quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:31 schreef TallMan het volgende:
[..]
HODFR.
Okay, je weet het he, scheermesjes zijn uit, knagen is helemaal hot.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Which reminds me, ik ben ook nog 'es door al m'n South Park heen
en slaap-pillen..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:31 schreef TallMan het volgende:
[..]
zeker teveel van de topictitel op toen ?
Nuchter niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hebben wij elkaar ooit echt gesproken dan?
Ja, ik ben ook maar een newbie en noob.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]..
overdosis ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en slaap-pillen..
Hmm... nu ik het zo teruglees... misschien werk ik het zelf wel in de hand!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
En ik heb nauwelijks wat aan (oeoeoe) en nòg, nòg is het een freakin' sauna
Doe eens zoeken naar Invader Zim, hele coole tekenfilmserie maar hier in Europa niet echt bekend. Aanrader!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Which reminds me, ik ben ook nog 'es door al m'n South Park heen
Tijn-logic ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmm... nu ik het zo teruglees... misschien werk ik het zelf wel in de hand!
*muts en sjaal gaat zoeken*
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:33 schreef engessa het volgende:
[..]
Doe eens zoeken naar Invader Zim, hele coole tekenfilmserie maar hier in Europa niet echt bekend. Aanrader!
Ik wacht met smart op de regio 2 dvd's die ooit uit gaan komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:34 schreef jogy het volgende:
[..]Invader Zim
![]()
op de vorige meet was je in de verte wel zichtbaar, maar dat was ook allesquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Nuchter niet.
Ik heb een regiovrije DVD-spelerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:34 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de regio 2 dvd's die ooit uit gaan komen.![]()
Gir!![]()
Lucky bastard! Tijd dat ik mijn dvdspeler ook ga fixen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een regiovrije DVD-speler.
Ik heb wel woorden met je gewisseld, maar in de verte was je grappigerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
op de vorige meet was je in de verte wel zichtbaar, maar dat was ook alles
Ik heb Internetquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een regiovrije DVD-speler.
Goeie toevoeging op een Internet forum, Tijn!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb Internet
Ik heb Tijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb Internet
jij ook!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb wel woorden met je gewisseld, maar in de verte was je grappiger.
Hoi!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb Tijn..
Ja, ik ook. en ook al een 10 tal Invader Zim episodes op CD gebrand. Maar toch, op DVD is het toch leuker als je een serie echt leuk vindquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb Internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |