sega mastersystem spel: sonicquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:01 schreef Chroxy het volgende:
ik weet neit of je spellen erbij wilt en het is een boxed nes en geen snes maar samen inc verzendkosten wil ik er graag 55 euro voor hebben zonder spellen. Wil je die er wel bij, dan regelen we nog wel iets..
ik heb al een mastersystem liggen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef Chroxy het volgende:
@paarse paashaas;
wil je nou een mastersystem, nes (+ box) en megadrive..? of wil je de nes en de megadrive en een spel van de mastersystem..?
Kijk maar in je beginpost; hij staat wel in het lijstje. Jammer trouwens. Was al lang op zoek naar castlevania.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:11 schreef Chroxy het volgende:
castlevania heb ik niet meer (staat ook niet in het lijstje), castlevania is al een tijde terug verkocht, maar de foto is zo oud.. 32,50..?
Als je dit alles nog hebt, hoeveel wil je dan voor deze set hebben?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:57 schreef Chroxy het volgende:
1 Megadrive 1
met 1 controller en 1 supercontroller (met 6 knopjes ipv 3)
22,50 voor de megadrive
Castle of Illusion Starring Mickey Mouse
Michael Jackson's Moonwalker
Mortal Kombat 3
allemaal nog in doosje + boekje
Deal, wil je hem opsturen? Heb eigenlijk niet veel tijd en zin om daarvoor af te spreken nl. (tentamens). Laten we er dan 15 van maken en dan stuur jij hem op. Indien akkoord dan moet je me ff mailen (profiel) en dan regelen we alles verder via mail.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:50 schreef Chroxy het volgende:
ja, hij staat nog in het lijstje bij de nes games (en die hb ik ook nog), maar voor de megadrive heb ik hem dus niet meer en staat hij er ook niet meer..
maar voor castlevania voor op de nes: 7,50 ..?
Fine by me!quote:Op maandag 14 juni 2004 21:19 schreef Chroxy het volgende:
@ redmer: ik heb nog 2 nintendo's, ik ga dus niet eerst alle spellen verkopen en geef dus voorrang aan mensne die er ook een nes bij kopen, je zult dus nog even moeten wachten..
Even wat random vraagjes naar aanleiding van bovenstaande post:quote:Op maandag 14 juni 2004 21:19 schreef Chroxy het volgende:
@ punica, sorry het gaat niet door, het is waarschijnlijk verkocht
@hal: ik heb moonwalker nog liggen ja
@ rene, ik vrag voro de nes in de doos + mario bros 35 euro, maar waarschijnlijk is die al weg.
@ redmer: ik heb nog 2 nintendo's, ik ga dus niet eerst alle spellen verkopen en geef dus voorrang aan mensne die er ook een nes bij kopen, je zult dus nog even moeten wachten..
Helaas.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:55 schreef Chroxy het volgende:
neej ze zijn ook nog niet echt verkocht (de megadrive dan), maar de deal is wel rond, dus zodra ik het geld heb zijn ze weg..
In welke staat is die?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:57 schreef Chroxy het volgende:
Philips G7000 met 2 contorllers
en een aantal spellen
20 euro..
In dat geval wil ik die wel kopen (inclusief de spellen natuurlijk). Kan je er toevallig ook nog een foto van maken? Want die ontbreekt nog een beetjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:35 schreef Chroxy het volgende:
de philips g7000 is voor zover ik weet ik perfecte staat, met 2 controller die er dus gewoon aanhangen (niet los te krijgen) en alles werkt nog perfect..
Is goed! Dan hou ik het hier niet meer in de gaten en merk ik het wel mocht het zover komen! Thanx!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:33 schreef Chroxy het volgende:
moonwalker, 8 euro inc.?
@red mar,
ik zal je dus mailen mocht ik de spellen los willen verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |