
ja hei, komt er sex denk je...gaat de TS weg...leuk
misschien kwam hij wel voor het eerst klaar en rent hij nu een ererondje door zijn dorp
geeft niets joh... wil je erover praten?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:09 schreef Praag het volgende:
ik wil wat serieus gaan zeggen... maar het lukt me echt niet...
Christus, in wat voor achterlijke cultuur leef jij.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:29 schreef N_I_ het volgende:
Hey mensen,
Ik ben dus al een tijdje maagd maar daar zal snel veradnering in komen. Ik heb de nummer van een meisje gekregen en ik denk erover na om haar morgen naar mijn huis te laten komen om te neuken.
IDD.. Ik lig helemaal dubbelquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:16 schreef GeneralFailure het volgende:
hierbij nomineer ik dit topic tot beste topic ooit
clitoris? man dat zijn echt ranzige insecten ik had er laatst in op mijn kamer... mooi dattik hem hebdoodgetrapt met mijn kistenquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:31 schreef Escom2002 het volgende:
TS.. wat heb je eigenlijk de afgelopen 5 jaar gedaan?? een beetje met je zelf lope te spele ofzo 8er je computer??? serieuz.. als je dit meent heb ik medelijden met je meisje...
heb je trouwens wel eens van een clitoris gehoord?![]()
![]()
Niet als wij haar deze link eerst toespelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:23 schreef N_I_ het volgende:
Ik heb haar net GEBELD en gepraat met haar. Ik heb met haar morgen afgesproken. Als ik het slim speel lukt het me in de middag nog.
Ik denk dat het sowiezo niet zal lukken. Volgens mij plakt de binnenkant van zijn onderbroek al bij het openen van de deur.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Niet als wij haar deze link eerst toespelen.
Dan zal je bitch niet meer zo chill zijn om jou te smacken aight?
Lewhewhewhewser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |