ohquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:34 schreef TimmyAsd het volgende:
er is ook geen centraal topic hierover
zoek maar eens op [Centraal] Israel / Palestina topic oid..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ohwaar dan?
mods: kan die anders naar SES
uitbreiding van wat? Israëlisch land?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:40 schreef dopa het volgende:
Nee
Israël is hoe dan ook schuldig. Zij hebben land ingepikt van mensen die daar al woonden. Bij uitbreiding is dus ook een groot deel van Europa verantwoordelijk.
Als we zo gaan beginnen woonden de joden er eerder...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:40 schreef dopa het volgende:
Nee
Israël is hoe dan ook schuldig. Zij hebben land ingepikt van mensen die daar al woonden. Bij uitbreiding is dus ook een groot deel van Europa verantwoordelijk.
Gedeelde verantwoordelijkheid door hun dat stuk land toe te kennen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
uitbreiding van wat? Israëlisch land?
Wie er enkele millenia geleden woonde doet imo niet ter zake.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:44 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen woonden de joden er eerder...
jij, of wij?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:29 schreef Bupatih het volgende:
Stelling:Bij de conflicten rondom Israël sinds 1948 kan je niet meer zeggen wie schuldig is en daardoor is een oplossing niet mogelijk
Ben je het hiermee eens? Ja/Nee? --> Waarom?
Ik moet hier morgen een betoog overschrijven
60 jaar wel danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:46 schreef dopa het volgende:
[..]
Wie er enkele millenia geleden woonde doet imo niet ter zake.
ik...met jullie hulpquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
jij, of wij?
ohwquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ik...met jullie hulp![]()
maar tijden veranderen....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
ohw
vroeger, heel lang geleden, toen alice nog een klein aliceje was, maakte ze altijd zelf haar huiswerk
Ik vind van wel jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:48 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
60 jaar wel dan![]()
Zijn trouwens eeuwen, maar goed
Dit is dus nu precies het probleem... De een vind van wel de ander vind van niet. Beide partijen hebben gelijk in deze kwestie. Enige oplossing die er is, is om er samen vredig of in oorlog te leven....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:57 schreef dopa het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:59 schreef Alicey het volgende:
hoewel, ik moet even een misverstand rechtzetten
als ik me goed herinner maakte ik eik nooit mijn huiswerk
maar ik liet het door anderen maken
Om mijn standpunt dan iets meer te onderbouwen: geen enkele regering acht zich verantwoordelijk voor wat er tijdens de kruistochten is gebeurd. Voor wat er tijdens de koloniale periodes is gebeurd in de kolonies voelen regeringen nog steeds een verantwoordelijkheid. Waarom dan niet voor de kwestie Israël?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:00 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Dit is dus nu precies het probleem... De een vind van wel de ander vind van niet. Beide partijen hebben gelijk in deze kwestie. Enige oplossing die er is, is om er samen vredig of in oorlog te leven....
In België is het afschaffen van huiswerk een hot item in de politiek tegenwoordig....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:59 schreef Alicey het volgende:
hoewel, ik moet even een misverstand rechtzetten
als ik me goed herinner maakte ik eik nooit mijn huiswerk
maar ik liet het door anderen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |