vlakbij Spijkenissequote:Op woensdag 9 juni 2004 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
damn... waar dan...?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik vind jullie allemaal wel aardig
ok... brielle ofzo dan??quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:35 schreef LWaS het volgende:
[..]
vlakbij Spijkenisse
ok!! Het was zeker weer leuk!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:35 schreef LWaS het volgende:
ik ga er trouwens vandoor..het was weer leuk!
* hermandeperman nog ff wat nuttigs doen voor ie moet werken
doeiquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:35 schreef LWaS het volgende:
ik ga er trouwens vandoor..het was weer leuk!
nog ff wat nuttigs doen voor ie moet werken
jij bent liefquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
Zo dood ben ik niet hoor
Maar ik ben wel zo wegquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
niet?? oh.... gezellig dan!!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij bent lief
* ijsmeis gaat vandaag in een Hi-Lux rijden
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik ben wel zo weg
Ik mag dan gaan van de leraren. aangezien ik 4 uur te vroeg was op schoolquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoezo dat dan weer?
een nieuwe of een oudere??quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij bent lief
* hermandeperman gaat vandaag in een Hi-Lux rijden
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag dan gaan van de leraren. aangezien ik 4 uur te vroeg was op school
Oh ja, das waar... Dat kan niet meer...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:31 schreef LWaS het volgende:
[..]
nog gekker?doeg!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
LWaS en MutZ weg en gelijk de boel dood![]()
Totdat ik weer paars word... Ik weet echt niet wat het is... Als ik paars ben en dan een screenshot maakt en plakt in paint, als ik dan weer normaal word, dan is het screenshot ook niet paars...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HE! Ze is er weer
de echte.. robuuste doch lieve variantquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een nieuwe of een oudere??
dan is het je monitor of kabel of stekkerquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Totdat ik weer paars word... Ik weet echt niet wat het is... Als ik paars ben en dan een screenshot maakt en plakt in paint, als ik dan weer normaal word, dan is het screenshot ook niet paars...
hoe oud is je monitor... ik denk nl. dat het gewoon je monitor zelf isquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Totdat ik weer paars word... Ik weet echt niet wat het is... Als ik paars ben en dan een screenshot maakt en plakt in paint, als ik dan weer normaal word, dan is het screenshot ook niet paars...
ik weet het zeker (bijna)quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoe oud is je monitor... ik denk nl. dat het gewoon je monitor zelf is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |