Hoe meer je je opwindt over niet kunnen slapen hoe moeilijker het wordt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:54 schreef static het volgende:
Hevige kutzooi.
Van rode wijn krijg ik snel koppijn, tenzij het goede isquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rode wijn?
Tuurlijk Roy.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Insoje bent blauw
Is dat een hintquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk Roy..
*meel gaat sjekken
Straks, als ik thuiskom, op het balkon, glas drank, peuk en zwaaien naar iedereen die naar het werk of school gaatquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mescal,.
Nee, ik heb Dagonet gemailed, maar was te lui om twee berichten te kwooten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat een hint
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:58 schreef static het volgende:
Ik pak gewoon een hamer en sla mezelf eens hard tegen de kop, slechter/lelijker kan het toch niet worden. Tot morgen allen.
Sta ik daar dan tussen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij moet echt wat vaker in B&H kijken jij
Mini-kras-meet organiseren?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:58 schreef static het volgende:
Ik pak gewoon een hamer en sla mezelf eens hard tegen de kop, slechter/lelijker kan het toch niet worden. Tot morgen allen.
ik ben dol op communikaatsen enzo, maar daar moet altijd wel weer iemand bij zijnquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Communicaasie heet dat. Ofzo.
Geen respect die mensen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:03 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ben dol op communikaatsen enzo, maar daar moet altijd wel weer iemand bij zijn![]()
weg privecy
Moeten we eens doen ja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mini-kras-meet organiseren?
Begin maar vast met zwaaien, ik ga naar bed.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Straks, als ik thuiskom, op het balkon, glas drank, peuk en zwaaien naar iedereen die naar het werk of school gaat
Ik heb terug mailed.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb je al gemail
Ik haal alvast tissues bij de groothandel,quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:04 schreef static het volgende:
[..]
Moeten we eens doen ja.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |