sterkte man....kutdokters zijn altijd zo traagquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het goed is gaan ze morgen de zenuwen doormeten als het ware en foto's maken.....
vrijdag weten ze dan meer, hoop ik
en het weekend mag die gewoon naar huis van wat ik begrepen heb
dat is helemaal lekker natuurlijk...!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:08 schreef LWaS het volgende:
[..]
* hermandeperman zit al een tijdje nie meer op school...
maar straks draadloos netwerk, en tuin...en zomerDat is chill
deed ik ook, maar mijn pa wil ook op interent. Dus ik heb hem overtuigd dat zonder draadjes beter is. Makkelijkere vooralquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is helemaal lekker natuurlijk...!!!!!
Ik leg bij mijn ouders gewoon UTP kabel naar buiten![]()
sterkte man!! Wel ok dat hij weer naar huis mag danquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het goed is gaan ze morgen de zenuwen doormeten als het ware en foto's maken.....
succes.. en probeer je niet te druk te makenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Bij mijn ouders heeft mijn broertje het nog veel beter voor elkaar, hij zit altijd te kutten met de huis-pc, vaak virussen enzo.. wil mijn pa niet meer, dus krijgt mijn broertje die pc, en neemt hij zelf een eigen pc, aangezien ik de enige ben die iets van pc's snap thuis, mag ik een netwerk gaan aanleggen... WiFi natuurlijk... geheel op kosten van die ouwequote:Op woensdag 9 juni 2004 11:10 schreef LWaS het volgende:
[..]
deed ik ook, maar mijn pa wil ook op interent. Dus ik heb hem overtuigd dat zonder draadjes beter is. Makkelijkere vooral
En nu betaalt ie mee aan mijn draadloos netwerk
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mijn ouders heeft mijn broertje het nog veel beter voor elkaar, hij zit altijd te kutten met de huis-pc, vaak virussen enzo.. wil mijn pa niet meer, dus krijgt mijn broertje die pc, en neemt hij zelf een eigen pc, aangezien ik de enige ben die iets van pc's snap thuis, mag ik een netwerk gaan aanleggen... WiFi natuurlijk... geheel op kosten van die ouwe![]()
ik heb gewoon een router in de modemquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil ook een draadloos netwerk hiero.. maarja moet ik zelf betalen..
En een router kan ik nou niet bepaald van mijn zakgeld betalen.
Maar zoveel internet ik thuis niet meer
waar woon je? kom ik ff wardrivenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mijn ouders heeft mijn broertje het nog veel beter voor elkaar, hij zit altijd te kutten met de huis-pc, vaak virussen enzo.. wil mijn pa niet meer, dus krijgt mijn broertje die pc, en neemt hij zelf een eigen pc, aangezien ik de enige ben die iets van pc's snap thuis, mag ik een netwerk gaan aanleggen... WiFi natuurlijk... geheel op kosten van die ouwe![]()
ga es ergesna anders nerdenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar woon je? kom ik ff wardriven![]()
mijn WiFi netwerk vind je trouwens NIET.. ook niet met linus en stumbler
SSID=0;
MAC-Filter=1;
WPA=1;
ENCRPT=1;
b.t.w.:
ijsmeis
ouders wonen in benschop, klein dorpje bij utrecht... ik woon in Rotterdam...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar woon je? kom ik ff wardriven![]()
mijn WiFi netwerk vind je trouwens NIET.. ook niet met linus en stumbler
SSID=0;
MAC-Filter=1;
WPA=1;
ENCRPT=1;
b.t.w.:
ijsmeis
Rotterdamquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ouders wonen in benschop, klein dorpje bij utrecht... ik woon in Rotterdam...![]()
neinquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:15 schreef LWaS het volgende:
[..]
ga es ergesna anders nerden
does nederlands pratenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nein
ik ben geen nerd want ik ben dat niet
wat is does dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:17 schreef LWaS het volgende:
[..]
does nederlands praten
Heel veel sterkte dan... Wel fijn dat hij het weekend gewoon naar huis mag...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is geen Nein.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat is does dan?
heb je kabel/stekker/drivers gechecked?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heel veel sterkte dan... Wel fijn dat hij het weekend gewoon naar huis mag...
Oh ja, inmiddels ben ik weer paars
vlakbij Rotterdamquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar woon jij nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |